detVedJegSguDaIkke 8 Skrevet 11. Juli, 2022 Jeg havde her til aften fornøjelsen af at besøge Sonya i Aarhus: https://annoncelight.dk/showad/343814 Så vidt jeg umiddelbart kan bedømme er det pigen på billedet, men jeg synes altid det er svært. Under alle omstændigheder var hendes krop ganske sexet, men hendes ansigt var ikke noget at skrive hjem om. Det gør heldigvis ikke noget når hun er på alle fire med ryggen vendt til! Hun virkede en smule generet, men ellers ganske venlig. Hun er dog også blot 20 år, så må alt andet lige være ret ny i gamet! Hendes engelsk er ganske fint, det er ikke noget problem at kommunikere med hende. Selve akten var fuldt ud tilfredsstillende, hun lavede små søde lyde og var generelt god til selv at foreslå forskellige positioner. Dog må jeg sige, da akten var overstået var det bare på med tøjet og ud af lejeligheden. Ikke at man følte sig skyndt på, men der var ikke lagt op til noget snak eller lignende efterfølgende. Det har jeg prøvet bedre andetsteds. Generelt er hun ret "cute", så hvis man er til den slags er det helt klart værd at aflægge hende et besøg. Hun har til huse i et af kvartererne umiddelbart øst for botanisk have. Det er en fin lejlighed, der ligger rimeligt diskret, omend parkering måske kan være lidt bøvlet. Desværre var der ret beskidt, men i hendes "arbejdsværelse" var det dog ikke så slemt. Sengen er ikke ligefrem luksuriøs, men så er det jo godt jeg ikke kom for at sove! Det virker ikke til at hun altid har priser i sin annonce, men da jeg besøgte hende var det 700 kr. for 30 min. på "tilbud". 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 15. Juli, 2022 Hello, Sonya here. Thanks for the kind words but I have some things to add also :). So about my face, I'm not usually wearing heavy make up and maby you where expecting something like this I know the majority of the girls do that. Regarding the apartment, I clean and desinfec the whole place every two days but the floor is very old and with a lot of scarachs so no matter how much you clean it it will still give you the sensation it's "dirty". I would never live in a messi, dirty place since first of all it's not healthy, I cook and eat here, and second it's not pleasant at all I mean I would have a state of constant stress and anxiety living in a filty place. And last but not least, about leaving after you finish. I sometimes make small talk with people but if it's busy, yes I prefer to just get dressed and leave after the time is finish I mean this is not a date right? And yes I'm not into that long discussion, taking about private details about my self and I'm not very curious about other private life also :). It has some pluses and some minuses but overall I enjoy our meeting and you are welcome to visit again if you desire. All the best 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 15. Juli, 2022 For første gang i mine over 25 år som sex-kunde blev jeg i dag bange. Rigtig bange. Men mere om det senere. Jeg aftalte et møde med Sonya/Fantasy_girl og ankom til hendes lejlighed ved 18-tiden. Som noget ekstraordinært havde jeg en buket blomster med, og det fik et dejligt smil frem på Sonya. Hun fik 700 kroner, som i annoncen er hendes pris for en halv time, jeg tog en hurtig skyller under bruseren og kom ind til en nøgen pige, der sad og ventede på sengen. Sonya er en rigtig sød ungpige med flotte strittende bryster en rund bagdel, der giver hende en dejlig timeglas figur. Hun startede med at give min halvslappe pik kondom på, men suttede den hurtigt stiv. Vi fortsatte i en 69'er og fra at være genert og lidt forsigtig tøede hun op og lød til at nyde det. Da det var tid til sex, var vi omkring de sædvanlige stillinger: doggy, cowgirl og missionæren. Men pikken ville ikke rigtig fyre ladningen af, så jeg lagde mig på ryggen, trak kondomet af og ville selv afslutte med hånden. Sonya lænede sig henover mig og kærtegnede mine kugler, og så endte jeg med at sprøjte op på hendes bryster. Herefter aftørring med vådservietter og en tur ud på badeværelset. Og her var det så, det gik galt mellem os. Efter jeg havde været ude og vaske mig, og begyndte skulle tage tøj på, sagde hun, at jeg skyldte hende 300 kroner fordi jeg havde overskredet tiden og fordi jeg havde sprøjtet på hendes bryster. WHAT!!! Hun havde på intet tidspunkt taget initiativ til, at tiden var ved at være gået og slet ikke nævnt noget med, at "cum on body" kostede ekstra. Så det afviste jeg blankt og havde i øvrigt heller ikke flere kontanter på mig. Desuden kunne jeg vise hende den sms, som hun havde sendt til mig, da jeg stod udenfor gadedøren, som bekræftede at hele forløbet inklusive bad og afklædning havde taget 26 minutter. Hun blev knotten og sagde, at hun var skuffet. Og mens jeg tog tøj på, ringede hun kort fra sin telefon og snakkede i cirka et halvt minut på et østeuropæisk sprog. Jeg tænkte et øjeblik, at nu kommer hendes gorilla sikkert og så er jeg på skideren. Men hey, det ville da være for latterligt. Med tøjet på kroppen gik vi ud i entreen og i samme øjeblik gik hoveddøren op og ind trådte en stor, bred fyr med fuldskæg. Sonya vekslede et par ord med gutten og han vendte sig mod mig. - Listen. You gotta pay for the extra time and the cum on body. You owe her 300 kroner, sagde han i en lidt hård tone. - Jamen jeg har ikke overskredet tiden og jeg vidste ikke det med cum on body. Desuden har jeg ikke flere penge med, svarede jeg. Tankerne fløj rundt i hovedet, min puls begyndte at dunke og jeg indså, at der nok ville ske noget ret ubehageligt. De vekslede kort et par ord og jeg kunne se på fyren, at han syntes jeg var en idiot. 'Get the fuck out of here,' sagde manden brysk og åbnede døren til opgangen. Det skulle han ikke sige to gange, og jeg skyndte mig ud af døren og ned på gaden. Godt rystet. En virkelig dum afslutning på et møde, der ellers var rigtig godt med en dejlig og flot pige. Undervejs tænkte jeg faktisk, at hende måtte jeg da besøge igen, da kemien var god og hun var sød. Det kommer vist ikke til at ske. Afslutningsvis vil jeg lige slå fast, at fyren altså ikke truede mig - det var mine tanker i en presset situation, der gjorde mig bange. Men jeg håber at Sonya i fremtiden vil være mere præcis i sin kommunikation og gøre kunden opmærksom på præcist, hvad et besøg hos hende indebærer. 1 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 15. Juli, 2022 The meeting went great, and yes at the end I just wanted for you to have a happy ending, becouse the time was ended. (it was 36 min not 26,but a few minutes extra doesn't matter) Indeed I don't know if you did that intentionally or not spraying on me and I might have overreacted calling the driver for this. Nobody tretend you in any way and by the time it was over I kind of realized my mistake but it was to late... Cum on body was extra and that's all I could think that moment.... Tanks for the flowers and i apologize for the whole inchide, it's just been a busy and stressful week and I just reacted badly. I know that's not a excuse for what happened but except for this there's nothing much I ca do right now, didn't want to scare you in any way just a good intention ending in a bad way due to stress and tiredness. Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 15. Juli, 2022 Thanks for your comment, Sonya. Have a nice weekend. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 15. Juli, 2022 Liderbukken skrev, for 4 timer siden: For første gang i mine over 25 år som sex-kunde blev jeg i dag bange. Rigtig bange. Men mere om det senere. Jeg aftalte et møde med Sonya/Fantasy_girl og ankom til hendes lejlighed ved 18-tiden. Som noget ekstraordinært havde jeg en buket blomster med, og det fik et dejligt smil frem på Sonya. Hun fik 700 kroner, som i annoncen er hendes pris for en halv time, jeg tog en hurtig skyller under bruseren og kom ind til en nøgen pige, der sad og ventede på sengen. Sonya er en rigtig sød ungpige med flotte strittende bryster en rund bagdel, der giver hende en dejlig timeglas figur. Hun startede med at give min halvslappe pik kondom på, men suttede den hurtigt stiv. Vi fortsatte i en 69'er og fra at være genert og lidt forsigtig tøede hun op og lød til at nyde det. Da det var tid til sex, var vi omkring de sædvanlige stillinger: doggy, cowgirl og missionæren. Men pikken ville ikke rigtig fyre ladningen af, så jeg lagde mig på ryggen, trak kondomet af og ville selv afslutte med hånden. Sonya lænede sig henover mig og kærtegnede mine kugler, og så endte jeg med at sprøjte op på hendes bryster. Herefter aftørring med vådservietter og en tur ud på badeværelset. Og her var det så, det gik galt mellem os. Efter jeg havde været ude og vaske mig, og begyndte skulle tage tøj på, sagde hun, at jeg skyldte hende 300 kroner fordi jeg havde overskredet tiden og fordi jeg havde sprøjtet på hendes bryster. WHAT!!! Hun havde på intet tidspunkt taget initiativ til, at tiden var ved at være gået og slet ikke nævnt noget med, at "cum on body" kostede ekstra. Så det afviste jeg blankt og havde i øvrigt heller ikke flere kontanter på mig. Desuden kunne jeg vise hende den sms, som hun havde sendt til mig, da jeg stod udenfor gadedøren, som bekræftede at hele forløbet inklusive bad og afklædning havde taget 26 minutter. Hun blev knotten og sagde, at hun var skuffet. Og mens jeg tog tøj på, ringede hun kort fra sin telefon og snakkede i cirka et halvt minut på et østeuropæisk sprog. Jeg tænkte et øjeblik, at nu kommer hendes gorilla sikkert og så er jeg på skideren. Men hey, det ville da være for latterligt. Med tøjet på kroppen gik vi ud i entreen og i samme øjeblik gik hoveddøren op og ind trådte en stor, bred fyr med fuldskæg. Sonya vekslede et par ord med gutten og han vendte sig mod mig. - Listen. You gotta pay for the extra time and the cum on body. You owe her 300 kroner, sagde han i en lidt hård tone. - Jamen jeg har ikke overskredet tiden og jeg vidste ikke det med cum on body. Desuden har jeg ikke flere penge med, svarede jeg. Tankerne fløj rundt i hovedet, min puls begyndte at dunke og jeg indså, at der nok ville ske noget ret ubehageligt. De vekslede kort et par ord og jeg kunne se på fyren, at han syntes jeg var en idiot. 'Get the fuck out of here,' sagde manden brysk og åbnede døren til opgangen. Det skulle han ikke sige to gange, og jeg skyndte mig ud af døren og ned på gaden. Godt rystet. En virkelig dum afslutning på et møde, der ellers var rigtig godt med en dejlig og flot pige. Undervejs tænkte jeg faktisk, at hende måtte jeg da besøge igen, da kemien var god og hun var sød. Det kommer vist ikke til at ske. Afslutningsvis vil jeg lige slå fast, at fyren altså ikke truede mig - det var mine tanker i en presset situation, der gjorde mig bange. Men jeg håber at Sonya i fremtiden vil være mere præcis i sin kommunikation og gøre kunden opmærksom på præcist, hvad et besøg hos hende indebærer. Godt beskrevet og du plejer at virke rimelig pålidelig for mig @Liderbukken Det er skræmmende læsning. Jeg havde i lang tid set at kvaliteten af besøg var rimelig dalenene, men det her gør godt nok at jeg kvitter GP besøg for en periode nu, jeg vil ikke ende i samme situation som dig eller værre. Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 16. Juli, 2022 Tak for at dele denne "opførsel" med os andre liderbuk. Hun er hermed definitivt strøget af listen over mulige emner i Aarhus. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 16. Juli, 2022 So about the situation, it happend just as he describeit, it wad a mistake due to stress and a really bad experience I had a day befor,Liderbukken was nice and decent and i really enjoyed the time and the gesture with the flowers. Exactly the type of ppl I want to meet. He wasn't in any danger belive me and i shouldn't have reacted this way I know,but maby I deserve this hard words guess that's the price for being stupid. All the best to you all and keep in mind oane bad decision doesn't define a person! 3 2 Del dette indlæg Link til indlæg
MightySmall 42 Skrevet 17. Juli, 2022 Calling your driver for what reason? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 26. Juli, 2022 (edited) Hold jer væk !!!!!! jeg var hos hende for 45 minutter . Men gik efter 30 minutter , inklusiv 2x bad . pigen er ung med flot krop , men her stopper det gode. Det så ud som om hun var påvirket af stoffer, Tom i blikket . Sex delen var kedelig , og da jeg kom sagde hun at vi var færdig . selvom det kun gået 25 minutter siden jeg kom . jeg gjort hende opmærksom at der er masser af tid tilbage , og at hun kan give massage .men nej det vil hun ikke. Selv om jeg betalt for 45 minutter . der var dårligt stemning ; efter bedet tog afsted med virkligt træls fonemelse at hun var handlet . ikke nok med det , så fik jeg besked med trusler om mine familie og sviner mig til . jeg var chokeret og ekstremt vred . det har jeg aldrig været i nærhed af i de 15 år jeg er på købe sex verden . jeg har stærkt Overvejet at ringe til nogle af mine ikke så fine bækdenskabber , og banke på døren igen . men valgt at lad den gå, inden det gå galt . nok den dårligeste oplevelse nogen siden . Redigeret 26. Juli, 2022 af Betelgeuse1965 Fejl Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 27. Juli, 2022 Betelgeuse1965 skrev, for 15 timer siden: Stay away !!!!!! I was with her for 45 minutes. But left after 30 minutes, including 2x showers. the girl is young with a nice body, but the good stops here. It looked like she was under the influence of drugs, Tom in the gaze. The sex part was boring, and when I came she said we were done. even though it's only been 25 minutes since I arrived. I made her aware that there is plenty of time left and that she can give a massage, but no, she doesn't want to. Although I paid for 45 minutes. there was a bad atmosphere; after the prayer left with a really bad feeling that she had been traded. not only that, I received messages with threats about my family and screwing me up. I was shocked and extremely angry. I have never been in the vicinity of that in the 15 years I have been buying sex in the world. I have strongly considered calling some of my not-so-nice friends and knocking on the door again. but chose to let it go before it goes wrong. probably the worst experience ever. So i don't remember the things you are telling. I've looked on my phone and in the last tree days I have only two appointments with 45 min and they where bought nice and decent people. First of all I don't touch any drugs or alcohol, so stop lying with this shit. Second of all "been traded" meens trafficed right? Are you completely insane or mentally challenged? Calling some "not so nice friends of yours"? And what? Please be more explicit,knok on the door and what next? Are you sure that aren't those "friends" aren't the oane who put you up to write this garbage? I'm pretty selective with ppl who enter my apartment, maby this is the way some garbages "not some nice friends of yours" try to get back, putting you to write this filth. Please share the sms where I treten your family and curse you, death treats are a criminal offense in Denmark. Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 27. Juli, 2022 (edited) Betelgeuse1965 wrote, 16 hours ago: Stay away!!!!!! I was with her for 45 minutes. But left after 30 minutes, including 2x showers. the girl is young with a nice body, but the good stops here. It looked like she was under the influence of drugs, Tom in the gaze. The sex part was boring, and when I came she said we were done. even though it's only been 25 minutes since I arrived. I made her aware that there is plenty of time left and that she can give a massage, but no, she doesn't want to. Although I paid for 45 minutes. there was a bad atmosphere; after the prayer left with a really bad feeling that she had been traded. not only that, I received messages with threats about my family and screwing me up. I was shocked and extremely angry.I have never been in the vicinity of that in the 15 years I have been buying sex in the world. I have strongly considered calling some of my not-so-nice friends and knocking on the door again. but chose to let it go before it goes wrong. probably the worst experience ever. Post the treats to you and your family and I'll post the whole conversation. I can't seem to shake the thing with your "not so nice friends of yours". Maybe it's not too late to call them and come knocking on the door again(even though I'm 101% sure that you never visited me) , I'm really curious about the outcome and defenetly keep the forum informed about this. Who are they?! Maby will share that too, and what makes them not so nice? Till then, just post the death treats so I can see who you are, becouse as I said in the last three days only two appointments of 45 min and none of them where garbages, things went well with the bought of them. Redigeret 27. Juli, 2022 af SonyaArgus Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 28. Juli, 2022 (edited) Pimp Næste gang du kikker dig self i spejlet vil du se , affald , med Extreme under intelligent og manglende takt. du beskyder mig for falsk anmeldelse. Hvorfor skal jeg gøre det .? hvad med de andre på den er post? Er de også falsk . i sted for at bruge så meget energi på undskyldninger . Så prøv at være progressiv og ændre dig forretnings model , fra mafia model til mere venlig . Da jeg fik din trusler var jeg rasende , men valgt at slette dem og kom videre , fordi du er ikke det værd at bruge mare energi på. Og det eneste sted der er plads til dig er i STOR SKRALD . Åbenbart du kommer fra helt andet verden, og man ikke bande her i formuen med jeg kan ikke finde andre ord end . F..k dig . Redigeret 28. Juli, 2022 af Betelgeuse1965 Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 28. Juli, 2022 Betelgeuse1965 skrev, for 1 minut siden: The next time you look at yourself in the mirror you will see, garbage, with Extreme under intelligent and lack of tact. you are blasting me for false review. Why should I do that.? what about the others on that post? Are they also fake. instead of spending so little energy on excuses. So try to be progressive and change your fortning model, from the mafia model to a more friendly one. When I got your threats I was furious, but chose to delete them and move on, because you are not worth spending a lot of energy on. And the only place there is room for you is in BIG GARBAGE. Obviously you come from a completely different world, and you don't swear here in the fortune with I can find no other words than . Fuck you. :)))) you erase them. Do you know how pathetic that sounds??? OK. Tell me your phone number so I can post the whole conversation then. You know you are lying, I know your lying and every oane with half a brain can see this pathetic lies of yours. Give me your number and I'll post everything. Me living in a mafia world?? You just said the you wanted to call "some not so nice friends of yours" (probably other garbages like you who put you up to write this) and come at my door to "give me a lesson" probably and I live in a different world?? ARE YOU THAT STUPID AFTER YOU TRETEN ME INDIRECTLY WITH YOU FRIENDS TO SAY THAT I'M MAF&IA RELATED?? Yes a world different then yours and the other garbages you hang out defenetly. No the other post was 100% True, I was wrong and stupid behaving like that, I admit it and I apologize. Knowing where you're wrong and admit it makes me a better person first of all twords yourself and second of all twords others. But a pice of shit like you defenetly don't understand or relate to this I'm sure. And what now? For a mistake that I made and apologies for it now it meens that every garbage like you decides to made up stories about false meetings are true? :)) Apologize to you????? For what for inventing this shit and "deleting the death treats" :)). You have no conversation with me becouse you never visited me!!!! Stop being a garbage and admit it!! Could I go 5 times a week at the gym, run etc if I where a junky, how could I be trafficked when I go in centrum every day to take breakfast or lunch? How could I be trafficed if It takes just a oane 112 phone and the traffic story ends for every girl who is put up trough this ordeal? Your "not so nice friends" may know a this or two about human traffic or drugs....thats what make them "not so nice" right? I receive a lot of calls/messages with questions for "full service" and "party girl" (taking hard drugs with clients) but even thoug I probably make half the money that a "full service party girl" does i choose to stay clean, safe and happy with my self knowing I don't meet drugged garbages. I don't know who the bigger pice of shit.....you or who ever put you up to write this (the not so nice friends of yours). Anyway, you have no evidence, no text, no phone call, NOTHING becouse you are lying in a fawl and discussing way(bring it up the story with drugs and being trafficked)!! So no, not fuck me, FUCK YOU AND FUCK WHO EVER PUT YOU UP TO DO THIS TO ME!! Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 28. Juli, 2022 Betelgeuse1965 skrev, for 1 time siden: Pimp The next time you look at yourself in the mirror you will see, garbage, with Extreme under intelligent and lack of tact. you are blasting me for false review. Why should I do that.? what about the others on that post? Are they also fake. instead of spending so much energy on excuses. So try to be progressive and change your business model, from the mafia model to a more friendly one. When I got your threats I was furious, but chose to delete them and move on, because you are not worth spending a lot of energy on. And the only place there is room for you is in BIG GARBAGE. Obviously you come from a completely different world, and you don't swear here in the fortune with I can find no other words than . Fuck you. :))) You edited you comment and add with PIMP at the beginning :)). Keep getting more and more pathetic, you literally have nothing to say right? You must have a really sad, and pathetic life. Imagine being an adult and keep inventing shit and posting about a 20 years old escort for probably not wanting to meet with you or some other garbage that you hang out :). What kind of adult do this and who calls other "no so nice friends" to handle his imaginary problems from fake visits ? :)) Still a pice of shit, no matter what, nobody is touching my phone I can assure you :). Give me your phone number I told you and I promise I post every detail about our conversation, even if you deleted them, I never delete messages and I swear I'll post everything just so every oane here see how pathetic and desperate for attention you are. But you can't...becouse your a lying pathetic garbage. I almost feel sorry for you.....almost. Last time I replay to you pathetic excuse of a men. Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 28. Juli, 2022 Betelgeuse1965 skrev, den 26.7.2022 at 22:39: Hold jer væk !!!!!! jeg var hos hende for 45 minutter . Men gik efter 30 minutter , inklusiv 2x bad . pigen er ung med flot krop , men her stopper det gode. Det så ud som om hun var påvirket af stoffer, Tom i blikket . Sex delen var kedelig , og da jeg kom sagde hun at vi var færdig . selvom det kun gået 25 minutter siden jeg kom . jeg gjort hende opmærksom at der er masser af tid tilbage , og at hun kan give massage .men nej det vil hun ikke. Selv om jeg betalt for 45 minutter . der var dårligt stemning ; efter bedet tog afsted med virkligt træls fonemelse at hun var handlet . ikke nok med det , så fik jeg besked med trusler om mine familie og sviner mig til . jeg var chokeret og ekstremt vred . det har jeg aldrig været i nærhed af i de 15 år jeg er på købe sex verden . jeg har stærkt Overvejet at ringe til nogle af mine ikke så fine bækdenskabber , og banke på døren igen . men valgt at lad den gå, inden det gå galt . nok den dårligeste oplevelse nogen siden . Alene de to linjer, siger ekstremt meget om dig som person. Og hvad ville du og dine såkaldte ikke så venlige bekendtskaber gøre? Hvis du ikke selv kan se der er noget galt i den tankegang, så har du et problem. Hvis du har fået disse trusler, så sletter man dem ikke bare, så giver man dem videre til den rette instans. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 28. Juli, 2022 (edited) Den Anonyme skrev, for 2 timer siden: Alene de to linjer, siger ekstremt meget om dig som person. Og hvad ville du og dine såkaldte ikke så venlige bekendtskaber gøre? Hvis du ikke selv kan se der er noget galt i den tankegang, så har du et problem. Hvis du har fået disse trusler, så sletter man dem ikke bare, så giver man dem videre til den rette instans. Selvfølge her jeg overvejet politiet og det er stadig en mulighed . , og mange andre ting i vreden over at få noget trusler . Men da vreden var forbi gjord jeg det klogeste slet det og komme videre. Og senere anmeld det her så i andre oplever det sammme. og gider ikke bruge mere energi på den psykopat. Redigeret 28. Juli, 2022 af Betelgeuse1965 Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 28. Juli, 2022 Betelgeuse1965 skrev, for 3 minutter siden: Selvfølge her jeg overvejet politiet og det er stadig en mulighed . , og mange andre ting i vreden over at få noget trusler . Men da vreden var forbi gjord jeg det klogeste slet det og komme videre. Og anmeld det her så andre ikke oplever det sammme. og gider ikke bruge mere energi på den psykopat. Husk lige på, at selvom du ikke gjorde alvor af det, så var det en inddirekte trussel mod hende bare at skrive du havde overvejet det. Hvis du rent faktisk har fået trusler, så synes jeg ikke du blot skal slå det hen, men rent faktisk gøre det rigtige. Det var samme sag for nogle dage siden, med Celinaaa, som skulle have truet en kunde. Hvad der er op og ned i den sag, kan vi af gode grunde ikke vide, da begge parter havde hver deres historie. Det er her SMSer, Whatsapp etc. Kommer Ind i billedet. Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 28. Juli, 2022 (edited) Betelgeuse1965 wrote, 43 minutes ago: Of course here I considered the policy and it is still an option. , and many other things in the anger of getting some threats. But when the anger was over, I did the wisest thing to forget it and move on. And later report it here so that others experience the same thing. and don't want to waste any more energy on that psychopath. Shut the fk up you fking drugged garbage, you have nothing to show because we don't have any conversation. You've consider to eat some shit here on the forum you mentality challenged filth, show the police what??? The deaths made up treats you're hallucinating about?? Give me your phone number here and I'll post what ever I find in my phone regarding the number you share. I haven't deleted any messages from my phone you fuking discussing lying piece of shit. Stop trying to talk like a human being it's clear that you and your "not so nice friends" are prices of shit and that is that. I've been receiving a few messages from ppl here who saw you for what you are and advise me not to replay to you anymore but I just can't. You're the biggest piece of shit who've I encounter in all of Denmark and even if it was just online interaction, judging by the way you talk and lie defetly in the garbage category I'm trying to avoid. Less then human piece of shit. Redigeret 28. Juli, 2022 af SonyaArgus Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 28. Juli, 2022 Den Anonyme skrev, for 23 minutter siden: Just remember that even if you didn't take it seriously, just writing that you had considered it was an indirect threat to her. If you've actually received threats, I don't think you should just brush it off, but actually do the right thing. It was the same case a few days ago, with Celinaaa, who was supposed to have threatened a customer. What is up and down in that case, we cannot know for good reasons, as both parties had their own history. This is where text messages, Whatsapp etc. come into the picture. Do you or someone here really take this pice dog shit seriously? There is nothing to show BECOUSE THERE WAS NO CONVERSATION, THERE WAS NO MEETING!! The right thing to do is to tell the truth about this but garbages in this category NEVER do the right thing. I would never treten a guy becouse i know how serious that is! I just block the people who I don't want to meet and usually I don't have any reason to curse ppl that I've been with becouse i always try to be fair and honest about the service and the time! Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 28. Juli, 2022 SonyaArgus skrev, for 2 minutter siden: Do you or someone here really take this pice dog shit seriously? There is nothing to show BECOUSE THERE WAS NO CONVERSATION, THERE WAS NO MEETING!! The right thing to do is to tell the truth about this but garbages in this category NEVER do the right thing. I would never treten a guy becouse i know how serious that is! I just block the people who I don't want to meet and usually I don't have any reason to curse ppl that I've been with becouse i always try to be fair and honest about the service and the time! I talk out of the general perspective, that if anyone gets threats and stuff like that, they should'n just let it go. So its not so much of believing in him, but general speaking. I agree, the truth should always come out. Del dette indlæg Link til indlæg
SonyaArgus 13 Skrevet 28. Juli, 2022 (edited) The Anonymous wrote, 27 minutes ago: I talk out of the general perspective, that if anyone gets threats and stuff like that, they should'n just let it go. So its not so much of believing in him, but generally speaking. I agree, the truth should always come out. Agreed, in this case the truth is obvious!! He "deleted" the nonexistent messages, he doesn't want to give me his phone number to look in my phone for who he is, because I wouldn't find anything!! If I do wrong towards a person I always try to do my best to adjust it. If something like this have happened at least I would have given it a rest and just don't respond at all, or apologize for my outburst but under no circumstances try to deny the whole meeting and try to make the guy like he is crazy, inventorying all up. Only a pure pure pure ghetto fuking garbage like this, less then human piece of shit would do something like this! I know I shouldn't get so upset about a scum like this but can't fuking understand how can anyone could do this, just lie, pure lie, not distorting the reality, not manipulating the truth, JUST PURE MADE UP STORY!! ! Sorry all for the language but this never happened to me and I would lie if I told this garbage didn't really upset me. Redigeret 28. Juli, 2022 af SonyaArgus Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 28. Juli, 2022 SonyaArgus skrev, for 18 minutter siden: Sorry all for the language but this never happened to me and I would lie if I told this garbage didn't really upset me. You defend yourself and tell your part of the history, which is fair and i understand why you defend yourself . But before this get Way out of hands, it Will be a good idea just to ignore it from now on. In worst case you both get a warning from the admins. with all respect, i would just let it go, ignore him and just focus on the costumers who like your service and keep your focus on your business. Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 900 Skrevet 28. Juli, 2022 SonyaArgus skrev, for 27 minutter siden: Agreed, in this case the truth is obvious!! He "deleted" the nonexistent messages, he doesn't want to give me his phone number to look in my phone for who he is, because I wouldn't find anything!! If I do wrong towards a person I always try to do my best to adjust it. If something like this have happened at least I would have given it a rest and just don't respond at all, or apologize for my outburst but under no circumstances try to deny the whole meeting and try to make the guy like he is crazy, inventorying all up. Only a pure pure pure ghetto fuking garbage like this, less then human piece of shit would do something like this! I know I shouldn't get so upset about a scum like this but can't fuking understand how can anyone could do this, just lie, pure lie, not distorting the reality, not manipulating the truth, JUST PURE MADE UP STORY!! ! Sorry all for the language but this never happened to me and I would lie if I told this garbage didn't really upset me. You hit the nail on the head. I know it's frustrating, but you should'nt let him get to you. You have brought your side of the story, now it's up the people to make their assumptions about the case. And the fact that you flat out apologized to Liderbukken, and took the blame on your shoulders, also means that you are human and do care. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PPE Skrevet 28. Juli, 2022 Could someone stop this never ending story - administrators? Del dette indlæg Link til indlæg