Hop til indhold
LillePalle99

Silvia, back in Aarhus C (private studio)

Recommended Posts

Der ligger mange rigtig fine anmeldelser af Silvia, og de ledte mig jo til at prøve det af hvad lingam-massage er. Mine spontane besøg hos andre GP'er for sex ender, for mig ofte med mange skuffelser eller overraskelser over kvaliteten af pigen eller servicen. Og deraf daler min egen præstation tit, så det bliver en slap omgang.

Jeg har nu besøgt Silvia to gange nu - første gang var et par måneder siden. Nu har jeg været der igen, og her er min oplevelse af disse besøg. Jeg vidste jo hvor lækker hun er og Lingam massage er helt vildt ophidsende beskrevet - og når det bliver gjort med følelser og afslappethed. Det er man nødt til at gøre sig klart inden. (jeg vidste godt at det ikke handlede om sex for det tilbyder hun ikke), men jeg trængte til at blive forkælet uden at skulle gøre andet end at "modtage". Allerførste indtryk er at hun er hamrende smuk og tog imod mig med en sort ting omkring sig. Vi snakkede lidt og vendte forventninger og hendes alvorlige mørke øjne og attitude gjorde mig tændt fordi jeg kunne mærke at hun er seriøs med sit arbejde. Efter badet gav hun mig et kram og vi stod lidt mens jeg afklædte hende. Jeg kan kun sige at alle billederne er fuldstændig retvisende - Hun er smuk og har lige de former jeg tænder på. Hendes bryster er store og sidder fantastiske så jeg bestilte med mutual touch. jeg skulle bare mærke denne kvinde. Jeg smed mig på sengen og hele ryggen og benene fik turen med dejlig varm olie og med hænder der kom overalt. Hun cirklede omkring numse og balder sådan at ophidselsen gav mig trykken i hovedet og jeg var helt hård under mig. Hendes hænder gav nærmest tegn til at jeg skulle løfte numsen lidt fra sengen og der kom hendes fingre ind under og mærkede omkring min pik og omkring og let over det bageste hul. Hun stoppede lidt og nu gled hun hen over mig med sin olierede krop og gjorde det så langsomt og sensuelt at jeg ligesom mærkede alle dele af hende. Musikken fyldte samtidig rummet og jeg fornemmer ikke hvor langt tid der gik inden hun igen sad op og masserede lår, balder og omkring bageste hul. Som en anden anmelder beskrev så var det som jeg kom - ikke sådan at jeg fik en afslutning men jeg sitrede og gøs helt vildt længe mens hun blev ved henover numse, pik og boller. Hun lod mig ligge og komme mig lidt mens hun strøg mig let med fingrende. Da jeg kom om på ryggen gled hun henover min krop igen med sin lækre krop. Nu rørte jeg endelig de skønne bryster og hendes smalle talje nedover hendes numse og op igen. Jeg brugte her masser af tid til at mærke denne bløde krop. Hun modtog let smilende mine berøringer,  men dog med dette alvorlige blik der fortalte at vi slet ikke var færdige. og rørte langsom og sensuelt tilbage over min krop. Da hun så satte sig mellem mine ben og begyndte denne Lingam var jeg så ophidset at jeg måtte stoppe hende flere gange for ikke at komme endnu. Hænder fortsatte ubestemmeligt omkring min pik, numse og mave og til sidst intenst omkring pikhovedet så jeg kunne mærke at nu kom jeg - og det var vildt længe og hun bevægede fingre og rundt i samme bevægelser til jeg var helt flad igen. Vi snakkede lidt bagefter og jeg kan mærke hun ved lige nøjagtig hvad hun gør ved een og hun virke totalt som hun nyder det at opleve hvordan man gyser og kommer både "tørt og vådt". I timerne efter jeg havde forladt hende - er jeg helt overbevist om at denne oplevelse er mere end bare sex - Men tænker der er fordi hun er så erfaren som hun er. Så det kan klart anbefales som terapi til sin forsømte sex sjæl :) 

https://annoncelight.dk/showad/225384

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rugbrød skrev, for 4 timer siden:

Ja giver dig fuldstændig ret lillepalle99 :biggrin: hun er en klasse for sig skal også nå at besøge hende, hun skriver sidste uge :( 

Jeg er glad for at du også har haft en lækker oplevelse. :D

ja - sidste uge … hvor mon hun tager hen nu? :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
LillePalle99 skrev, den 18.7.2022 at 23:03:

Jeg er glad for at du også har haft en lækker oplevelse. :D

ja - sidste uge … hvor mon hun tager hen nu? :unsure:

Hun tager til Aalborg nu :P

tror jeg tar turen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så kom min chance til at besøge Silvia igen. Jeg nåede hende ikke i Aalborg så da min vej faldt forbi Aarhus trak bilen automatisk ind til Aarhus C. Valget faldt på hende da jeg trængte til en sikkerhed for en god oplevelse.

Gensynet var dejligt og hun tog imod mig grinende i korridoren og jeg blev igen totalt opstemt bare af at kigge ned over hende. Stadig smuk på denne naturlige erotiske måde. Jeg sukker af de kurvede naturlige former og kunne skimte de tunge bryster under kimonoen. Vi gik ind i soveværelset og jeg snuppede et hurtigt bad. Da jeg trådte ind igen hvor musikken fyldte rummet, huskede jeg hele oplevelsen fra sidste gang og jeg afklædte hende og da vi stod helt nøgne og krammede var jeg totalt klar. At mærke nedover hendes ryg og balder og tage om de lækre bryster, var min forventning helt oppe. Jeg havde glemt hvor rolig og stemningsfyldt hun modtager og indlever sig i stemningen mens jeg kærtegnede hende overalt. De blide fingre tog om mit hårde lem og øjeblikket var signalet til at der nu skulle ske noget, og jeg skyndte mig at ligge mig på maven. 

Hele den lækre massage del var lige som sidst - Med hendes hænder overalt med blide touch og en gang imellem et fastere greb om pikken undervejs. Smurt helt ind i olie kørte hun den lækre krop over mig så intenst og sensuelt at jeg mærkede alt på hendes krop køre rundt over mig. Jeg var tæt på at komme fordi hun bruger alt på sin krop og med hænderne inde under om pikken ind i mellem. Det føles som om hun også ophidses af hele seancen, for jeg bemærkede hendes stønnen i mit øre mens hun trykkede sine bryster og underliv mod min krop og holdt mine hænder med sine. Efter jeg kom over på ryggen og hun gentog hele massagen med sin krop og hænder var jeg igen ved at komme, da hun masserede omkring og let henover mit numsehul og op omkring pikken og rundt i hele området. Hun gør alt ting præcis så langsomt som jeg gerne vil have. (alle japperier omkring hvad der har med sex at gøre er totalt tum-off for mig) Men er det hele langsomt, kan både mine sanser og hænder følge med. Jeg åbnede øjnene mens hun sad ved siden af mig og svajede ryggen, så brysterne faldt smukt fremad, mens mine hænder mærkede nedover hende fra den smukke hals og ned om brysterne og ned over maven. Hun var smuk med alle hendes kurver i lysets skær, mens hun tavst sad og iagttog min ophidselse med alvorlige varme øjne. Hendes kontrol over at holde inde tilpas så man forlænger nydelsen er uovertruffen. Den edging hun behersker gør hele oplevelsen enormt lækker. Og jeg kom også med et brag da hun vedholdende med begge hænder og ubestemmelige berøringer dernede kørte mig hele vejen, mens jeg knugede om hendes venstre bryst. 

Vi lå og snakkede bagefter om livet, danmark, politik, kost og hvad man nu fylder hovedet med bagefter. Så efter 1,5 time sad jeg i bilen igen og kogte over gensynet og den oplevelse. 

Jeg besluttede at lave en målsætning - at der aldrig måtte gå et halvt år igen.

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for din anmeldelse, der får mig til at overveje, om mit næste møde med hende skal være med mutual touch. Jeg plejer bedst at kunne koncentrere mig om kvinders berøringer, når jeg ikke skal tænke på at give noget den anden vej, men jeg har også haft lyst til at røre ved hende ved mine tidligere besøg hos hende. Hun er virkelig dygtig med sine hænder og et meget behageligt menneske at småsnakke med. Jeg håber hun snart tager nogle dage i Kbh. igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobby CPH skrev, for 10 timer siden:

Tak for din anmeldelse, der får mig til at overveje, om mit næste møde med hende skal være med mutual touch. Jeg plejer bedst at kunne koncentrere mig om kvinders berøringer, når jeg ikke skal tænke på at give noget den anden vej, men jeg har også haft lyst til at røre ved hende ved mine tidligere besøg hos hende. Hun er virkelig dygtig med sine hænder og et meget behageligt menneske at småsnakke med. Jeg håber hun snart tager nogle dage i Kbh. igen.

Forstår hvad du mener. Jeg har det selv sådan at jeg nyder at komme under kærlig behandling - ligge sig tilbage og bare modtage og være et med det, uden at hele tiden skal præstere og tænke om man gør det rigtige. 
Men jeg synes du med Silvia skal unde dig en undtagelse fordi nydelsen ved at røre hende giver dig selv endnu mere fordi man mærker at hun nyder det. 
Og fordi hun ingen forventning har om at få noget tilbage. 
Hun siger at det der driver hende er at iagttage og nyde det hun gør ved en. Så hvis du rører hende bringer det jer tættere sammen i helheden. 
så - go for it 

Redigeret af LillePalle99

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobby CPH skrev, den 1.3.2023 at 12:49:

. Jeg håber hun snart tager nogle dage i Kbh. igen.

He he …. Nu er hun så lige kommet til Aalborg :biggrin: Så …. Måske hun napper CPH bagefter. I mellem tiden vil vi nyde hende her i Aa. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
LillePalle99 skrev, den 7.3.2023 at 09:49:

He he …. Nu er hun så lige kommet til Aalborg :biggrin: Så …. Måske hun napper CPH bagefter. I mellem tiden vil vi nyde hende her i Aa. 

Ellers må jeg jo komme til Aarhus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...