Sheiken 4 Skrevet 19. Juli, 2022 Fik lige en tur igår, nem kontakt, sød og villig, dejlig massage, frækt blow uden, lækker doggy og udløsning i munden, skønt - tror sgu hun nød det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 19. Juli, 2022 Klart hun nød det! What's not to like! Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 19. Juli, 2022 TheGreatGatsby skrev, for 3 timer siden: Klart hun nød det! What's not to like! Har du et link? https://annoncelight.dk/showad/336135 Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 19. Juli, 2022 https://annoncelight.dk/showad/336135 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 19. Juli, 2022 TheGreatGatsby skrev, for 9 timer siden: Klart hun nød det! What's not to like! Har du et link? Alle kan vel finde et link til black candy,hun har været på i flere år,mindst 5 år siden jeg besøgte hende første gang. Jeg synes bare det er lidt ulækkert, at det er hendes pimp vi skriver med, indtil kl ca 13,og Kessa ikke fortæller det til os, det tog lang tid før jeg fandt af det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 19. Juli, 2022 Servciesboy skrev, 1 time siden: Alle kan vel finde et link til black candy,hun har været på i flere år,mindst 5 år siden jeg besøgte hende første gang. Jeg synes bare det er lidt ulækkert, at det er hendes pimp vi skriver med, indtil kl ca 13,og Kessa ikke fortæller det til os, det tog lang tid før jeg fandt af det Cendy er en rigtig dejlig Dame. men det der med hun ikke har bad i butikken er sku ulækkert , men ved ikke om hun har det nu, det vil jeg håbe for dem der kommer til hende, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fuerte 3 Skrevet 21. Juli, 2022 er hun fit/muskuløs? Har skrevet lidt med hende omkring en brydekamp som hun virker frisk på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 22. Juli, 2022 Sheiken skrev, den 19.7.2022 at 12:41: Fik lige en tur igår, nem kontakt, sød og villig, dejlig massage, frækt blow uden, lækker doggy og udløsning i munden, skønt - tror sgu hun nød det! Ja selvfølgelig gjorde Hun det, alle glædespigerne nyder at få en fremmed mands sæd i munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 22. Juli, 2022 Bommer skrev, for 1 time siden: Ja selvfølgelig gjorde Hun det, alle glædespigerne nyder at få en fremmed mands sæd i munden Det var du slet ikke klar over de er helt op og støde over den slags 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håndværkeren9000 7 Skrevet 30. Juli, 2022 Er hun til analsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 30. Juli, 2022 Ja, men har ikke selv prøvet det med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 31. Juli, 2022 Hun modtog fint i 2eren sidst jeg var der. Om hun stadig gør må du spørge hende om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 103 Skrevet 31. Juli, 2022 Er hun gået på ferie. ? hun svarede ikke sidste weekend og heller ikke nu ? hvad fanden gør man så i Randers ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 31. Juli, 2022 Hun tager den i numsen, men snak med hende, hvis ude efter hård sex så tror jeg næppe Det ikke så ofte hun er i butik i weekenden Hvad os liderlige mænd skal gøre i Randers, er bedst at tage den i efterlysning, men vil forslå at du hopper på et tog til Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 88 Skrevet 31. Juli, 2022 Hej Guys Jeg er igen klar til jer min søde…..,,,,kunder, tusind tak for besøg hos mig, det jeg er glad for. på grund af min anden fast job, det kan være Sværet og fang mig nogen gange , men altid jeg giver besked…… pimpe No går , som jeg har skrivet før, jeg har ikke en pimp, service boy jeg vil godt hvem du er, kan du spørge mig først før du skrivet noget du har ikke beviser på….., men selfølgelig Stalkers,kan politi Anmelds…..må vi har respekt for private liv man må godt kom i bad hos mig, the Afrikan brus og basin. Kom og prøve det. Alle er velkomme til Kesa når tiden er til det…..Jeg er til alt de dirty fræk tinge, kom til mig i Will spoil you… Vi ses.,,,, send besked. Er åbne Black Candy kesa, helt sort Afrikansk pige. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 31. Juli, 2022 Black candy Randers skrev, for 4 timer siden: Hej Guys pimpe No går , som jeg har skrivet før, jeg har ikke en pimp, service boy jeg vil godt hvem du er, kan du spørge mig først før du skrivet noget du har ikke beviser på….., men selfølgelig Stalkers,kan politi Anmelds…..må vi har respekt for private liv Hallo, hvad skulle jeg politi anmedelses for??, jeg skriver det er ærgerligt Kessa ikke oplyser os kunder om, at vi skriver sammen med en pimp indtil hun fri far arbejde, og selvom du bevidst laver stavefejl kan enhver læse det ikke er “ Kessa” der skriver, og bare en enkelt søgning på erhvervsstyrelsen viser et “ ejerskab” på forretningen der ligger i Århus- stop dit bavl, “ Kessa” er n dejlig pige, men hun er bare !!! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 62 Skrevet 31. Juli, 2022 Servciesboy skrev, den 19.7.2022 at 22:53: Alle kan vel finde et link til black candy,hun har været på i flere år,mindst 5 år siden jeg besøgte hende første gang. Jeg synes bare det er lidt ulækkert, at det er hendes pimp vi skriver med, indtil kl ca 13,og Kessa ikke fortæller det til os, det tog lang tid før jeg fandt af det Har hun sagt, at det er hendes pimp? Eller er det bare en fyr, som passer hendes telefon for at undgå lang svarrespons i mens, at hun er på andet job? Det gør ikke mig noget. Tværtimod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 103 Skrevet 1. August, 2022 Servciesboy skrev, for 13 timer siden: Hallo, hvad skulle jeg politi anmedelses for??, jeg skriver det er ærgerligt Kessa ikke oplyser os kunder om, at vi skriver sammen med en pimp indtil hun fri far arbejde, og selvom du bevidst laver stavefejl kan enhver læse det ikke er “ Kessa” der skriver, og bare en enkelt søgning på erhvervsstyrelsen viser et “ ejerskab” på forretningen der ligger i Århus- stop dit bavl, “ Kessa” er n dejlig pige, men hun er bare !!! Kæft noget vrøvl med det pimp pis ! har kendt kesa i flere år og også mødt hende i privaten. tror nok jeg ville opdage det hvis ikke det var hende jeg skrev med.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheNomad 8 Skrevet 1. August, 2022 De gange jeg har besøgt kesa har det altid været en fornøjelse, og har ikke haft mistanke om man skulle haven skreven med a "pimp" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 1. August, 2022 Det er ingen pimp, men en sød og rar GP 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 1. August, 2022 Sliksyg skrev, for 5 timer siden: Kæft noget vrøvl med det pimp pis ! har kendt kesa i flere år og også mødt hende i privaten. tror nok jeg ville opdage det hvis ikke det var hende jeg skrev med.. Jeg er/var stoppet, men så skulle en ubegavet til og skrive om politi anmeldelse mm,så derfor kom der lige et bøvs mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lystig1 53 Skrevet 1. August, 2022 Kesa er supersød og dejlig. Jeg har altid fået en god behandling af hende og har utallige besøg på samvittigheden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 62 Skrevet 2. August, 2022 Servciesboy skrev, for 17 timer siden: Jeg er/var stoppet, men så skulle en ubegavet til og skrive om politi anmeldelse mm,så derfor kom der lige et bøvs mere Det skrev du inden, at der blev nævnt noget med politianmeldelsen. Stærkt at mændene herinde bakker Candy op, så dit forsøg på at ramme hende falder helt til jorden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 4. August, 2022 Hvis Kesa har en pimp så er hun en dårlig ansat. Jeg har prøvet flere gange hvor vi er kommet til at ligge og snakke og det har hun nægtet at tage penge for. Det er jo hendes helt eget valg så jeg tror ikke på der er en pimp bagved 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 4. August, 2022 Hun er meget billig, det virker faktisk lidt desperat, kan ikke fatte at hun sælger sig selv så billigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg