Hop til indhold
Massage-testeren

Sara - Erotisk afspændningsmassage Valby

Recommended Posts

Er der nogen der har været hos hende, hun har meget sjældent en annonce, og de gange jeg har prøvet at kontakte hende på SMS, har jeg enten været for sent ude, eller også har hun ikke svaret.

Det er selvfølgelig også positivt nok hvis hun ikke svare på de dage hun er på job, men stadig, jeg synes der er noget "frækt" over hendes bryster og krop - Som man godt må tage lidt på, men mit spørgsmål er faktisk om selve massagen.

Er den noget værd, eller er det også bare lidt ælte her og der.

Som sagt er hun meget sjældent på "job" men jeg vil satme godt snart besøge hende men er de 900 kroner massagen værd ud over den franske ? ...

Se annonce her : http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=11880

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for 5 år siden og det var ikke pigen på billederne jeg mødte, jeg tror også der er flere piger på samme adresse og på profil.

Jeg blev der til massagen + svensk - massagen var over over gennemsnittet af hvad jeg har prøvet.

Stedet er ud til en meget trafikeret vej, nede i en kælder med store vinduer ud mod vejen, dog var der gardiner.

Mulighed for bad i et rum der (på det tidspunkt jeg var der) trængte til renovering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hende har jeg mødt, nogle gange :!: , snart et stykke tid siden, men der er mange piger, der skal nåes inden aftenkaffen.

35-årig blondine fra Warszawa, der er her når hun er her en uge ad gangen. Jeg har ikke været ude for ikke at kunne få kontakt, der har altid været en "bagdame" til at svare sms på dansk på en god og servicemindet måde; men der svares kun når Sara selv er her. Hun er sød og imødekommende, meget obs på at kunden får det bedste ud af det. Pæn krop, pænt store (hun selv er i den måske nok lidt klejnere afdeling) lidt hårde plastik-bryster. Massagebriks, smal, hård, hul til hovedet. Hendes massage er i den lidt bløde afdeling, ikke som thai-pigerne, anderledes, kan ikke forklare, men rar og hyggelig, nok ikke til alvorlige myoser. Hun må røres imens, hvilket kræver opfindsomme stillinger på briksen. Bliver hurtigt varm (våd), servicemindet sex kan tilkøbes til en rimelig pris, men kræver lidt opfindsomhed på den hårde og smalle briks. Alt ialt en sød anbefalelsesværdig milf, må nok på besøg igen... :D

NB omkring Jensen's kommentar: Stedet bruges af flere piger på skift typisk en uge ad gangen, annoncerne ligner hinanden. Jeg er ret sikker på at billederne er Sara, omend det kan være vanskeligt at bedømme med sikkerhed udfra en røv, et plastik-bryst, et fiskenet og nogle blonde lokker; billederne skifter med pigerne, de par andre piger jeg har mødt der har i alt fald også lignet billederne, så jeg tror de er ægte nok. Jo, stedet er lidt slidt, men rent og pænt når jeg har været der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der arbejder på skift 2 kvinder på adressen.

Har prøvet dem begge.

Den første hedder Sara og hun giver okay massage - men ikke noget der er værd at skrive hjem om.

Hun er berørings venlig.

Den anden hedder Laura og det er bare lidt berøring og lidt olie. Det er ringe massage - men de begge kan det svenske.

Ikke et sted jeg vil komme fremover !

Brandmanden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været hos Sara til en hyggelig time der endede i superfransk. Hun er en flink og sød kvinde, men kælderen og den lille briksen er alt andet end flot.

Havde dog en fantastisk oplevelse der når hendes tyske veninde tilfældigt afløste Sara en uges tid. At både hun, mig og hendes mammutbryster kunde rymmes og at vi kunde gøre alle de ting vi gjorde på den minimale briksen - ja det var et mirakel det.

Men det er jo en helt anden historie.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...