Randersmand 310 Skrevet 12. August, 2022 sexes skrev, den 5.8.2022 at 00:13: Hun er meget billig, det virker faktisk lidt desperat, kan ikke fatte at hun sælger sig selv så billigt Hun er nymfoman og nyder sit arbejde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 88 Skrevet 4. April Hej Boys jeg har ingen pimp fordi det er forbudt i Denmark at har. Min telefon er registeret i min pap fars navn for mange år siden det derfor står på de navn. Jeg arbejde selv som kesa når tiden passer mig. service boy du har prøve alt men de lykkes ikke.Jeg skal ikke har dig som kærester. Ok Boys jeg sørger ikker kærester på annonceligt kun sjov 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black candy Randers 88 Skrevet 4. April (edited) Guestsexes jeg har et fast job et anden steder desværre arbejde kun for sjov/Hygge, leve ikke af de penge desv. så jeg er meget dyrt end du tænker, har respekt for migselv også hehe Redigeret 4. April af Black candy Randers 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anders 53 Skrevet 4. April Black candy Randers skrev, for 8 timer siden: Hej Boys jeg har ingen pimp fordi det er forbudt i Denmark at har. Min telefon er registeret i min pap fars navn for mange år siden det derfor står på de navn. Jeg arbejde selv som kesa når tiden passer mig. service boy du har prøve alt men de lykkes ikke.Jeg skal ikke har dig som kærester. Ok Boys jeg sørger ikker kærester på annonceligt kun sjov Jeg er nysgerrig på om du kommer til Aarhus eller Vejle engang, kunne være dejligt at lege med dig Kys og kram A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 4. April Black candy Randers skrev, for 10 timer siden: Guestsexes jeg har et fast job et anden steder desværre arbejde kun for sjov/Hygge, leve ikke af de penge desv. så jeg er meget dyrt end du tænker, har respekt for migselv også hehe Kesa er sød, dejlig og fræk . Alt Andet er ligegyldigt . Vi talte Både om famile , børn osv osv .. Skøn kvinde 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkermand 23 Skrevet 5. April Helt enig, Kesa er sød, superlækker og behagelig at være sammen med Er kommet ved hende i flere år og nyder det hver eneste gang 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersand 31 Skrevet 7. Maj Servciesboy skrev, den 19.7.2022 at 22:53: Jeg synes bare det er lidt ulækkert, at det er hendes pimp vi skriver med Klap nu i Vagn, du er bare pigesur 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enlig 12 Skrevet 7. Maj Servciesboy skrev, den 31.7.2022 at 23:06: Hallo, hvad skulle jeg politi anmedelses for??, jeg skriver det er ærgerligt Kessa ikke oplyser os kunder om, at vi skriver sammen med en pimp indtil hun fri far arbejde, og selvom du bevidst laver stavefejl kan enhver læse det ikke er “ Kessa” der skriver, og bare en enkelt søgning på erhvervsstyrelsen viser et “ ejerskab” på forretningen der ligger i Århus- stop dit bavl, “ Kessa” er n dejlig pige, men hun er bare !!! Du taler som du har forstand, Kesa har absolut ingen andre end sig selv til at styre hendes butik, har overværet samtaler og set hun har skrevet med kunder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langkilde 107 Skrevet 7. Maj Jeg har da altid aftalt med hende selv, det ved jeg da vi har noget kun vi kender til, og har forøvrigt også talt med hende i telefonen flere gange 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 38 Skrevet 7. Maj Har besøgt kesa gennem flere år, altid en god og indlevende oplevelse. Det er altid kesa jeg har skrevet og talt i telefon med, måske det blot er mig tror det dog ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mester73 0 Skrevet 17. Maj @Black candy RandersRanders se din indbakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 21. Maj Jeg har kun godt at sige om Kesa. Jeg har også haft tlf6 med hende og det var også godt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 1. Juni Hun har fået min pik til at sprøjte en del gange, men jeg tænder for vildt på sorte piger 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg