Casten 861 Skrevet 8. Juli, 2022 Længe leve videnskaben. "Flere end 3.000 kvinder i alderen 18 til 93 år har i et spørgeskema forholdt sig til tre berøringsteknikker, der skulle øge nydelsen for kvinder, der har analsex." Illustreret instruktiv artikel for dem, der interesserer sig for kvinders udbytte af analsex. https://videnskab.dk/krop-sundhed/studie-om-analsex-disse-tre-teknikker-giver-stoerre-nydelse-fortaeller-kvinder?utm_medium=email&utm_source=Vores nyhedsbrev 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Juli, 2022 (edited) Dejligt med illustrationer : Har brug for en lidt mere dybdegående undersøgelse evt. med video, for at lære mere. Er det feks godt at både bruge finger i og omkring anus m, samtidig med at missen evt. klitoris stimuleres eller er det ligemeget ifølge pigerne? Hvor lang tid det skal udføres og om fingeren må gå op og ned og til siden, men det er selvfølgelig en start og om det giver ligeså stor nydelse på yngre piger i starten af 20'erne eller om piger på 30+ bliver mest tændt af analsex/ græsk til hende? Redigeret 8. Juli, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 8. Juli, 2022 ppd skrev, for 33 minutter siden: Har brug for en lidt mere dybdegående undersøgelse evt. med video, for at lære mere. Er det feks godt at både bruge finger i og omkring anus m, samtidig med at missen evt. klitoris stimuleres eller er det ligemeget ifølge pigerne? Tager du pis på mig!? Prøv evt. at studere den illustration, du selv har vedhæftet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 8. Juli, 2022 Pinkman skrev, for 2 minutter siden: Tager du pis på mig!? Prøv evt. at studere den illustration, du selv har vedhæftet Prøv selv at kigge under "anal pairing" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 8. Juli, 2022 Det er da helt skævt - jeg har da set massere af dokumentar, der primært handler om penetrering… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 8. Juli, 2022 ppd skrev, for 3 timer siden: Er det feks godt at Du misforstår. Man kan ikke svare på, hvad der "er godt" uden at spørge den enkelte kvinde. Tallene siger at 60% ikke har prøvet eller brudt sig om nogen af de tre teknikker - dvs. flertallet af kvinder. Godt 20% kan godt lide alle 3 teknikker. Du kan ikke bruge det til en skid - ud over måske at blive klogere på, at der findes flere metoder, hvis du ikke allerede vidste det. Hvis du har en fast partner kan du også vise det til hende som inspiration for at teste noget, som hun måske ikke selv havde tænkt kunne virke pirrende, men det gætter jeg på ikke er relevant. Det gakkede ved studiet er, at de kun har spurgt kvinder. Mænd har de samme nerver, og stimulering virker på samme måde - vi har endda en ekstrabonus i samme område med prostata. Personligt er jeg til surfacing. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 8. Juli, 2022 Halvstor skrev, for 4 timer siden: Prøv selv at kigge under "anal pairing" Prøv at vågne op! Der er jo netop både tegning og txt om "anal pairing" på den illustration som @ppd selv har vedhæftet. Derfor bad jeg ham om at kigge der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 8. Juli, 2022 Advarsel skrev, for 2 timer siden: Du misforstår Velkommen tilbage! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg