Hop til indhold
Blevetafpresset

Afpresning - voldsomt!

Recommended Posts

Hej derude!

Jeg er helt ny i det her, og er ikke engang kommer afsted..

Forleden dag kontakte jeg x antal piger, fik dog dårlig samvittighed og slettede sms'er og blokerede numrene.

I går startede et mareridt dog. Jeg er blevet ringet op mange gange af en østeuropæisk fyr (på engelsk) truet med vold, chikane etc.

De vil have penge, rigtig mange penge.

Jeg har lyst til at smide nummeret op her, i.fht. om nogle af jer er blevet ringet op af samme nummer, og om de er seriøse omkring afpresning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne forklare mere om det seneste døgn, men kender intet til branchen. Aner ikke om det er klogt at skrive noget eller om afpresserne f.eks. læser med.

Er rimelig f****** bange..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med dig

Enhver form for afpresning bør meldes til politiet. Hvis du faktisk er i besiddelse af nummeret, kan du jo starte med at videregive dette til ordensmagten.

Just my 2 cents

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil aller helst gå til politiet med det, og også få stoppet nogle af de overførsler som allerede er lavet. 

Er dog bange for at det får endnu større konsekvenser ...

Redigeret af Blevetafpresset

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æv. Sikke noget forbandet rod.

Jeg vil anbefale dig at anmelde det til politiet med det samme. 

Fremover bør du overveje et taletidskort, så du kan være anonym i tilfælde at at du løber ind i sådanne nogle svin igen. 

Jeg har (endnu) ikke oplevet noget lignende, men jeg besøger typisk også kun velanmeldte kvinder. Men der er da historier fra tid til anden her på EG.

Pøj, pøj med det. Jeg håber det går væk hurtigt.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, for 2 minutter siden:

Vil aller helst gå til politiet med det, og også få stoppet nogle af de overførsler som allerede er lavet. 

Er dog bange for at det får endnu større konsekvenser ...

Hvis du allerede har lavet overførsler, vil afpresningen formentlig blot fortsætte. Politiet er det håb. - Jeg krydser fingre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Får noget i klemme på hjemmefronten, hvis politiet bliver blandet ind i det. Derudover er jeg ret bange for at de opsøger mig, som de har truet rigtig meget med.

Har aldrig stået i sådan en situation. 

Men, er de ofte seriøse? Eller hopper de bare videre til den næste, hvis nu jeg blokere numret f.eks.?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, Lige nu:

Får noget i klemme på hjemmefronten, hvis politiet bliver blandet ind i det. Derudover er jeg ret bange for at de opsøger mig, som de har truet rigtig meget med.

Men, er de ofte seriøse? Eller hopper de bare videre til den næste, hvis nu jeg blokere numret f.eks.?

Kan højest sandsynligt få stoppet overførslerne..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, for 5 minutter siden:

Altså politiet vil jo ikke som udgangspunkt tale med din hustru/kæreste. Det er dig, der har et problem (nå ja, i hvert fald i denne situation), så hvis jeg var dig ville jeg troppe op fysisk hos politiet.

Du kan også anmelde den slags på politi.dk, og politiet vi så sikkert kontakte dig, og med al sandsynlighed ikke din "bedre halvdel".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, for 23 minutter siden:

Hej derude!

Forleden dag kontakte jeg x antal piger, fik dog dårlig samvittighed og slettede sms'er og blokerede numrene.

I går startede et mareridt dog. Jeg er blevet ringet op mange gange af en østeuropæisk fyr (på engelsk) truet med vold, chikane etc.

Jeg har lyst til at smide nummeret op her, i.fht. om nogle af jer er blevet ringet op af samme nummer, og om de er seriøse omkring afpresning. 

Overfør ikke penge til dem! Anmeld det hurtigst muligt til politiet ved personligt fremmøde. Ingen fra din hjemmefront får nogensinde noget at vide medmindre du selv fortæller dem det. Politiet orienterer ikke din familie bare fordi du indgiver en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, for 4 minutter siden:

Får noget i klemme på hjemmefronten, hvis politiet bliver blandet ind i det.

Hvorfor skulle politiet blande din kone ind i sagen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 27 minutter siden:

Hvorfor skulle politiet blande din kone ind i sagen ?

Måske er hans kone politimand?

Men som de andre siger; anmeld det og lad den siden ligge. Hvis du ikke har fået noget for dine penge og kan stoppe overførseln, så gør det.

Og siden glem det. Hvis du ikke har gjort noget, som du ikke fortæller her, så glem det.

De kommer usandsynligt at opsøge dig. Især ikke hvis du har politianmeldt dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jonea1959
Blevetafpresset skrev, for 1 time siden:

De vil have penge, rigtig mange penge

Politiet kontakter aldrig din hustru/samlever, medmindre hun er part i sagen. Dine overførsler kan annulleres samme dag, hvis det er sket via netbank - find dem og annuller.   Jeg vil sige - det lyder noget ekstraordinært, jeg var aktiv kunde over en periode på 7-8 år og besøgte + 250 piger og har sikkert kontaktet lige så mange, som jeg aldrig har besøgt. Jeg har aldrig haft en henvendelse som du beskriver, der var en pige som jeg supporterede med ca 13.000 månedligt i gennemsnit over en årrække - hun forsøgte at afpresse mig for 50.000 da jeg "stoppede arrangementet" hun truede med, at kontakte min hustru. Jeg betalte ikke - syntes hun havde modtaget meget mere end rimeligt - og en dag sendte hun min hustru meget detaljerede oplysninger...  Jeg vidste at det kunne ske - da min hustru præsenterede den " noget forbløffende meddelelse" hun havde fået - fortrak jeg ikke en mine. Hun sagde - det ligner det sædvanlige spam - jeg sletter det og blokerer og så glemmer vi alt om det...

Det er en historie fra det virkelige liv - mit råd til dig er - glem alt om købesex, koncentrer dig om dit parforhold. For mig ødelagde det min økonomi - det kostede 1.7 mio på 8 år + afkastet og den tid jeg har fucket op - det er sikket 4-5 mio...

Hvis du nogensinde bliver udsat for et afpresningsforsøg - lad være - det stopper aldrig!

Redigeret af Jonea1959
Fejl i syntaks

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest theanonymous

De kommer aldrig til at opsøge dig. De prøver blot at skræmme dig og få dig til at overfører flere og flere penge. Det eneste du kan gøre er at blokere deres telefon nummer, og blokere det næste telefon nummer de ringer fra også videre.

Ignorer dem og bloker dem, og stop med at være bange - for de kommer ikke til at gøre noget udover at true dig (tomme trusler).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun prøvet trusler en gang i min mangeårige færden i dette miljø. Jeg mener at det var cirka 10 år siden.

Jeg valgte IKKE at indgå i en dialog med dem der afpressede mig men gik øjeblikkeligt ind på station 1 og fortalte om mit problem.

Den venlige strisser sagde tak og at jeg ikke skulle bekymre mig mere, de skulle nok tage den derfra. Jeg hørte ikke yderligere.

Jeg brugte dengang mit eget telefonnummer, der var frit tilgængeligt med navn og adresse. Det er det stadigvæk. Jeg skjuler mig ikke for dem jeg kontakter ( og det er måske dumt, men det er ok og mit valg).

Jeg var dengang i et fast forhold og der var ingen problemer der. Jeg blev aldrig kontakte efterfølgende privat eller på min hjemmeadresse af hverken politiet eller den gangster der så mig som en indtægtskilde. 

Jeg ved ikke om verden har ændret sig siden, men jeg opfattede politiet som meget forstående og det var helt uproblematisk og professionelt fra deres side. Der er sikkert en årsag til at de siger "der foregår en politiforretning dér". Det er en professionel etat er jeg overbevist om.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du ingen ide om hvilken pige der er baggrunden for af presningen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Olympus

Gå ind på politiets hjemmeside og anmeld svinet. Politiet ser på sagen og vil kommunikere med dig via e-boks. Skriv i din anmeldelse at de skal behandle din sag med diskretion, da du er gift.
Bemærk at forbrydere lever af andres folks frygt. Du er den eneste som kan stoppe ham via hjælp fra politiet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, for 11 timer siden:

Sørg for at gemme al kommunikation - men undlad at svare, når de ringer igen - optag istedet deres trusler - efter et halvt minut lægger de sikkert på igen, når de ikke får respons. Det kan så fortsætte nogen gange, men så vil det hurtigt ophøre - og skulle der ske yderligere, har du dokumentation til politiet, som du evt. allerede nu burde kontakte, inden forbryderne får tid til at slette deres spor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, for 11 timer siden:

Jeg kom lige til at tænke på at hvis din kone på en eller anden måde alligevel skulle få nys om dette, efter du har kontaktet politiet, så har du jo tilsyneladende ikke nået at være hende utro. Du havde tænkt på det og fortrudt og måske nok taget et lille skridt men trods alt ikke gjort det. Den kategori kommer de fleste jo nok i over tid. Mænd som kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den eneste måde, at stoppe dem effektivt på, er en politianmeldelse og har du overført penge via Netbank eller MobilPay er det meget nemt for Politiet at finde bagmanden. Værre er det er der brugt internationale pengeoverførsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, for 10 minutter siden:

Kan tråden slettes igen? Har fået rigtig mange brugbare svar, tak for det! Sagen er meldt til politiet.

Det tror jeg desværre ikke, men hvis du klikker på det lille sorte flag kan du skrive til admin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mis4

Og hvorfor skulle tråden slettes igen? Jeg mener da den er yderst relevant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blevetafpresset skrev, den 8.7.2022 at 11:57:

Kan tråden slettes igen? Har fået rigtig mange brugbare svar, tak for det! Sagen er meldt til politiet.

Hvad er der efterfølgende hændt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Blevetafpresset skrev, den 8.7.2022 at 10:57:

Perfekt du meldte det !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...