Aab27 12 Skrevet 11. Juli, 2022 Hejsa, møder en meget opgivende attitude og man kun mærke det skulle bare hurtigt viderehttps://annoncelight.dk/showad/346813 jeg skulle mødes med den pige på som jeg fandt på dette link, https://annoncelight.dk/showad/346813 vi aftalte mødes ved Nordkraft, og aftale 600kr for blowjob uden kondom og slug, jeg spurgte hende om hun kendte et sted i det fri, det gjorde hun, på vej til bilen skriver hun 700kr og det bliver i bilen, hun virkere ekstremt sur og mega træt, hun sætter sig ind i bilen, og hun ville ikke finde et sted i det fri selv om jeg tilbyder og kører et sted hen, da jeg siger jeg ikke har lyst til og gøre det på parkeringspladsen, tæt på Nordkraft, bliver hun ekstremt sur og meget ubehagelig, og snakker helt vildt sur og brokker sig over hun kun have tjent mere et andet sted og ville have penge for og spilde hendes tid, blev så bange jeg næsten kørte galt, sagde undskyld mange gange og tilbød hende og kører lige hvor hun ville hen af, håber i kan bruge min historie og tænkt jer fornuftigt om inden i kontakter hende, venlig hilsen en meget chokeret kunde, https://annoncelight.dk/showad/346813 ubehagelig 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 102 Skrevet 12. Juli, 2022 Tak, og en skam for hun ser attraktiv og spændende ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 12. Juli, 2022 Aab27 skrev, for 8 timer siden: aftale 600kr for blowjob uden kondom og slug, jeg spurgte hende om hun kendte et sted i det fri, det gjorde hun, på vej til bilen skriver hun 700kr og det bliver i bilen, Allerede her burde du have cuttet forbindelsen og fundet en anden! - lyder fuldstændig useriøst at I først aftaler kr. 600,- og hun så forlanger 700,- + hun vil ikke i det fri, selvom hun lige har skrevet, hun kendte et sted! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 12. Juli, 2022 Vigtig advarsel om https://annoncelight.dk/showad/346813 ....lyder som en yderst ubehagelig oplevelse med LeaPigen97 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 12. Juli, 2022 I sådan et tilfælde skal man gøre kort proces -hvad er det du har gjort forkert og skal undskylde for? Hvis hun ikke har noget, at tilbyde er det ikke dit ansvar. Surmuleri er livet sgu for kort til. Hun er ikke en skid bedre end dig -og lefle for sådan en kælling, skal man lade være med... Hvis hun havde fået din penge -forlang dem retur -i det øjeblik hun sætte sådan en attitude op! Underdanighed gavner ingen -udover du træffer at blive pumpet for alt du har -og ikke får en skid for det... -Ud af bilen med hende, og afsted med dig igen kort og godt... Det er nok af andre som kan finde ud af, at opføre sig ordentligt og vise gensigedigt respekt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tender Viking 2 Skrevet 13. Juli, 2022 Har også haft en dårlig oplevelse med hende hun var tydeligt påvirket af stoffer og meget usammenhængende. så ja hold jer væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aab27 12 Skrevet 13. Juli, 2022 https://annoncelight.dk/showad/346813 hun er aktiv igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgfyren88 2 Skrevet 14. Juli, 2022 Havde også en negativ oplevelse med hende for et par dage siden. Aftalen kom hurtigt i hus og jeg kunne hente hende med det samme, hun tog så 20 min ekstra om at komme ud ad døren, virkede forvirret over hvor vi var henne og skulle hen (nærmest som om hun var plakat stiv) og nævnte hun ikke havde tid til at køre et andet sted hen som jeg foreslog. Vendte så bilen og satte hende af igen. Bestemt ikke noget jeg kan anbefale også selvom vi ikke kom igang med noget sjovt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 14. Juli, 2022 Man må nok forvente, at en ung dansk pige, der sælger megafransk og til de priser har sit at slås med. Nok er der noget der hedder jydepriser, men alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 14. Juli, 2022 Jonze skrev, for 3 timer siden: Man må nok forvente, at en ung dansk pige, der sælger megafransk og til de priser har sit at slås med. Nok er der noget der hedder jydepriser, men alligevel. 600kr for blow med slug - det skal du da ikke lede længe efter - jeg har da ofte fået det for 500-700 kr - de piger føler jeg bestem ikke har noget at slås med. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 14. Juli, 2022 fræk6 skrev, for 1 time siden: 600kr for blow med slug - det skal du da ikke lede længe efter - jeg har da ofte fået det for 500-700 kr - de piger føler jeg bestem ikke har noget at slås med. Unge danske piger? Ja jeg har ikke den store erfaring med dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 14. Juli, 2022 Jonze skrev, for 32 minutter siden: Unge danske piger? Ja jeg har ikke den store erfaring med dem. Hej den by jeg bor i, er der overvejende Kun unge udenlandske piger - de sælger det for disse priser der er nogle enkelte danske gp i alderen + 40 der kan man også købe det, til det prisleje - jeg finder oftest mine gp på annoncelight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 14. Juli, 2022 fræk6 skrev, for 3 minutter siden: Hej den by jeg bor i, er der overvejende Kun unge udenlandske piger - de sælger det for disse priser der er nogle enkelte danske gp i alderen + 40 der kan man også købe det, til det prisleje - jeg finder oftest mine gp på annoncelight Yeah det er jo lidt min tanke, at det er usædvanligt med en ung dansk pige. Østeuropæisk arbejdskraft er jo noget helt andet både på dette område og øvrige servicefag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 15. Juli, 2022 Jonze skrev, for 3 timer siden: Yeah det er jo lidt min tanke, at det er usædvanligt med en ung dansk pige. Østeuropæisk arbejdskraft er jo noget helt andet både på dette område og øvrige servicefag Jeg har intet imod de udenlandske piger - bare jeg føler de er ok, og de gør det frivilligt, så syntes jeg de sutter lige så godt som en ung dansk pige - måske oplever jeg dem nemmere, at have med at gøre - nogle gange syntes jeg de danske kan have nykker. Og ofte vil de have 200-300 kr mere for samme ydelse - bare fordi de er danske, siger de!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 15. Juli, 2022 Jeg har fået en pris for sex for 700. Så 700 for kun blowjob lyder da noget højt. Men passer 150cm i højden igrunden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 868 Skrevet 15. Juli, 2022 Jernsvinet skrev, den 12.7.2022 at 10:29: Allerede her burde du have cuttet forbindelsen og fundet en anden! - lyder fuldstændig useriøst at I først aftaler kr. 600,- og hun så forlanger 700,- + hun vil ikke i det fri, selvom hun lige har skrevet, hun kendte et sted! Du har ret Men hvis hun er stjernesmuk kan det være svært Ingen har dog beskrevet hendes udseende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv2 Skrevet 15. Juli, 2022 fræk6 skrev, for 8 timer siden: nogle gange syntes jeg de danske kan have nykker. Og ofte vil de have 200-300 kr mere for samme ydelse - bare fordi de er Det er fordi Nykker koster ekstra hos danske Gpèr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 15. Juli, 2022 (edited) fræk6 skrev, for 10 timer siden: Jeg har intet imod de udenlandske piger - bare jeg føler de er ok, og de gør det frivilligt, så syntes jeg de sutter lige så godt som en ung dansk pige - måske oplever jeg dem nemmere, at have med at gøre - nogle gange syntes jeg de danske kan have nykker. Og ofte vil de have 200-300 kr mere for samme ydelse - bare fordi de er danske, siger de!!! Det kan ligesom ikke undre vel? Jeg mener hvorfor ville en ung dansk pige med de muligheder der nu er i Danmark, give megafransk for 600? Østpå er en anden historie, livet er håbløst for mange i Østeuropa. Måske er hun ude og svømme i misbrug, det lyder ligesom sådan ud fra de her mopsede kundeanmeldelser. Nå jeg skal nok lade være med at lege moralens vogter Redigeret 15. Juli, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 15. Juli, 2022 Jonze skrev, for 2 timer siden: Det kan ligesom ikke undre vel? Jeg mener hvorfor ville en ung dansk pige med de muligheder der nu er i Danmark, give megafransk for 600? Østpå er en anden historie, livet er håbløst for mange i Østeuropa. Måske er hun ude og svømme i misbrug, det lyder ligesom sådan ud fra de her mopsede kundeanmeldelser. Nå jeg skal nok lade være med at lege moralens vogter Jeg er glad for du skriver måske - det viser du og jeg, ikke ved noget om det - jeg ved dette erhverv foregår i hvert et land- nogle har fået muligheden for at rejse rundt, det bør der vel ikke være noget galt i, kan man sælge sine ydelser godt, et andet sted, så er det jo en mulighed. mange dansker har også arbejdet rundt omkring i verden, alle dem har vel heller ikke haft et misbrug. så er der self. Alle de piger der bliver misbrugt, det tager jeg stor afstand til , har jeg på fornemmelsen det er en af disse, går jeg selv igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 15. Juli, 2022 fræk6 skrev, for 1 minut siden: Jeg er glad for du skriver måske - det viser du og jeg, ikke ved noget om det - jeg ved dette erhverv foregår i hvert et land- nogle har fået muligheden for at rejse rundt, det bør der vel ikke være noget galt i, kan man sælge sine ydelser godt, et andet sted, så er det jo en mulighed. mange dansker har også arbejdet rundt omkring i verden, alle dem har vel heller ikke haft et misbrug. så er der self. Alle de piger der bliver misbrugt, det tager jeg stor afstand til , har jeg på fornemmelsen det er en af disse, går jeg selv igen Det eneste jeg undrer mig over, er at en ung etnisk dansk pige sælge mega til 600. Det er lidt stakkels i mine øjne. Men 600 er mange penge i Rumænien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 15. Juli, 2022 Jonze skrev, for 49 minutter siden: Det eneste jeg undrer mig over, er at en ung etnisk dansk pige sælge mega til 600. Det er lidt stakkels i mine øjne. Men 600 er mange penge i Rumænien. Det er sgu da mange penge. Du skal godt nok have en ret lang uddannelse for at opnå den timeløn. Og hvor meget tror du selv hun oplyser til SKAT? haha, man burde kræve mobilpay Der mangler en kommentar med en af de der tilfældige tosser der udbryder "Køb dansk!!" haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 15. Juli, 2022 VikingeKølle skrev, for 4 timer siden: Det er sgu da mange penge. Du skal godt nok have en ret lang uddannelse for at opnå den timeløn. Og hvor meget tror du selv hun oplyser til SKAT? haha, man burde kræve mobilpay Der mangler en kommentar med en af de der tilfældige tosser der udbryder "Køb dansk!!" haha Mange penge for en unge etnisk dansk pige tager fremmede mænds ubeskyttede pik og sæd i munden? ahh.. måske i det hårde gademiljø for en del årtier siden . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingeKølle 23 Skrevet 15. Juli, 2022 Tænker nu ikke etniciteten ændre på kronens værdi. Heller ikke det er et risikogebyr, der hæver prisen så højt, da det er nok farligere at tage i Friheden, end at have en dansk penis i munden, haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 943 Skrevet 15. Juli, 2022 Jonze skrev, for 6 timer siden: Det eneste jeg undrer mig over, er at en ung etnisk dansk pige sælge mega til 600. Det er lidt stakkels i mine øjne. Men 600 er mange penge i Rumænien. Jeg ved ikke om jeg vil give dig helt ret - men som ts beskriver det, er det at mødes et sted, gøre det i det fri eller i bil - hvor længe vil det tage Max 10-15 min - og nu til 1000 kr spørgsmålet - gør hun det pga. misbrug - eller fordi hun syntes det er frækt, og gerne vil tjene nogle frække penge selv foretrækker jeg pigen, der syntes der er frækt, og vil tjene lidt hurtige/nemme penge - er 600kr så ikke en fair pris - for sin side hobby?? jeg har prøvet mange danske munde, og lige så mange udenlandske munde - de sutter faktisk ens - de fleste siger heller ikke så meget, når de er i aktion. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg