Hop til indhold
knallert

snyd hos thaimassør måske i hele landet

Recommended Posts

hvor mange andre føler sig også snydt hos thaimassør, bestiller en times massage til 300 kr og efter en halv time bliver man spurgt om man har lyst til mere og får så oplyst en højre pris, og så slutter massagen og man dyrker sex eller får et hj, og så er det jeg mener man er blevet snydt for en halv times massage jeg syntes at have oplevet det flere gange :!: :!:

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvor mange andre føler sig også snydt hos thaimassør, bestiller en times massage til 300 kr og efter en halv time bliver man spurgt om man har lyst til mere og får så oplyst en højre pris, og så slutter massagen og man dyrker sex eller får et hj, og så er det jeg mener, man er blevet snydt for en halv times massage. Jeg syntes at have oplevet det flere gange :!::!:

Snydt kan man vel ikke direkte sige, men du får en extraydelse istedetfor - du kunne jo bare have ladet være med at gå med på tilbudet og ladet dig nøjes med 1 times massage.

Desværre er de fleste thaipiger ikke de bedste til hverken dansk eller engelsk, så man kan ikke altid regne med de forstår, hvad man aftaler med dem - eller de lader som om de ikke forstår det :evil: Personligt vil jeg allerhelst bare have en ½ time kun med pirrings HJ (svensk massage) udført af en nøgen og berøringsvillig thaipige - og hun altså ikke skal prøve at forcere mig færdig på kun 10 min. - men det forstår de sjældent - og så føler jeg mig også tørret bagi.

Tilbudene på kr. 300,- for 1 time, skal vist mest anses for at være en slags åbningstilbud for at lokke dig ind i butikken - egentlig burde de nok hellere skrive: "massage optil 1 time fra kr. 300,-" Ofte ender sådan en tur hos en thaipige på det samme eller mere for ½ time, som hos enhver anden glædespige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

Vis jeg ikke får den tid jeg har betalt for så bliver jeg sur har oplevet et par gange at når man har betalt for 1 time og så er man ude efter 35-40 min og det irritere mig

Men da pigerne ikke taler så godt dansk eller engelsk så er det lidt svært at forklare dem hvor man er utilfreds

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvor mange andre føler sig også snydt hos thaimassør, bestiller en times massage til 300 kr og efter en halv time bliver man spurgt om man har lyst til mere og får så oplyst en højre pris, og så slutter massagen og man dyrker sex eller får et hj, og så er det jeg mener man er blevet snydt for en halv times massage jeg syntes at have oplevet det flere gange :!::!:

Det sker også i nordjylland. Jeg har nogen gange svaret "måske men massage først". Så har jeg fået ca en time og først derefter sagt ja til ekstra, for det meste svensk i den situation. Den samlede tid har dermed nogle gange været over en time. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det sker også i nordjylland. Jeg har nogen gange svaret "måske men massage først". Så har jeg fået ca en time og først derefter sagt ja til ekstra, for det meste svensk i den situation. Den samlede tid har dermed nogle gange været over en time. ;)

Jeg synes aldrig at jeg er blevet snydt i tid, tvært om :lol: får oftest 5 kvarter, selvom der er aftalt 1 time, det skal måske lige siges at det er 1 ud af 10 gange, hvor der er tale om decideret sex, 9 af 10 gange er det det HJ/BJ, og altså oftest mellem 70-75 min ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan faktiskt heller ikke sige jeg nogensinde er blevet snydt. Eller måske er jeg blevet det, men det vigtigste er: Jeg har aldrig følet mig snydt. Og vi snakker nok nogle hundre besøg inalles. Nogle gange er ikke så gode som andre - men snydt....? Nej overhovedet ikke.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...