Mr. Burton 5 Skrevet 12. Juli, 2022 (edited) Efter i flere år har lurepasset som passiv tilskuer i dette forum har jeg taget det store spring som aktiv deltager. Og min første anmeldelse tilfalder helt fortjent Bambi som holder til på Østerbro. https://nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi-25-7-to-30-7/ Kommunikationen startede perfekt ud med at jeg fik skrevet hendes navn helt forkert i forespørgslen (på mail). Flot start. Hun pointerer netop i sin annonce at man skal læse den godt igennem inden man kontakter hende. Så jeg frygtede egentlig jeg allerede var røget i spamfiltret der. Men Bambi tog det med et smil og accepterede at mødes. Dagen oprandt og jeg kom afsted hjemmefra med lidt rystende knæ og lommerne fyldt op med cool cash. Jeg trådte ind i lejligheden på det aftalte tidspunkt og allerede der må jeg indrømme hun fejede benene total væk under mig. Helt utrolig smuk, smilende og det sødeste væsen, man kan forestille sig. Her snakker vi altså GFE fra øverste hylde og jeg må sige, at det er en af de mest fantastiske oplevelser, jeg nogensinde har prøvet. Bambi er hvad man med et godt dansk ord vil betegne som highclass. Både hvad angår service, udseende og selvfølgelig pris. Men derudover får man som bonus lov at møde en særdeles humoristisk charmetrold som er skarp i hovedet og hurtig i replikken. Praktisk info: Rigtig nemt med parkering Meget diskret placering Virkelig lækker lejlighed Det bliver en en 10’er med pil op på alle skalaer og en klar anbefaling herfra. Redigeret 12. Juli, 2022 af Mr. Burton Link 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mis4 Skrevet 12. Juli, 2022 Tak for en fine debut. Men: Link??? Specielt når hun nu ikke har link på bibelen, EG. Eller er det taget ned siden du besøgte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Burton 5 Skrevet 12. Juli, 2022 (edited) https://nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi-25-7-to-30-7/ Redigeret 12. Juli, 2022 af Mr. Burton Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 12. Juli, 2022 Åååh Bambi, hende savler jeg virkelig over - hun er vidst taget hjem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 254 Skrevet 12. Juli, 2022 Does she still come down and get you? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. September, 2022 Så er 20 årige Bambi her igen (19-25/9) i Nordhavn..20 år og C eller D skål ? 30 min 2000 dkk 45 min 2500 dkk Priser måske lidt i det højere prisleje men som Bambi noterer: "My services are all included ( NOT analsex or urine), nothing is hidden or so called extra". Kommunikation KUN via mail skriver hun. https://nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi-from-19-9-to-25-9/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aventura 284 Skrevet 19. September, 2022 2000kr for 1/2 time er simpelthen et absurd prisniveau som jeg absolut ikke gider støtte! Problemet her er at hvis for mange af os går med til at betale så mange penge for en GPer uanset hvor lækker hun er eller hvor meget der er inkluderet, så ender de danske GP priser som smør priserne i Brugsen! Vi ødelægger det for os selv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 19. September, 2022 Tøsen er toplækker, men jeg skulle nok have valgt et andet erhverv (end at komme det våde på det varme), hvis jeg skulle være i stand til at imødekomme det prisniveau. God fornøjelse til alle jer andre, som har valgt en mere økonomisk bæredygtig vej i livet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listepik 227 Skrevet 19. September, 2022 3000 for en time med en ung smuk pige der leverer sine ydelser på niveau med Bambi er i min bog overhovedet ikke dyrt. Nogen er til Jensens og nogen er til Noma. Booker fluks en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 19. September, 2022 Jeg har hverken smagt Noma eller Bambi, så jeg skal ikke kunne sige om ydelsen står mål med prisen. Dermed kan jeg heller ikke sige - og har ikke sagt - det er for dyrt. Blot må jeg konstatere, at prisniveauet ligger over min økonomiske formåen - eller rettere min økonomiske prioritering. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 19. September, 2022 Jeg kan kun sige.. Du ved ikke hvad du går glip af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 254 Skrevet 19. September, 2022 Oh no, useless post about price Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 19. September, 2022 Sardo skrev, for 47 minutter siden: Jeg kan kun sige.. Du ved ikke hvad du går glip af... Det har du jo fuldstændigt ret i Det er svært at vide når jeg ikke har været der … Og måske jeg burde prioritere anderledes, men pt. er der ikke muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenzo/CPH 4 Skrevet 19. September, 2022 Bambi har ikke ændrede sine priser. De er det samme siden hun startede. Hun mangler ikke kunder iøvrigt. Og hvis man ikke er til kvalitet og super VIP piger så lad være med at skrive her og fortælle “os” dine synspunkter om priser og hvad du har råd til. indlægget her er for at fortælle om hvor super sød Bambi er og hendes super service. keep it clean !! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 19. September, 2022 Tilslutter mig heppekoret bambi har tømt pungen nok engang og det bliver (forhåbentlig) ikke sidste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyguy 87 Skrevet 13. Januar, 2023 Hej Gutter Det er snart noget tid siden Bambi har besøgt CPH. Er der nogen som har insiderviden og kan fortælle hvornår hun besøger os igen? Eller måske hun kan mødes i et andet land ind Danmark? VH PG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sardo Skrevet 13. Januar, 2023 Desværre...ville også gerne snart se hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 106 Skrevet 23. August, 2023 hun har en annonce på nympho nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 24. August, 2023 Bambi er det hende her: https://nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi-16-8-until-29-8/ Spørger fordi lokationen pt er Valby og ikke Østerbro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9521 Skrevet 25. August, 2023 Cruise skrev, den 24.8.2023 at 10:09: Bambi er det hende her: https://nympho.dk/n2452/1361/gfe-with-bambi-16-8-until-29-8/ Spørger fordi lokationen pt er Valby og ikke Østerbro. URL er det samme om trådstart, bortset fra det efter sidste skråstreg som ikke anvendes: https://nympho.dk/n2452/1361/Bambi_på_glat_is Ja, det er den Bambi, der omtales i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 26. August, 2023 (edited) Tak for svar @Bebop tænkte, at det nok er den samme Bambi, men bøvlet med nympho-links + ny lokationen gjorde, at jeg ikke var 100% sikker. Prøvede også et forgæves trick mht nympo-linket for at gøre det klikbart, men så langt rakte mine tekniske færdigheder desværre ikke. Bebop skrev, for 17 timer siden: URL er det samme om trådstart, bortset fra det efter sidste skråstreg som ikke anvendes: https://nympho.dk/n2452/1361/Bambi_på_glat_is Ja, det er den Bambi, der omtales i tråden. Fed finurlig detalje med: "Bambi_på_glat_is" BRAVO ! Når ikke Bambi i denne omgang, men det tyder på, hun vender tilbage med jævne mellemrum. Er også vild med hendes specifikke tekst. Hun virker som en meget erfaren kvinde - hendes unge alder til trods Redigeret 26. August, 2023 af Cruise Tilføjelse ...eller kom jeg på glat is ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg