Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Pim Pim i sidste uge og det var fint på alle måder. Meget god medium til hård olie massage, lidt tilfældig berøring og god flirtende stemning mens jeg var på maven. Pim Pim afsluttede den del med 5 min eller deromkring himmelsk tantrisk berøring de rigtige steder. Så Pim Pim kendte svaret, på det klassiske opfølgende spørgsmål efter “turn around” og det mestre Pim Pim også, et dejligt tantrisk inspireret Hj til standard pris. 

Så hvis du ønsker god massage med happy end, er Pim Pim et godt valg. Ved ikke om der er andre muligheder, spurgte ikke. Ved heller ikke, om afslutning altid er en mulighed. Ved tidsbestillingen spurgte jeg ikke og Pim Pim inviterede ikke til noget Var i udgangspunktet kommet for massagen…..men Pim Pim havde andre planer med mig….og tak for det. Dejlig oplevelse, næsten som at være tilbage i Thailand….bortset fra temperaturen, det var en kold og blæsende aften først i juli.

Jeg  kommer igen en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusen takk for godt svar- hun ser meget sød ud- pirrer hun underveis og på pikk og røv?

hva koster det med hj? Jeg er kun efter massage og hj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen
Kobracidd skrev, for 23 minutter siden:

Tusen takk for godt svar- hun ser meget sød ud- pirrer hun underveis og på pikk og røv?

hva koster det med hj? Jeg er kun efter massage og hj

når han skriver standard pris, så er det 300 kr for hj .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 11 minutter siden:

når han skriver standard pris, så er det 300 kr for hj .

Ved du det af erfaring med pin pim, eller gætter du? Jeg kender nogle steder, der tager 200.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen
Advarsel skrev, for 41 minutter siden:

Ved du det af erfaring med pin pim, eller gætter du? Jeg kender nogle steder, der tager 200.

Jeg ved kun af 20 års erfaring hos thai massage at standard pris i kbh er pt 300 kr for et hanjob og ja jeg er med på at man sagtens få det til 200 kr, det får jeg hos min faste thai dame .

Nu skrev AndersAnd at han gav standard pris for hj, så går stærkt ud fra det er 300 kr, da 200 kr ikke er normal standard generelt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen
Den_glade_amatør skrev, for 38 minutter siden:

Enig med @Sportstossen i, at 300 kr for et håndjob er standard i Storkøbenhavn. Er til gengæld også enig med @Advarsel i, at det bestemt også er muligt at finde håndjob til 200 kr.

præcis, men standard pris er 300 kr .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 15 minutter siden:

så går stærkt ud fra

Okay, altså et gæt. Det var bare det, jeg ville have afklaret. Det, der er "standard" for dig er jo ikke nødvendigvis det, der er det for andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Okay, altså et gæt. Det var bare det, jeg ville have afklaret. Det, der er "standard" for dig er jo ikke nødvendigvis det, der er det for andre. 

stop nu Advarsel, har næsten savnet dig efter din lange karantæne, men lige det orker jeg ikke at diskotere med dig, ved du får et kick af det, men jeg gentager at standard i kbh/stor kbh er 300 kr for et handjob og det er det også hos pim pim har jeg nu fået bekræftet af en nær ven som har besøgt hende et par gange .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sportstossen skrev, for 8 minutter siden:

din lange karantæne,

Jeg har ikke haft karantæne. Du gætter og gætter forkert.

Sportstossen skrev, for 8 minutter siden:

orker jeg ikke at diskotere

Der er heller ikke noget at diskutere, så det er meget mystisk at du bliver ved med at skrive. Hvis du til at begynde med havde skrevet, at du faktisk ikke vidste det, men at det plejer at betyde, så havde jeg ikke spurgt. Nu skrev du imidlertid som om dit svar var "fakta" - og bagefter prøver du at retfærdiggøre din skråsikkerhed. Det er såmænd det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen
Advarsel skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har ikke haft karantæne. Du gætter og gætter forkert.

Der er heller ikke noget at diskutere, så det er meget mystisk at du bliver ved med at skrive. Hvis du til at begynde med havde skrevet, at du faktisk ikke vidste det, men at det plejer at betyde, så havde jeg ikke spurgt. Nu skrev du imidlertid som om dit svar var "fakta" - og bagefter prøver du at retfærdiggøre din skråsikkerhed. Det er såmænd det hele.

Når noget er standard feks 300 for handjob på thaikliniker, så betyder det at flertallet tar 300 kr for et handjob og fordi man kan forhandle det til 200 nogle få steder, betyder det ikke at 200 kr et standard.

Jeg har besøgt over 30 forskellige thaiklinikker de seneste 2-3 år og her har alle steder kørt med 300 kr for handjob, det må så siges at være standard general ( fakta ) at man så kan forhandle det ned til 200 enkelte steder, er 300 kr stadig standard , nu også hos pim pim :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kobracidd skrev, for 9 timer siden:

Jag har besökt både Pim och Pim Pim. Ett besök hos Pim är bortkastade pengar. Pim Pim är däremot någon jag gärna besöker igen, men är man ute efter kyssar så ska man besöka någon annan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thungur skrev, for 1 time siden:

Jag har besökt både Pim och Pim Pim. Ett besök hos Pim är bortkastade pengar. Pim Pim är däremot någon jag gärna besöker igen, men är man ute efter kyssar så ska man besöka någon annan.

Tusen takk for svar ! Da skal jeg besøke Pim Pim , vil kun ha massasje og hj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...