Rvm17 192 Skrevet 7. Juli, 2022 Der er uro i jernet ! : ) Er der nogen der ved hvornår Alicia kommer tilbage ? Alicia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliciaDominicana 32 Skrevet 9. Juli, 2022 Rvm17 skrev, den 7.7.2022 at 17:40: Der er uro i jernet ! : ) Er der nogen der ved hvornår Alicia kommer tilbage ? Alicia Hi sweetie! I'll be back in November! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 192 Skrevet 9. Juli, 2022 Thank you for responding : ) See you ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mig selv 13 Skrevet 16. November, 2022 Er der nogen der ved om hun kommer tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliciaDominicana 32 Skrevet 30. November, 2022 Hello! I will be available from 7th December! I hope we can enjoy together. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rvm17 192 Skrevet 30. November, 2022 This year I am looking forward to unwraping my chrismas gift : ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliciaDominicana 32 Skrevet 8. December, 2022 Hello! I'm in Copenhagen! Hope to see you! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den friske 65 Skrevet 8. December, 2022 Jeg var forbi Alicia igen i går. Har kun haft gode stunder med hinde. Fik et stort kys da jeg kom, jeg ville dog ikke give hinde et kram, før jeg hade været i bad og fået varmen. Hvilket var meget svært, når man bliver mødt af så smuk en kvinde i to små stykker tøj. Resten af tiden gik som man kan tænke sig til............. Hun er lige så smuk og dejlig, som første gang hun kom til Danmark. Hendes foto kunne alle lige så godt være taget i sidste uge, hun har ikke ændret sig. Det sted hun er nu er en privat lejlighed på Amager. Let at komme til med metroen, ca 7 min gang fra st. Fint værelse og seng, badeværelse er rent og fint. Hun blev meget glad da jeg kom med EUR. Håber alle opføre sig ordentligt, så hun kommer tilbage igen og igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliciaDominicana 32 Skrevet 8. December, 2022 den friske skrev, for 5 timer siden: Jeg var forbi Alicia igen i går. Har kun haft gode stunder med hinde. Fik et stort kys da jeg kom, jeg ville dog ikke give hinde et kram, før jeg hade været i bad og fået varmen. Hvilket var meget svært, når man bliver mødt af så smuk en kvinde i to små stykker tøj. Resten af tiden gik som man kan tænke sig til............. Hun er lige så smuk og dejlig, som første gang hun kom til Danmark. Hendes foto kunne alle lige så godt være taget i sidste uge, hun har ikke ændret sig. Det sted hun er nu er en privat lejlighed på Amager. Let at komme til med metroen, ca 7 min gang fra st. Fint værelse og seng, badeværelse er rent og fint. Hun blev meget glad da jeg kom med EUR. Håber alle opføre sig ordentligt, så hun kommer tilbage igen og igen. Thank you for your visit! I always come back to Copenhagen because I feel so happy here. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69Hummer 260 Skrevet 29. December, 2022 Nogen der ved hvornår Alicia kommer tilbage næste gang? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 29. December, 2022 Indomitable skrev, for 5 timer siden: Nu Men ingen annonce? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 30. December, 2022 (edited) 69Hummer skrev, for 20 timer siden: Nogen der ved hvornår Alicia kommer tilbage næste gang? Hun har vist netop lige været her. Sidst gik der næsten et halvt år før den skønne kvinde kom igen med sol fra det caraibiske terræn, men vi krydser fingre Redigeret 30. December, 2022 af TheLion 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 196 Skrevet 30. December, 2022 Prøv at spørge hende, hun har en annonceprofil herinde. Held og Lykke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 30. December, 2022 Jensen skrev, for 23 minutter siden: Prøv at spørge hende, hun har en annonceprofil herinde. Held og Lykke. Tjoo… der er vel både fordele og ulemper ved det… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliciaDominicana 32 Skrevet 30. December, 2022 Hello! I am not in Copenhagen. I will be back in February! Happy New Year 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 30. December, 2022 Og så kom der svar på tiltale. Og caribiske skulle der selvfølgelig stå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mig selv 13 Skrevet 4. Februar, 2023 Er der nogen der ved hvornår alicia er tilbage?(dato) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 196 Skrevet 4. Februar, 2023 mig selv skrev, for 3 minutter siden: Er der nogen der ved hvornår alicia er tilbage?(dato) Jeg ved det ikke, men du kan jo prøve at skrive til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 196 Skrevet 4. Februar, 2023 mig selv skrev, for 3 minutter siden: Har jeg gjort OK, så kan jeg ikke hjælpe yderligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliciaDominicana 32 Skrevet 12. Februar, 2023 I will be in CPH from February 26th to March 7th! Kisses l! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69Hummer 260 Skrevet 26. Februar, 2023 Alicia er tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AliciaDominicana 32 Skrevet 28. Februar, 2023 69Hummer skrev, den 26.2.2023 at 10:26: Alicia er tilbage Yesss I’m here Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg