Ungigdum 5 Skrevet 19. Juli, 2022 (edited) Tja, så var man jo dum nok til at tænke at selv om pigen så for godt ud til at være sand, så måtte man da lige tjekke. Specielt da en tidligere anmeldelse herinde skrev at det godt kunne være hende på billederne. Link: https://annoncelight.dk/showad/322204 Tja, det kunne da være hende på billedet, hvis ikke hun var mindst dobbelt så gammel som pigen på billedet og 15 kg tungere, og det viser sig at på trods af flydende engelsk på sms, så forstår hun ikke et ord. Så nej tak, hold jer væk medmindre I er til de vamle og foretrækker 0 kommunikation ;P MVH Ham der var for dum til at stave sit brugernavn rigtigt. Redigeret 19. Juli, 2022 af Ungigdum Link 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 19. Juli, 2022 Ungigdum skrev, for 15 minutter siden: Ham der var for dum til at stave sit brugernavn rigtigt. Ung og dum - eller Ung ik dum 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungigdum 5 Skrevet 19. Juli, 2022 Jernsvinet skrev, for 32 minutter siden: Ung og dum - eller Ung ik dum Ja, man har jo aldrig påatået at være den hurtigste knallert på kajen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 19. Juli, 2022 Ungigdum skrev, for 9 timer siden: Tja, så var man jo dum nok til at tænke at selv om pigen så for godt ud til at være sand, så måtte man da lige tjekke. Specielt da en tidligere anmeldelse herinde skrev at det godt kunne være hende på billederne. Link: https://annoncelight.dk/showad/322204 Tja, det kunne da være hende på billedet, hvis ikke hun var mindst dobbelt så gammel som pigen på billedet og 15 kg tungere, og det viser sig at på trods af flydende engelsk på sms, så forstår hun ikke et ord. Så nej tak, hold jer væk medmindre I er til de vamle og foretrækker 0 kommunikation ;P MVH Ham der var for dum til at stave sit brugernavn rigtigt. Ja øv, et godt råd til dig og alle andre er, prøv og sende et foto til pigen fra annoncen, og spørge om det er hende på foto, og skriv det er meget vigtigt for dig, at foto og virkelighed er det samme. Jeg bruger det konsekvens, og det luger rigtig mange piger fra. Det er min opfattelse, at rigtig mange - af de udenlandske piger, ikke kender deres egen annoncer. Vi erfarne bør mødes en dag og skrive en guide til god sex uden snyd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 20. Juli, 2022 (edited) Servciesboy skrev, for 13 timer siden: Vi erfarne bør mødes en dag og skrive en guide til god sex uden snyd Er det ikke det vi gør dagligt her: https://www.eroguide.dk/ Redigeret 20. Juli, 2022 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mano77 42 Skrevet 30. November, 2022 Ungigdum skrev, den 19.7.2022 at 13:34: Tja, så var man jo dum nok til at tænke at selv om pigen så for godt ud til at være sand, så måtte man da lige tjekke. Specielt da en tidligere anmeldelse herinde skrev at det godt kunne være hende på billederne. Link: https://annoncelight.dk/showad/322204 Tja, det kunne da være hende på billedet, hvis ikke hun var mindst dobbelt så gammel som pigen på billedet og 15 kg tungere, og det viser sig at på trods af flydende engelsk på sms, så forstår hun ikke et ord. Så nej tak, hold jer væk medmindre I er til de vamle og foretrækker 0 kommunikation ;P MVH Ham der var for dum til at stave sit brugernavn rigtigt. Jeg vil ikke på nogen måde betvivle din opfattelse af pigen kontra pigen i annoncen. Jeg må dog sige at jeg har en ganske anden opfattelse efter 2 møder. Jeg finder hendes krop meget attraktiv og skulle man fjerne 15 kg ville hun ligne et skelet. Mine forventninger blev indfriet og hun talte et fint engelsk med mangler, men ingen problemer for os holde en samtale i gang. Måske bliver annoncen delt af flere piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 853 Skrevet 1. December, 2022 mano77 skrev, den 30.11.2022 at 05:47: Jeg vil ikke på nogen måde betvivle din opfattelse af pigen kontra pigen i annoncen. Jeg må dog sige at jeg har en ganske anden opfattelse efter 2 møder. Jeg finder hendes krop meget attraktiv og skulle man fjerne 15 kg ville hun ligne et skelet. Mine forventninger blev indfriet og hun talte et fint engelsk med mangler, men ingen problemer for os holde en samtale i gang. Måske bliver annoncen delt af flere piger? Jeg er enig med dig. For et styk tid siden besøgte jeg hende og hun var ret slank -jeg vil mene 48-50 kg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 66 Skrevet 1. December, 2022 Servciesboy skrev, den 19.7.2022 at 22:59: Ja øv, et godt råd til dig og alle andre er, prøv og sende et foto til pigen fra annoncen, og spørge om det er hende på foto, og skriv det er meget vigtigt for dig, at foto og virkelighed er det samme. Jeg bruger det konsekvens, og det luger rigtig mange piger fra. Det er min opfattelse, at rigtig mange - af de udenlandske piger, ikke kender deres egen annoncer. Vi erfarne bør mødes en dag og skrive en guide til god sex uden snyd Hvis det ikke er hende, der svarer på sms, så er det vel heller ikke hende der godkender billedet, som du sender? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg