Hop til indhold
Halvstor

Overblik over betalingsmetoder

Recommended Posts

Mobilpay og kreditkort er vel mest almindelig som betalingsmetoder når man betaler for annoncer.

Hvilke andre måder bruges ? - jeg er interesseret i at  sikre betalerens anonymitet (både slutkunder og annoncører)

Krypto - som bitcoin e.l.- bliver det acepteret af nogen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Når man skal købe annoncer er der vist kun kort og mobilepay der lige nu er mest brugt.. Måske også de der prepaid kort.. 

Prepaid eksperimenterede jeg med for nogle år siden i forbindelsen med et betalingsprojekt. Det var med den mest udbredte som vistnok stadig er paysafecard. Det var virkelig besværligt at få det til at virke og jeg opgav at få de par hundrede udbetalt igen. For meget besvær. Så aldrig mere den slags.

Revolut har jeg kun læst dårligt om så det holder jeg mig også fra. Men troede der efterhånden var noget der fungerede på markedet.

Kryptovaluta er for "volatile" og for besværligt for en almindelig person at bruge (inkl. mig) så det er jeg foreløbig ikke til.

Er der nogen piger i branchen der bruger MobilePay erhverv uden problemer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...