Hop til indhold
Johnsmith jr.

Skuffende besøg hos top GP

Recommended Posts

gry skrev, for 17 minutter siden:

Hvordan pokker skal vi gøre alle tilfredse når i intet melder ud.

Jamen det er alle i tråden jo også enige med dig i. Men for TS var det nogle af hans første besøg og han havde bare brug for lidt råd og vejledning i hvad vi andre gør.

Desuden er det et faktum at i altid er med på alt og altid ved alt. Derfor ved vi også at vi roligt kan dukke op som mælende får, helt glatte i ansigtet, lignende en undskyldning for os selv og højst mumle, mumle, mumle, hvorefter i ruller et præcist og individuelt program ud til netop den dag. Det er jo derfor vi kalder jer gudinder ^_^

Redigeret af AB455
Ordspadser fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 2 timer siden:

I gæster er ganske enkelt nød til at sige hvad i ønsker inden et evt besøg..

Jeg er enig.

Jeg er meget til kæle - kysse (på kroppen) - kramme .. og hvad pokker betyder det præcist ... ?
Samtidig har jeg efterhånden seriøse problemer med potensen, især ved besøg.

Derfor tænkte jeg, jeg ville prøve at gå 'all-in' med at nyde pigen ved at kæle - kysse - nusse.
Helt uden at tænke på potens, orgasme osv ... 

Det er jo ikke nødvendigvis nemt for pigen at vide hvad jeg ønsker, men jeg nævnte det for hende, og foreslog at hun bare slappede helt af.
Hun fangede præcis hvad jeg mente, lod mig tage styringen og kom også selv på banen efterhånden som hun følte for det ... 

Det var en helt vild oplevelse for mig, jeg var 'høj' i flere dage efter, og langt mere afslappet end jeg plejer at være efter et besøg ... 

Pointen er, at hvis man har føling med sine ønsker, fortæller pigen det, og  i øvrigt tager lidt styring hvis man har ønsker der er lidt ved siden af det sædvanlige, og har grundig føling med pigen undervejs, så kan det aldrig gå helt galt ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Og så vil Eva kunne bekræfte at der er mening med galskaben

Ja, og alle og enhver på EG vil jo godtage mine ord om galskab eller ej som den ufejlbarlige sandhed... for jeg er jo slet ikke ramt af galskab eller gakkelakkeri i mig selv og kan derfor helt objektivt vurdere det... HOST! :D 

@sneræven Det er lige om lidt, ja. Glæder mig til at høre den historie! Det er så sjældent at nogen har noget bedre at bytte med end mine historier fra "vores sandkasse". Nu glæder jeg mig endnu mere, og vil mentalt forberede mig grundigt på at lytte mere end at tale. Vi må bestille masser af mad jeg kan tygge længe på, så jeg får hele historien med :wub: 

JenniferRomantica skrev, den 12.7.2022 at 07:09:

Jeg har vist en enkel mindre god anmeldelse herinde der bygger på, ifølge forfatteren, for høje forventninger.

Jeg skraldgriner... "høje" forventninger? Det er altså morsomt lige med dig din lille lækkerbidsken. Du er jo sådan snack-størrelse :wub:
Vidste manden ikke at du ser ud som om du ligner en der er photoshoppet om til et frimærke i virkeligheden? 
Str. 33 i sko og halvanden meter... og for høje forventninger :D 

Gramsekrammer <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Ja, og alle og enhver på EG vil jo godtage mine ord om galskab eller ej som den ufejlbarlige sandhed... for jeg er jo slet ikke ramt af galskab eller gakkelakkeri i mig selv og kan derfor helt objektivt vurdere det... HOST! :D 

Haha, ja, jeg skrev det bare fordi nogle kunne opfatte mit indlæg som lidt underligt ...
Men den er go' nok ... 
Det er såmænd ikke så dramatisk ... (jo, for mig selv, i en vis forstand)
Men faktisk meget, meget mærkeligt ... 
Vi ses på mandag ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 18 timer siden:

Jaja med mine sigøjner gener skal jeg nok få dig til at tænke på mig på den ene eller den anden måde:P:ph34r:.. 

Altså, jeg mindes ikke hverken at have set det værende  på din menu eller booket den ydelse der hedder "Mindstalking og Mareridt".. Var ikke engang klar over du dyrkede BDSM... Skal vi nu til at kalde dig Mistress Jro ??!? 

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, 1 time siden:

Altså, jeg mindes ikke hverken at have set det værende  på din menu eller booket den ydelse der hedder "Mindstalking og Mareridt".. Var ikke engang klar over du dyrkede BDSM... Skal vi nu til at kalde dig Mistress Jro ??!? 

Det også kun for de særligt udvalgte:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Det også kun for de særligt udvalgte dem der ikke griner af mine 150 cm iført dominatrixoutfit :P:lol:.. 

Fixed that for you...
:D

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Du ved da hvor lidt skræmmende jeg er:P<3

Jow jow, jeg tænkte mere den anden vej rundt :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Du ved da hvor lidt skræmmende jeg er:P<3.. 

Hmmm, nu da jeg tænker efter, så er de eneste kvinder der har formået at skræmme mig, faktisk været små nips på din størrelse. Og det er ikke p.g.a. størrelsen, men fordi når først de flejner ud, så flyver både service, bestik, mobiltelefoner for ikke at sige eder der ville få en 60 årig overvægtig havnearbejder med ølmave og portvinstud til at rødme, gennem luften. 

Det lidt ligesom med hunde - Irish Wolfhound, Malamut, Great Dane etc skræmmer mig ikke, tværtimod dem kan jeg sagtens håndtere - Men kommer der sårn en hyper arrig pekingeser eller chihuahua farende imod ens ankler, så er jeg en af de første der hopper op på en stol eller et bord, og råber på hjælp.

Vuf, JRo, Down girl DOWN !!!

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, for 17 timer siden:

Fixed that for you...
:D

/Francois

Jeg gad dæleme godt se den søde Jennifer i et dominatrix outfit og nej : jeg ville bestemt ikke grine

Hun er en fantastisk pige :-)

Mht høje forventninger og skuffelser:

Jeg har da haft en meget lidt inspirenrende oplevelse med en af de meget populære nu tidligere GP'er.

Pigen var bestemt sød og serviceminded, men vi havdebare ikke særlig god kemi samment, måske fordi at jeg havde forventet at møde en smækker sex gudinde men syntes at hun  en (ganske vist sød)  meget almindelig 'husmoder type.

Men sådan er livet jo, nogle mennesker klikker man med ved første møde, andre kommer man bare ikke rigtigt tæt på.

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...