henrk 97 Skrevet 7. Juli, 2022 Så fik jeg endelig taget mig sammen til at besøge Alice. Det er nok den bedste beslutning jeg har truffet i den her købesex verden. Havde kigget længe på hendes profil, og havde en god feeling med det i dag. så lavede en aftale for en time.. Mødte en super sexet kvinde med en kanon personlighed. vi har nok det man vil kalde en god kemi Sexen var absolut 1 Class.. jeg er vild med alt ved den kvinde, hun fik mig godt nok tænt godt op. hun giver et kanon Blowjob... var kun de små hår i nakken der rørte lagnet. måtte virkelig passe på ikke at skyde den af i munden på hende. og jeg kommer aldrig af et blow Hende kommer jeg til a besøge mange gange. Lige et link. https://annoncelight.dk/showad/337798 Pas godt på hende, hvis ikke så beholder jeg hende for mig selv 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 16. Juli, 2022 Øv jeg havde lige glædet mig til et besøg igen hos Alice Men hun meddeler mig hun først er tilbage på fredag den 22.7. Så jeg må vente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg