mikkel15 274 Skrevet 16. Oktober, 2013 Kære alle, Nu har jeg gennem længere tid siddet og "smuglæst" jeres indlæg, og fra nu af vil jeg gerne dele mine oplevelser (gode som knap så gode) med jer. Desværre var gårsdagens aftale ingen succes... Havde ringet og aftalt med Lolita slavepige i Skanderborg, at jeg skulle besøge hende tirsdag aften til en time med alt, hvad hun tilbyder.....slavetøs, gagging, knep i nr. 2 og så videre.... Prisen lød på DKK 3.000,-, hvilket måske er lige i overkanten, men hvad fa...., pigen ser jo gudeskøn ud. Aftalen var kl. 2000 på en aftalt adresse i Skanderborg, hvor jeg skulle ringe på hendes nummer for blive guidet til den rette etage. Kl. 1955 parkerer jeg og foretager mit første opkald....sidenhen følger flere opkald som ikke bliver besvaret, hvorefter jeg må vende dytten og køre hjem igen.... Har siden skrevet sms men intet hørt. Det er sgu da utroligt, at man ikke gider holde en aftale til DKK 3.000 i timen..... Hilsen Mikkel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 16. Oktober, 2013 Kunne være en Fake annonce. Måske en mand der får ståpik af at lave en aftale, og måske bor så han kan se dig når du parkerer. Alt er muligt. Jeg har selv prøvet det samme i et boligkvarter i Ålborg. En utrolig flad fornemmelse. Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 16. Oktober, 2013 Fuck Sejer, håber ikke du har ret.....det var sgu godt nok et ubehageligt syn at få på nethinden :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Oktober, 2013 Prøv at søg under anmeldelser Jylland på Lolita. Der er også noget under efterlysninger. Nogen har et hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
el uno 8 Skrevet 23. Oktober, 2013 Har besøgt "lolita" i Korsør og havde en god fræk oplevelse med hende så hun findes altså også i virkeligheden ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg