Hop til indhold
Bbullersen

Himlen, et sted i København

Recommended Posts

Jeg havde fornøjelsen af at være på 7th en almindelig hverdagsaften kl 22. Jeg kom ned til et lokale helt tomt for gæster og piger som blev lidt overrasker over første gæst :-) piger fik travlt med at dele sig ud i lokalet og få deres "game face" på :-) og første pige skyndte sig på scenen :-D

Jeg blev herefter næsten "overfaldet" af den ene pige efter den anden som ville have drinks og private Dance. Det var meget sjovt at opleve den store interesse for mig, søde ord og hænder på pige lår :-) men det er meget den samme "opskrift" pigerne bruger. Det blev måske lidt for meget til tider ;-) nu var jeg der også 1 1/2 time som eneste mand.

Jeg fik et par gode frække privat Dance. Der er ingen af piger som har noget imod at man leger med deres bryster eller røv, men hånden bliver pænt ført væk hvis man forsigtigt prøver på andet ;-) jeg fik også et par bryster i munden, dejligt. Men ingen optakt til mere eller forsøg på at sælge mere selvom jeg pænt spurgte hvor fræk deres show kunne/måtte blive.

Det er en skam at man ikke kan få et lille HJ det ville gøre oplevelsen perfekt.

Jeg havde startet på La Dolce Vita for at prøve noget andet, de skulle have åbent men ingen åbnede døren, lidt mærkeligt. Nogen der kender den klub?

Kl. 22 er for tidlig til den slags klubber, men ja pigerne sværmer om en når der ikke er mange gæster, du er jo deres levebrød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...