wolle 27 Skrevet 17. Oktober, 2013 Nogen der kender til, eller har erfaringer med piger der modtager og nyder at modtage Sorte Kys? Jeg søger kun piger der modtager. Ikke piger der giver. P.S. Helst i Jylland Wolle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ægte str. 80 JJ 8 Skrevet 25. November, 2013 Nogen der kender til, eller har erfaringer med piger der modtager og nyder at modtage Sorte Kys? Jeg søger kun piger der modtager. Ikke piger der giver. P.S. Helst i Jylland Wolle Så må du til sjælland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 26. November, 2013 Hvorfor i alverden skulle han dog komme til Sjælland for det:)? Ret sikker på der findes piger i jylland der er vilde med det;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 26. November, 2013 Hej wolle Mig bekendt så tilbyder de fleste at modtage. Tror også det gælder andre dele af landet end Sjælland. L 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. November, 2013 Det kunne da på Mor26's kommentarer lyde som om, hun er med på den? Uden at spille klart ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. November, 2013 Jeg tror de fleste piger tilbyder at modtage dem, men min erfaring er at ikke alle tænder lige meget på det. Nogen synes blot det er "rart" og andre tænder virkelig på det. Mit bedste tip er at spørge pigen først om det er noget hun dels tilbyder, og om hun selv tænder på det. Så har man i det mindste lidt at gå efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knepper ALT! 37 Skrevet 26. November, 2013 '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wolle 27 Skrevet 18. Oktober, 2014 Jeg genopliver lige denne tråd, da der er gået næsten et år og nye piger er kommet til Wolle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 18. Oktober, 2014 nogen der lige vil skære det ud i pap for mig, hvad betyder sorte kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 18. Oktober, 2014 nogen der lige vil skære det ud i pap for mig, hvad betyder sorte kys? Rimming, slikke røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 19. Oktober, 2014 ok der kan man bare se... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 19. Oktober, 2014 Jeg tænder i hvert fald meget på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 19. Oktober, 2014 Jeg tænder i hvert fald meget på det. Begge veje? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 19. Oktober, 2014 Nej at modtage Nok til at komme ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 970 Skrevet 19. Oktober, 2014 Det er sket Dog med forudgående massage, så jeg er kørt godt op i forvejen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 21. Oktober, 2014 Så vil jeg da godt møde dig Miza. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 8. December, 2014 Hører også gerne fra Kvinder der modtager og evt giver sorte kys ... det primære er at du modtager med behag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 8. December, 2014 Kat i Randers er fantastisk både til at give og tage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg