Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle. Fra tid til anden annoncerer en kvinde, der reklamerer med "kakao på pikken" og besøger os heldige sjællandere i KBH via Annoncelight.

Allerede fra start af burde jeg have vidst at det var spild af tid og set de røde flag, men jeg blev ikke snydt eller sendt hurtigt ud af døren. Tiden var fin nok, og blev overholdt, men kommunikationen og kemien var den tørreste kiks jeg længe har prøvet.

Allerede fra start af da jeg forsøgte at skrive dagen før og finde tidspunkt, så spørger hun om det kan blive tidligere på dagen, fair nok fordi hun skal noget. Det gentager hun så 2 gange i løbet af afklaringen om tidspunkt.

Anyways, jeg ankommer i god tid fordi parkering og jeg forventer at skulle gennem en lille tur i bydelen hun har lejet sig ind i, men får faktisk adressen efter et par beskeder.

Før jeg kommer op, skriver hun pludselig om jeg har mulighed for at overføre halvt på MobilePay og halvt på kontant...det har jeg aldrig set før.  Det virker meget suspekt.

Jeg siger som det er at jeg kun har kontanter.

Derefter da jeg kommer op, så er resten af akten meget afslappet, men den er fandeme kedelig.

Hun sutter godt og giver et okay blowjob, men der er absolut ingen indlevelse i hele akten. Jeg fik en 69'er, hvor af en eller anden grund smagte hun virkelig mærkeligt og jeg var for velopdragen til at sige jeg faktisk fik kvalme af at slikke til dernede.

Under hele sexen sagde hun kun at det var okay med 69, og at hun hellere ville have doggystyle end ride mig, men ellers sagde hun absolut INTET. Ingen lyde, intet støn, ikke engang nogen bevægelse.

Hele oplevelsen var så klinisk ren og rutinepræget at det faktisk blev kedeligt.

Hun skal have ros for hun faktisk har en god mås og lever op til sine billeder, og er okay stram dernede, men jeg fik intet ud af oplevelsen med hende, som jeg ikke ville have fået med hånden istedet for, måske udover dårlig smag i munden.

Hele Kakao/clubpeitho oplevelsen var generelt rigtig dårlig og bar præg af en, der ikke har lyst til at gøre tingene. Æv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onkelregnorm skrev, for 3 timer siden:

Hej alle. Fra tid til anden annoncerer en kvinde, der reklamerer med "kakao på pikken" og besøger os heldige sjællandere i KBH via Annoncelight.

Allerede fra start af burde jeg have vidst at det var spild af tid og set de røde flag, men jeg blev ikke snydt eller sendt hurtigt ud af døren. Tiden var fin nok, og blev overholdt, men kommunikationen og kemien var den tørreste kiks jeg længe har prøvet.

Allerede fra start af da jeg forsøgte at skrive dagen før og finde tidspunkt, så spørger hun om det kan blive tidligere på dagen, fair nok fordi hun skal noget. Det gentager hun så 2 gange i løbet af afklaringen om tidspunkt.

Anyways, jeg ankommer i god tid fordi parkering og jeg forventer at skulle gennem en lille tur i bydelen hun har lejet sig ind i, men får faktisk adressen efter et par beskeder.

Før jeg kommer op, skriver hun pludselig om jeg har mulighed for at overføre halvt på MobilePay og halvt på kontant...det har jeg aldrig set før.  Det virker meget suspekt.

Jeg siger som det er at jeg kun har kontanter.

Derefter da jeg kommer op, så er resten af akten meget afslappet, men den er fandeme kedelig.

Hun sutter godt og giver et okay blowjob, men der er absolut ingen indlevelse i hele akten. Jeg fik en 69'er, hvor af en eller anden grund smagte hun virkelig mærkeligt og jeg var for velopdragen til at sige jeg faktisk fik kvalme af at slikke til dernede.

Under hele sexen sagde hun kun at det var okay med 69, og at hun hellere ville have doggystyle end ride mig, men ellers sagde hun absolut INTET. Ingen lyde, intet støn, ikke engang nogen bevægelse.

Hele oplevelsen var så klinisk ren og rutinepræget at det faktisk blev kedeligt.

Hun skal have ros for hun faktisk har en god mås og lever op til sine billeder, og er okay stram dernede, men jeg fik intet ud af oplevelsen med hende, som jeg ikke ville have fået med hånden istedet for, måske udover dårlig smag i munden.

Hele Kakao/clubpeitho oplevelsen var generelt rigtig dårlig og bar præg af en, der ikke har lyst til at gøre tingene. Æv.

Oplevelsen med mig var fuldstændig dårligt siger du?

I lige måde!!!!

Du råbte "HEJ DU" ud i gangen... slet ikke diskret!

Under sex larmede du som om du var 80år gammel med vejrtrækningskondition….

Du HOSTEDE I MIN FISSE og på mit hovede. Og du var fuldstændig dårlig i sengen.

Jeg vidst ikke engang hvordan jeg skulle reagere!!! selvfølgelig var jeg helt stille. Jeg var i chok!

man får gode oplevelser med mig hvis man giver gode oplevelser.

jeg har aldrig nogensinde oplevet en mand der HOSTEDE flere gange I MIN FISSE! Det var så ulækkert!

jeg tænkte flere gange på at jeg skal testes for corona efterhånden. 

hvor latterligt at du kan giv mig tusinde komplimenter når vi er sammen men du sidder og sviner mig til efterhånden når du var selv grunden til din egen dårlig oplevelse!

Det var ikke noget med min barndom at gør… det var en ulækker oplevelse hvor jeg var hele tiden bange for dit OG mit helbred.

Jeg har ellers haft dejlige kunder i København. Jeg siger tak til dem :)især dem som købt bamser til min Beanie Boo samling :D

Redigeret af nolamercy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensens skrev, 1 time siden:

Tak for at dele din oplevelse @Onkelregnorm 

Det er hende her du mødte? https://annoncelight.dk/showad/347817

Og ikke hende her vel? https://annoncelight.dk/showad/339896

Der er åbenbart lidt kamp om kakao navnet ser det ud til.

Ja ddet var mig han mødt. Min eneste kunde idag. Og grundet til jeg skulle tage et grundigt bad efterhånden :)

det var dårlig for ham og ulækker for mig.

sikke en oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
nolamercy skrev, for 29 minutter siden:

Ja ddet var mig han mødt. Min eneste kunde idag. Og grundet til jeg skulle tage et grundigt bad efterhånden :)

det var dårlig for ham og ulækker for mig.

sikke en oplevelse

Utroligt du bruger tid på en kunde, hvis du synes han er “ulækker”

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 13 minutter siden:

Utroligt du bruger tid på en kunde, hvis du synes han er “ulækker”

Jeg bruger tid på det fordi andre kommer til at se det :) det faktisk ikke noget med ham at gør.

folk skal ikke tror på at jeg giver dårlige oplevelser og at jeg er spild af tid. Det går ikke.

Jeg har svaret, så kan folk forstå hvad der var skete i stedet for at gå og tror på løgn.

Sandheden er vigtigt for mig.

jeg søger ikke en diskussion.

ha en god aften :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 24 minutter siden:

Det er en artikel som blev skrevet om mig da jeg deltog i Xfactor. 

det er information jeg selv har delt i en interview :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
nolamercy skrev, for 1 minut siden:

Jeg bruger tid på det fordi andre kommer til at se det :) det faktisk ikke noget med ham at gør.

folk skal ikke tror på at jeg giver dårlige oplevelser og at jeg er spild af tid. Det går ikke.

Jeg har svaret, så kan folk forstå hvad der var skete i stedet for at gå og tror på løgn.

Sandheden er vigtigt for mig.

jeg søger ikke en diskussion.

ha en god aften :)

Altså… Du bruger tid på en “ulækker” kunde, fordi andre skal se det. Din kommentar forstår jeg ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 7 minutter siden:

Altså… Du bruger tid på en “ulækker” kunde, fordi andre skal se det. Din kommentar forstår jeg ikke. 

Nej. Jeg bruger tid på at fortæl sandheden. Det helt okay hvis du ikke forstår det :)

god aften :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 39 minutter siden:

Er man i besiddelse af hendes bavn, så ligger hendes barndom til offentlig beskuelse på nettet ? Meget godt gået, at du har hendes fylde navn.

Mit barndom ligger ingen steder. Det er en enkelt sætning i en artikel som blev skrevet om mig da jeg deltog i Xfactor.

Jeg gav selv informationen i en interview :)  

og jeg er nemt at finde på nettet. Selve min annonce har mit Instagram på :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nolamercy skrev, Lige nu:

Nej. Jeg bruger tid på at fortæl sandheden. Det helt okay hvis du ikke forstår det :)

god aften :D

Jeg forstår ikke du bruger tid på en mand, som du efterfølgende hænger ud som ulækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nolamercy skrev, for 1 minut siden:

Mit barndom ligger ingen steder. Det er en enkelt sætning i en artikel som blev skrevet om mig da jeg deltog i Xfactor.

Jeg gav selv informationen i en interview :)  

og jeg er nemt at finde på nettet. Selve min annonce har mit Instagram på :D 

Din barndom interesserer mig ikke, og har ikke behov for at læse om den. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 1 minut siden:

Din barndom interesserer mig ikke, og har ikke behov for at læse om den. 

El Caliente skrev, for 3 minutter siden:

Jeg forstår ikke du bruger tid på en mand, som du efterfølgende hænger ud som ulækker.

Fordi den mand har idag forsøgt at ødelæg min forretning ved at omtale og svine mig til med løgn… det tillader jeg ikke :)

men jeg svarer ikke mere skat.  Det er som sagt helt okay at du ikke forstår hvorfor jeg vil beskytte min reputation ved at fortæl sandheden overfor alle der kommer til at læse disse løgn.

dig og mig skal ikke diskutere på grund af en anden. Sådan noget gider jeg ikke :) 

Have en dejlig aften El Caliente! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nolamercy skrev, for 5 minutter siden:

Fordi den mand har idag forsøgt at ødelæg min forretning ved at omtale og svine mig til med løgn… det tillader jeg ikke :)

men jeg svarer ikke mere skat.  Det er som sagt helt okay at du ikke forstår hvorfor jeg vil beskytte min reputation ved at fortæl sandheden overfor alle der kommer til at læse disse løgn.

dig og mig skal ikke diskutere på grund af en anden. Sådan noget gider jeg ikke :) 

I lige måde ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nolamercy skrev, 1 time siden:

Kære dig

jeg forstår godt du  diskutere  her, når en kunde med sin anmeldelse kan ødelægge noget af din forretning, - jeg ved ikke hvem af jer der har rat, måske jeg skulle prøve og være den “ uvildige” dommer en dag

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 19 minutter siden:

hvem af de 2 piger er det vi taler om ?

Den øverste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
El Caliente skrev, for 9 timer siden:

@El Caliente Jeg er ret sikker på at det først var da han begyndte at knalde hende at hun fandt ham ulækker, og så er det vil ikke meget anderledes alle de andre piger som knalder en for at få ens penge.

Med de ord håber jeg den diskution kan stoppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onkelregnorm skrev, for 16 timer siden:

Før jeg kommer op, skriver hun pludselig om jeg har mulighed for at overføre halvt på MobilePay og halvt på kontant...

nørden skrev, for 2 timer siden:

Jeg er ret sikker på at det først var da han begyndte at knalde hende at hun fandt ham ulækker,

Du finder det ikke underligt, at hun - efter at hun nok har set ham på gaden - beder om delvis forudbetaling, før han kommer ind i lejligheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

så havde du anmeldt hende til de sociale myndigheder

Man kan ikke melde voksne til de sociale myndigheder. Voksne skal enten være til alvorlig fare for sig selv eller andre for at opnå en tvangsindlæggelse, eller de skal være ude af stand til tage vare på sig selv, for at komme under værgemål/i beskyttet bolig. Derudover er der ikke rigtig noget at gøre.

mener alle GP'er er selvdestruktive

Dem er der ingen af herinde - de holder ikke så længe, når de indimellem dukker op. Hvis du har læst @GIANT COCKs historik, vil du se at din beskyldning er helt uden fundament.

Dane skrev, for 17 minutter siden:

Du finder det ikke underligt, at hun - efter at hun nok har set ham på gaden - beder om delvis forudbetaling

Det står der ikke, at hun gjorde. Der står kun at hun spontant spørger om noget af betalingen kan ske via mobile pay. Onkelregnorm skriver ikke noget om betaling før han kommer ind ad døren, så vidt jeg kan se?

Det ønske kan hun have forskellige grunde til. Fx er det jo smart ift. Skat, hvis man nu prøver at sandsynliggøre en lavere indtjening end den reelle ...

Det jeg hæfter mig mere ved er, hvorfor hun ikke bare venter med at spørge til han er inde ad døren. Men prøv at læse de tidligere tråde om samme person: Der er en pæn del, der omtaler en ret kaotisk kommunikation.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige haft fødselsdag, og jeg ærgrer mig over, at selvom jeg er bruger på Club Peitho, så var jeg ikke opmærksom på denne unikke mulighed for at møde op og knalde en af de kvinder jeg har drømt om mange nætter :). ØV ØV ØV - og der skal lyde et dyb SUK, for det var ikke listet som nyhed på Club Peitho.

Kan I nu hygge jer i sommervarmen, jeg vil tage detektivhatten på igen og lede videre efter skønne kvinder, der vil forsøde min tilværelse. Jeg elsker chokolade, og jeg har rigeligt med flødeskum ophobet inde i min krop, så jeg drømmer videre om at kunne nyde en kop varm kakao SNART -- ja kære, du kunne sgu godt have adviseret om den her begivenhed !!!

God sommer - og lad nu være med at lege psykologer, dét har I ikke uddannelsen til. I den her verden går jeg ud fra, at alle agerer som voksne mennesker, og så må man selv tage ansvar for sine handlinger. Indtil flere udviser en ekstrem grad af moralske skrupler i deres kommentarer på denne side, og alligevel er de så bund dobbeltmoralske, at man kan undre sig over hvem der rent faktisk behøver psykologhjælp.

Men når alt kommer til alt, så er vi jo alle vindere når der er så mange lækre kvinder, der stiller sig til rådighed for os. Jeg vil slutte med noget rigt Hot Chocolate - lyt og slap af.

Redigeret af Sherlock

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alle stopper med at drøfte personlige ting omkring denne GP samt alt andet, der er anmeldelsen irrelvant. 

Måske kommer der yderligere ved gennemgang af tråd. 

Bryan Mills

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

Man kan ikke melde voksne til de sociale myndigheder. Voksne skal enten være til alvorlig fare for sig selv eller andre for at opnå en tvangsindlæggelse, eller de skal være ude af stand til tage vare på sig selv, for at komme under værgemål/i beskyttet bolig. Derudover er der ikke rigtig noget at gøre.

Jeg får sikkert et ban for dette indlæg, men jeg mener alligevel at det er ret væsentlig at korriger Advarsel's fejlfortolkning af mit indlæg.

Jeg skriver intet om tvangsindlæggelse eller værgemål/beskyttet bolig. De sociale myndigheder har MANGE flere redskaber end tvangsindlæggelse/værgemål/beskyttet bolig. Om man vil tage mod hjælpen er op til en selv så længe man ikke er så langt ude at vi taler tvangsindlæggelse/værgemål/beskyttet bolig. Det ændre dog ikke på at man kan og har pligt til at anmelde alle, incl. voksne som man mener er ude hvor de ikke kan bunde. De sociale myndigheder skal så vurder om de mener der er grundlag for at tage kontakt og tilbyde deres hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...