Hop til indhold
Pigeanmelderen

Sofie på Frederiksberg - lækkert besøg

Recommended Posts

Arild:

Jeg skrev pænt og spurgte om hvornår havde vagt, da jeg ikke vidste det.

Jeg fik en SMS med at jeg nok ikke er for klog siden jeg overså alle tre steder på annoncen med hvornår hun har vagt, og hvis det alligevel er tilfældet at det skete så er det et eller andet i vejen med mig. Afsluttet med et " fortsat god dag" ja tak for et møg fald siger jeg bare. Total dårlig attitude og service minded er vist en by i Rusland. Jeg bryder mig ikke om indirekte at blive kaldt for dum af nogen som jeg skal betale penge for at være sammen med.

Du er nødt til at forklare omstændighederne bedre, hvis ikke man skal fatte mere sympati med Sofie end dig. Hendes annonce har alle de gange jeg har set den været meget tydelig med at man skal skrive hvornår man ønsker at besøge hende, og der står altid hvornår hun er på vagt.

Det er måske ikke en pæn måde at svare på, men det er heller ikke pænt at være så sjusket og spilde hendes tid. Interessant hun overhovedet svarer, men mon ikke det er for at fortælle dig, at du med din attitude er uinteressant at have som kunde?

Jeg vil lige tilføje at jeg aldrig har besøgt Sofie selv, og heller ikke på anden måde har aktier i hende. Jeg sætter mig bare ind i den situation at man er omhyggelig med at forklare alt i en annonce, og så alligevel skal svare på spørgsmål som fremgår. Det forklarer også indledningen til Blys annonce.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bebop:

Som erhvervsdrivende har jeg forstand på service. Selvom mine kunder ikke altid er ligeså skrappe på ting som er åbenlyst, så sørger jeg altid for at bevare tonen og efterkomme deres spørgsmål. Det er helt basal viden indenfor service sektoren, at man altid skal være høflig overfor en spørgende kunde.

Når det nu er sagt, så kan jeg godt se at hun har skrevet vagtplanen i sin profil. Men da jeg skrev, når læste jeg ikke teksten igennem, da beskrivelsen og billederne for mig var nok. Det er en stor anerkendelse af hende og tillid til den bruger der har besøgt hende.

Når jeg pænt og høfligt, med smil endda spørger om hendes vagtplan, så skal jeg ikke blive mødt med kommentarer at jeg ikke er rigtig klog eller at der må være noget galt med mig. Det er ret så uprofessionelt at angribe en potentiel kunde på den måde.

At jeg har været sløset ved ikke at læse profil teksten igennem til at starte med indrømmer jeg. Men nu er det således at jeg er kunden med pengene, som efterspørger en ydelse af en kvinde.

Jeg gik stærkt udfra at samme princip om service og kunde pleje herskede indenfor den her branche. Men så blev jeg det klogere og hun mistede en potentiel kunde med dybe lommer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...