FORTE 425 Skrevet 7. Juli, 2022 Hej jeg har hørt rygter om en Facebook gruppe hvor SB anmelder SD Findes det ? Passer det ? sugardaters.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 7. Juli, 2022 De SB'er jeg har mødt, tror jeg ikke ville tilkendegive sig offentligt som SB via deres personlige Facebookprofiler - end ikke i en lukket Facebookgruppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 7. Juli, 2022 Det gør der. De anmelder som sådan ikke SD. Den bruges til at hjælpe hinanden og advare mod grimme oplevelser. Ikke alle mænd har lige meget pli. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 7. Juli, 2022 Skovfogeden skrev, for 1 time siden: Det gør der. De anmelder som sådan ikke SD. Den bruges til at hjælpe hinanden og advare mod grimme oplevelser. Ikke alle mænd har lige meget pli. og gør den nu også det? Jeg har spurgt, lidt tilfældigt, en del af de SBs jeg har set, og de kender ikke til nogen gruppe. Til gengæld er jeg opmærksom på en profil på Instagram, hvor de "store" online profiler inden kommerciel erotik (det opfandt jeg lidt selv) ,og her snakker vi DKWC, OF, SB osv., ser ud til at have et fællesskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 7. Juli, 2022 Det gør der. Har selv hjulpet en pige, der blev chikaneret og stalket af en fyr. Vi fik hjælp via den gruppe til at finde personen, men også til at advare andre. Den samme person havde også chikaneret andre piger derinde. Det var i foråret 2018. Så tænker da at gruppen findes endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Capitan 154 Skrevet 9. Juli, 2022 Skovfogeden skrev, den 7.7.2022 at 23:13: Det gør der. Har selv hjulpet en pige, der blev chikaneret og stalket af en fyr. Vi fik hjælp via den gruppe til at finde personen, men også til at advare andre. Den samme person havde også chikaneret andre piger derinde. Det var i foråret 2018. Så tænker da at gruppen findes endnu. Mit indlæg var måske en tand for konkluderende. Jeg har selv stået med tøser fra SB der har haft ubehagelige oplevelser hvor det kunne have været rart med et sted at hente hjælp og så selvfølgelig advare, men er ikke lykkedes mig at opspore den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 10. Juli, 2022 Skovfogeden skrev, den 7.7.2022 at 16:58: Det gør der. De anmelder som sådan ikke SD. Den bruges til at hjælpe hinanden og advare mod grimme oplevelser. Ikke alle mænd har lige meget pli. Det må du nok sige, jeg har nu hørt om to voldtægter, virkelig mange som ikke fik penge, eller kun halvdelen. En som pludselig blev slået under sex , stalking o m m Der findes angiveligt, en er blevet hængt ud der selv og genkendt, sider på fb hvor piger anmeldes, med foto , og sider på instagram, hvor piger med foto navn osv hænges ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 10. Juli, 2022 daddyo skrev, for 11 timer siden: Det må du nok sige, jeg har nu hørt om to voldtægter, virkelig mange som ikke fik penge, eller kun halvdelen. En som pludselig blev slået under sex , stalking o m m Der findes angiveligt, en er blevet hængt ud der selv og genkendt, sider på fb hvor piger anmeldes, med foto , og sider på instagram, hvor piger med foto navn osv hænges ud Ja var selv chokeret første gang, jeg fandt ud af hvor galt det miljø er. Det ligger mig selv meget fjernt. Pigerne skal da behandles ordentlig og med respekt. Nu er jeg selv både swinger og dogger, og det samme går igen her. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest daddyo Skrevet 12. Juli, 2022 Skovfogeden skrev, den 10.7.2022 at 19:37: Ja var selv chokeret første gang, jeg fandt ud af hvor galt det miljø er. Det ligger mig selv meget fjernt. Pigerne skal da behandles ordentlig og med respekt. Nu er jeg selv både swinger og dogger, og det samme går igen her. Ja det er meget chokerende, at høre, og at siden her, beholder mænd som åbent indrømmer de snyder for penge og nedgør piger under sex, uden at have aftalt det , er ligeså chokerende. Jeg har sagt til de første ti, derinde at de skulle komme væk, de havde ikke personlig styrke til at sige fra, eller mentalitet til det som de sagde ja til , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg