Hop til indhold
mikkel15

lolita slavepige i Skanderborg

Recommended Posts

Kære alle,

Nu har jeg gennem længere tid siddet og "smuglæst" jeres indlæg, og fra nu af vil jeg gerne dele mine oplevelser (gode som knap så gode) med jer.

Desværre var gårsdagens aftale ingen succes... :o

Havde ringet og aftalt med Lolita slavepige i Skanderborg, at jeg skulle besøge hende tirsdag aften til en time med alt, hvad hun tilbyder.....slavetøs, gagging, knep i nr. 2 og så videre....

Prisen lød på DKK 3.000,-, hvilket måske er lige i overkanten, men hvad fa...., pigen ser jo gudeskøn ud.

Aftalen var kl. 2000 på en aftalt adresse i Skanderborg, hvor jeg skulle ringe på hendes nummer for blive guidet til den rette etage.

Kl. 1955 parkerer jeg og foretager mit første opkald....sidenhen følger flere opkald som ikke bliver besvaret, hvorefter jeg må vende dytten og køre hjem igen....

Har siden skrevet sms men intet hørt.

Det er sgu da utroligt, at man ikke gider holde en aftale til DKK 3.000 i timen..... :?::?:

Hilsen

Mikkel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne være en Fake annonce. Måske en mand der får ståpik af at lave en aftale, og måske bor så han kan se dig når du parkerer. Alt er muligt. Jeg har selv prøvet det samme i et boligkvarter i Ålborg. En utrolig flad fornemmelse.

Sejer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Prøv at søg under anmeldelser Jylland på Lolita. Der er også noget under efterlysninger. Nogen har et hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...