Hop til indhold
anonymbruger231

Hvor er de unge dansktalende piger?

Recommended Posts

ppd skrev, for 8 minutter siden:

Nooooo!!

Kan Skat ikke gøre det fradragsberettiget eller fritages for Moms og Skat, hvis man som under 24-25 årig arbejder mindst 10 timer om måneden på et lysthus ?

Danmark risikerer at branchen overtages af udenlandske piger, men hvis Regeringen alligevel har et anstrengt forhold til branchen, så må det være sådan det skal være...

Hvor var det dejligt fra 2008 op til 2014-15...

Ofte udskiftning af danske piger som lige skulle snuse til branchen..

Det er et kreativt forslag :) Tror dog de fleste i den alder ikke ved, hvad en forskuds/årsopgørelse er.

Alternativet er de få danske piger, der tilbyder dinner dates og efterfølgende hotelbesøg, hvor man for knap 12-13.000 får 1 godt måltid, udsætter sig selv for en kæmpe risiko ift. at blive genkendt af venner og bekendte og 15-20 min. intimt hyggetid... En oplevelse udover det sædvanlige kan man vist roligt sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

......Hmmmm..

Kunne man tale om at "gennemstrømningen af piger" ikke er, hvad den har været..? Selv i disse krisetider? 

Mænd er vel stadig ligeså liderlige som for 10, 15 år siden ? 

Hvad gør de få tilbageværende bordeller med danske piger? Kunne de, undskyld udtrykket, gøre mere for at tiltrække nye danske piger til pigeteamet? 

For hvis piger også tænder ligeså meget på sex som mænd og "bliver lettere tændt i sommervarmen", så er det vel i disse måneder at stederne skal brygge for at have fyldte vagtskemaer?

Sidder lysthusene blot sig venter på at en attraktiv og mentalt robust pige skal gå ind på www...dk og  kontakte dem eller må de allerede ansatte piger "finde nogle i deres omgangskreds" som måske finder det interessant at tjene XXXX ekstra ?..Jeg ved ikke hvordan rekutteringen foregår?

Når det er sagt, så har bl.a Sexyclub ikke så mange ledige pladser på vagtplanen som de har haft, hvilket jo er positivt.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv2
JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Konkurrencen er for hård.. Det faktisk simpelt.. Der er for få sexkøbere i Danmark desværre

Om jeg lige må korrigere så skriver danske Gpèr  i tidligere tråde, at de simpelthen har så mange kunder at de er nødt til at sorterer, en af dine gode kollegaer skriver sugar at hun kun oplever stilstand mellem kl 21 og 22 (men ellers fuld booket) så hvordan hænger det så lige sammen med dit skriv om for få køber? Venligst fri mig for dine allierede, herinde dem har vi hørt nok på :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sugardating og ikke mindst OnlyFans.

Hvorfor risikere alt den usikkerhed på et bordel, når man kan vise sine fødder og få et par tusind for det på OnlyFans.

Sugardating tænker jeg har erstattet det meste af den slags prostitution, hvor en yngre kvinde vil have noget spænding og penge, måske fordi hun har nogle issues som skal bearbejdes. Vi har jo set eksemplet på det i den der DR dokumentar.

Det er sikkert ret nemt at finde unge piger på de der sugardating sider, hvis man gør en smule ud af sin profil og sig selv.

Nu skal folk huske på at den gammeldags bordel er en usikker og ret primitiv form for prostitution. I lande med mere historie og sans for det, så er den slags bordeller typisk de billigste og mest lurvede.

Sugardating er normen af prositution i mange lande. Det kan være bar-pigerne i Thailand for eksempel. De går heller ikke med hvem som helst. Vil man selv vælge blandt de lækreste piger i Thailand må man betale en markant overpris på en af deres "soapy" steder.

Så mon ikke det bare er at prostitutionen på samme tid bliver mere almindelig og også mere raffineret og skjult. Personlig har jeg aldrig brudt mig om bordellerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Konkurrencen er for hård.. Det faktisk simpelt.. Der er for få sexkøbere i Danmark desværre:P.. Eller dem der er, vælger anderledes end dansk bordel.. Det kan jeg se efter jeg startede p/d.. 

Jeg har gode erfaringer med danske piger, men jeg bryder mig ikke om bordellerne. Jeg vil meget hellere møde en pige i en hotelbar for eksempel og så gå op på et værelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, man kunne godt ønske sig at udbuddet af unge smukke danske piger var markant højere end tilfældet er i dag. Selvfølgelig er der stadigvæk nogle tilbage i den høje liga. Men det svinder efterhånden ind. Går man tur omkring stranden i disse sommerdage, så er der masser af unge smukke danske piger. Ofte liggende med deres veninder. Så man bliver hurtigt mindet om hvor mange attraktive danske piger der findes, i forhold til det meget ringe udvalg i branchen. Men min opfattelse er at de danske piger efterhånden er ret selektive, veluddannede og svære at komme i kontakt med, medmindre man selv tilhører en meget høj liga, både hvad angår udseende og indkomst. For ikke at tale om social status. Der er mange faktorer der spiller ind. Tiden må vise hvad der kommer til at ske med branchens unge danske glædespiger. Det er yderst få der bliver rekrutteret. Vi må blot passe på de tilbageværende, og sørge for at de stadigvæk syntes at deres bijob er fornøjeligt. Hvem ved. Måske vender det igen på et tidspunkt. Men for 10 til 15 år siden var udbuddet og rekrutteringen helt anderledes. Det må vi bare erkende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 6 timer siden:

Pigerne skal vel også have intimitet, massage og slikket mis samt klit engang imellem og have den nydelse ?

Hvem får de unge til at gøre det? 

Kan svaret være= kæresten ? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 7 timer siden:

Tror at det især gælder for danske/nordiske piger....latinaer og middelhavspiger ser anderledes på det.

Der tager du helt fejl min ven. 
de piger er her kun af et formål. 
at få mælket så mange penge ud af os mænd som muligt. 

prøv at teste dig selv og dem 

spørg dem om de har lyst til at ses privat og uden du betaler for restaurant gaver eller penge. 

og kom så tilbage og fortæl mig hvor vilde de var for at være sammen med dig. 
Hvis du intet gav dem  

kender faktisk 10 latina GP privat. 
så ved hvad jeg taler om. 
Og de er ikke ligefrem overlykkelige for det de laver 

men du har ret i de har en stolthed  og de er gode til at skjule er det måske ikke er så fedt job 

men pengene er gode i forhold til hvad de ellers kunne tjene  

må skuffe dig @Signor Cuoco

De piger prøver bare at få Max ud af opholdet i Danmark. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Den ærlige

Statistikkerne (den seneste prostitutionsundersøgelse) og helt almindelig 'genrel fornemmelse' giver dig fuldstændig ret.
Dog med een undtagelse.
De udenlandske piger sætter pris på den personlige kontakt - også med kunderne. (Hér tror jeg ikke det er helt så 'firkantet' som du skriver)
Men sex er ikke drivkraften.
Tror mange af dem er rigtig godt skolede i 'hvad en mand vil have' - rent teknisk kunnen. Måske er de ligefrem uddannede, i een eller anden forstand.
Men det udelukker ikke, at også nogle få af de udenlandske er glade for sex.

Men omkring kommunikation, så er dit indlæg @Den ærlige lidt pudsigt.
Du har ret i det du skriver.
Men du forholder dig ikke til det @Signor Cuoco skriver.
Det, han skriver, er at holdningen til at sælge sex blandt latinoer er anderledes end blandt danske piger.
Og det tror jeg, @Signor Cuoco har ret i.
Det møder ikke så stor fordømmelse i de lande, alle er klar over, at man skal jo kunne overleve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 25 minutter siden:

@Den ærlige

Statistikkerne (den seneste prostitutionsundersøgelse) og helt almindelig 'genrel fornemmelse' giver dig fuldstændig ret.
Dog med een undtagelse.
De udenlandske piger sætter pris på den personlige kontakt - også med kunderne. (Hér tror jeg ikke det er helt så 'firkantet' som du skriver)
Men sex er ikke drivkraften.
Tror mange af dem er rigtig godt skolede i 'hvad en mand vil have' - rent teknisk kunnen. Måske er de ligefrem uddannede, i een eller anden forstand.
Men det udelukker ikke, at også nogle få af de udenlandske er glade for sex.

Men omkring kommunikation, så er dit indlæg @Den ærlige lidt pudsigt.
Du har ret i det du skriver.
Men du forholder dig ikke til det @Signor Cuoco skriver.
Det, han skriver, er at holdningen til at sælge sex blandt latinoer er anderledes end blandt danske piger.
Og det tror jeg, @Signor Cuoco har ret i.
Det møder ikke så stor fordømmelse i de lande, alle er klar over, at man skal jo kunne overleve.

Du er helt forkert på den når du ikke tror at der er fordømmelse i deres hjem land. 
de er ofres meget troende og der bliver set meget ned på de piger og bringer familien i skam. 

de fortæller ikke ikke familien hvad de laver i Danmark. 

ja undersøgelse skrive måske noget men de piger er måske ikke så åbne. 

og fortæller hvor ondt det faktisk gør på dem og deres sjæl. 

Stoler mere på det jeg ser fra dem jeg kender. 
og kan høre deres livs historie. 

og det er ren overlevelse. Skal jeg hilse og sige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kender ikke noget til sugardating, men der er da sikkert en del unge danske piger der. Men ellers jo så tror jeg de danske har tabt voldsomt terræn til de udenlandske. Jeg husker en overgang, der gjorde man fra de danske klinikkers side et stort nummer af at ikke at sutte uden gummi, og man kan stadigt finde annoncer, hvor pigen fremhæver dette og cater til det markede, men det er klart at rigtigt mange mænd ønsker at der bliver suttet uden kondom, og de danske klinikkers forsøg på at bekæmpe den trend har de ihvertfald tabt.

De udenlandske er sikkert blevet mere og mere pro i deres måde at køre tingene på, og det er klart, at piger fra den 3 verden og Østeuropa (som nærmest også er den 3. verden for mange derovre) har langt større motivation til at sælge sex i Danmark end danske piger har med vores velfærd. Det er helt klart, og måske er der nogle der ikke kan lide at se det i øjnene især i disse tider med nye strømninger og feminisme, at fattigdom er den største motivationsfaktor til at sælge sex. Sådan er det bare, vi er jo alle drevet af behov. Mange af os er jo også havnet i købesex, fordi vi af en eller anden grad er valgt fra af de danske piger, det er ren biologi.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

@sneræven 

kan fortælle at hver af de piger jeg kender har det hårdt og kun gør det af nødvendighed. 

det typiske Billede af dem der kommer her til er. 

har børn i hjem landet og vil give dem et godt liv frem for at kæmpe mod fattigdom. 
det er typisk også blevet forladt af deres mand og de må klare sig selv. 

en af de piger jeg kender har 3 børn og manden sider i fængsel og bidrager med intet. 
pigen har ingen uddannelse og kan ikke brødføde disse børn på normal måde. 
hun skal også hjælpe hendes mor 

hun nyder bestemt ikke at lægge at knalde mænd fra morgen til sent nat. 

men hun gør det for familien. 
og hun er en velanmeldt pige her inde. 
så skindet bedrager. 

en anden pige har 2 børn mor og søster hun skal hjælpe da manden er skredet. 
hun blev truet af mafiaen hvis hun ikke betalt et beløb hver måned ville de dræbe hendes ene datter. 
så tog hun her op og her arbejder hun som en gal og aflevere halvdelen til pimpen her og resten sender hun hjem til mafiaen for de ikke skal røre hendes datter. 

hun er også velanmeldt her inde. 
men hun ved hun skal tjene mange penge ellers får hun ingen kunder. 
og ingen kunder kan hun ikke betale mafiaen. 
og mellem manden i Dk. 

så hun gør alt for at gøre kunder glade. 
for er de glade kommer de tilbage og hun kan tjene de penge hun har så hård brug for. 

så gode anmeldelser er ikke det samme som de er helt vilde i varmen. 

kan fortælle mange af de historier for hver pige har en og sjældent er det søde godnat læsninger og den lykkelige GP 

der er vild med sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 16 minutter siden:

Du er helt forkert på den når du ikke tror at der er fordømmelse i deres hjem land. 
de er ofres meget troende og der bliver set meget ned på de piger og bringer familien i skam. 

OK.
Ja, det kan jeg sagtens sætte mig ind i.
Der er lande, hvor der er større tolerance for salg af sex.
Men nok ikke netop de katolske lande - i hvert fald, som du skriver, ikke i forhold til familien.
Jeg véd ikke om det er lidt anderledes i samfundene som helhed.
Lidt som jeg har hørt om Holland i ældre tid - den 'hårde' protestantisme.
Hvor holdningen var lidt a la "For at nogle kan blive frelste, er der jo også nogle der skal være fortabte. Derfor er der brug for de prostituerede, for de er jo (mente man dengang) på forhånd fortabte.

En helt anden ting er så, at det måske kan være rart for dem at komme til netop Danmark.
Fordi de her kan snakke meget mere åbent om tingene, som dine bekendte f. eks. gør det med dig.Jeg har læst nogle ting, der faktisk antyder, at det er sådan.
Der er selvfølgelig mange r*vhuller blandt kunderne, men mændene er gennemgående venligere end i de fleste andre lande.

I øvrigt, så er det jeg skrev egentlig mere tænkt som et spørgsmål eller en overvejelse.
Så det er altså ikke rigtigt at jeg er "helt forkert på den" ... :D
For jeg har ingen færdigsyet mening.

Den ærlige skrev, for 6 timer siden:

spørg dem om de har lyst til at ses privat og uden du betaler for restaurant gaver eller penge. 

Dét kan jeg så til gengæld ikke se er noget særligt problem.
Jeg kunne da godt forestille mig at gå i byen med en udenlandsk pige, mod en mindre betaling og en betalt middag.
Det kunne da sagtens blive både hyggeligt og spændende.

Når jeg ikke gør det, er det mest fordi al betaling går gennem enten agenturer eller deciderede mafia-foretagender, og dem vil jeg dæl'me ikke støtte.
Også fordi de har tilrevet sig mere og mere magt i mange lande.
At købe en betalt date med lidt flirt, hvis pigen fik de fleste af pengene. , ville jeg ikke have problemer med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 minutter siden:

OK.
Ja, det kan jeg sagtens sætte mig ind i.
Der er lande, hvor der er større tolerance for salg af sex.
Men nok ikke netop de katolske lande - i hvert fald, som du skriver, ikke i forhold til familien.
Jeg véd ikke om det er lidt anderledes i samfundene som helhed.
Lidt som jeg har hørt om Holland i ældre tid - den 'hårde' protestantisme.
Hvor holdningen var lidt a la "For at nogle kan blive frelste, er der jo også nogle der skal være fortabte. Derfor er der brug for de prostituerede, for de er jo (mente man dengang) på forhånd fortabte.

En helt anden ting er så, at det måske kan være rart for dem at komme til netop Danmark.
Fordi de her kan snakke meget mere åbent om tingene, som dine bekendte f. eks. gør det med dig.Jeg har læst nogle ting, der faktisk antyder, at det er sådan.
Der er selvfølgelig mange r*vhuller blandt kunderne, men mændene er gennemgående venligere end i de fleste andre lande.

I øvrigt, så er det jeg skrev egentlig mere tænkt som et spørgsmål eller en overvejelse.
Så det er altså ikke rigtigt at jeg er "helt forkert på den" ... :D
For jeg har ingen færdigsyet mening.

Dét kan jeg så til gengæld ikke se er noget særligt problem.
Jeg kunne da godt forestille mig at gå i byen med en udenlandsk pige, mod en mindre betaling og en betalt middag.
Det kunne da sagtens blive både hyggeligt og spændende.

Når jeg ikke gør det, er det mest fordi al betaling går gennem enten agenturer eller deciderede mafia-foretagender, og dem vil jeg dæl'me ikke støtte.
Også fordi de har tilrevet sig mere og mere magt i mange lande.
At købe en betalt date med lidt flirt, hvis pigen fik de fleste af pengene. , ville jeg ikke have problemer med.

Skriver uden at give dem noget. 
så siger 99 % nej tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 3 minutter siden:

kan fortælle mange af de historier for hver pige har en og sjældent er det søde godnat læsninger og den lykkelige GP 

Ja!
Det siger jeg jo osse.
Jeg modsiger dig ikke.
Derfor vil jeg helst heller ikke købe sex af en udenlandsk GP.kunne jeg godt forestille mig.Men 'blødere' ydelser - f. eks. selskab eller kram - kune jeg godt forestille mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 12 minutter siden:

Skriver uden at give dem noget. 

?????
Hvor skriver jeg 'uden at give dem noget' ...
Jeg skriver jo netop, en betalt date, med maden betalt ... 

Jeg er lidt mystificeret over, at du - lige meget hvor meget jeg giver dig ret - bliver ved med at finde eet eller andet, der gør, at du kan slå mig oven i ho'det ... :D:D
(ku' ikk' la' vær ;))

Min pointe er bare at jeg ikke ser noget større problem i at betale for samvær - uden sex - hos de piger - hvis ikke det var for deres forretningsmæssige 'bagland'

En anden ting er så, at jeg mener at have læst, at det er latino'erne og thai'erne der har det sværest.
Det er vist en smule anderledes med øst-pigerne.
Men det må du ikke hænge mig op på (hvilket du garanteret gør alligevel  :D:D )

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 1 minut siden:

?????
Hvor skriver jeg 'uden at give dem noget' ...
Jeg skriver jo netop, en betalt date, med maden betalt ... 

Jeg er lidt mystificeret over, at du - lige meget hvor meget jeg giver dig ret - bliver ved med at finde eet eller andet, der gør, at du kan slå mig oven i ho'det ... :D:D

Min pointe er at jeg ikke ser noget større problem i at betale for samvær - uden sex- hos de piger - hvis ikke det var for deres forretningsmæssige 'bagland'

Fordi du ikke læser hvad jeg skriver. 

jeg skrev man kunne teste sig selv og pigerne. 
ved at spørge om de ville ses privat uden at give dem noget.  

og så skriver du det ser jeg ikke noget problem i at give at invitere pigen ud på mad. 

det er jo netop det der er pointen så betaler du jo også noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skal vel også nævnes Skats hårde behandling af pigerne, hvis de vil køres legit, hvor de nægtes fradrag og pålægges moms, som kommer til at virke som en ekstrapris, som kunderne ikke vil betale. De burde jo være underlagt lønsum ligesom forskellige terapeuter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den ærlige skrev, for 5 minutter siden:

Fordi du ikke læser hvad jeg skriver. 

jeg skrev man kunne teste sig selv og pigerne. 
ved at spørge om de ville ses privat uden at give dem noget.  

og så skriver du det ser jeg ikke noget problem i at give at invitere pigen ud på mad. 

det er jo netop det der er pointen så betaler du jo også noget. 

Jeg gi'r op ... :D;)

Men OK, @Lua er altså f-a-n-t-a-s-t-i-s-k fristende ... :wub::D:D
( ... dukker mig før de rådne tomater kommer flyvende ... )

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 14 timer siden:

Desværre tænker de unge og attraktive danske  piger ikke så meget på sex i hverdagen som de udenlandske piger (!) og finder det åbenbart ikke så spændende at kunne have mulighed for intimitet med mange smukke og velskabte mænd..

Enten får pigerne sig vel hurtigt en intim ven/ bolleven fra højskolen, efterskolen eller studiet i en tidlig alder som 21-24 årig. En de altid kan ringe til når lysten engang imellem melder sig, ellers tilfredsstiller de sig selv eller også  lever de bare et liv uden sex og nærvær..?

For 3 år siden kom forskerne frem til disse undersøgelser:

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-10-27-forskere-har-undersoegt-danskernes-sexvaner-her-er-resultaterne-der-overraskede

Hehe god humor. Sagen er jo at i dagens Danmark, der skal en kvinde vel nærmest være stærkt fysisk handicappet før hun ikke rimelig hurtigt og nemt kan få sex. Det er klart er hun ung og smuk, så ved jo hun jo, at det store flertal af handyr er klar til aktion uden hun skal gøre noget. Manden derimod går jo igennem en langt mere krævende screeningsproces.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 9 minutter siden:

Sagen er jo at i dagens Danmark, der skal en kvinde vel nærmest være stærkt fysisk handicappet før hun ikke rimelig hurtigt og nemt kan få sex

Lige !! præcist!!

Som jeg har set det udtrykt:
"For mænd er jagten på sex som at tørste i en ørken, for kvinder er det som at tørste i en urskov"

Det betyder, at mange mænd er sat i en fuldstændig håbløs situation.
Det er et fuldstændigt tabu overhovedet at diskutere det 'ude i det åbne rum'.
Fordi man kolliderer med det monogame parforholds myte om "Den Store Kærlighed"
Myten er: "Der findes een til alle, du skal bare vente, en dag slår lynet ned, og I bliver forelskede og lever lykkeligt sammen til livet er slut"
(Skrevet med smått: Selvfølgelig bliver du 'forelsket' i en partner der matcher dig i erotisk rang)

Jeg oplever selv dén forskel (mandens og kvindens mulighed for at få sex) meget kraftigt i mit eget liv. Men det er lidt uhandy at forklare hér, hvordan ... 

Man kan sige, at dén virkelighed rammer mændene hårdt.
Men den rammer faktisk også kvinderne ... måske i virkeligheden mindst lige så hårdt ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 9 minutter siden:

Lige !! præcist!!

Som jeg har set det udtrykt:
"For mænd er jagten på sex som at tørste i en ørken, for kvinder er det som at tørste i en urskov"

Det betyder, at mange mænd er sat i en fuldstændig håbløs situation.
Det er et fuldstændigt tabu overhovedet at diskutere det 'ude i det åbne rum'.
Fordi man kolliderer med det monogame parforholds myte om "Den Store Kærlighed"
Myten er: "Der findes een til alle, du skal bare vente, en dag slår lynet ned, og I bliver forelskede og lever lykkeligt sammen til livet er slut"
(Skrevet med smått: Selvfølgelig bliver du 'forelsket' i en partner der matcher dig i erotisk rang)

Jeg oplever selv dén forskel (mandens og kvindens mulighed for at få sex) meget kraftigt i mit eget liv. Men det er lidt uhandy at forklare hér, hvordan ... 

Man kan sige, at dén virkelighed rammer mændene hårdt.
Men den rammer faktisk også kvinderne ... måske i virkeligheden mindst lige så hårdt ... 

Hvordan tænker du det rammer pigerne? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apropos flere kommentarer her, så skal vi bestemt ikke bilde os ind, at der ikke bliver set ned på piger fra fattige lande, der sælger sex eller på anden vis ikke er en "pæn pige". I Danmark er det næppe velset at sælge sex, men der går ikke skår af en pige af at have mange partnere. Det betyder blot hun er en frisk attraktiv pige. I de fattige lande, der ser man anderledes på det. Selv i Thailand med deres enorme veletablerede sexindustri, så skal man ikke bilde sig ind at det er velset hvis en pige har mange partnere eller sælger sex.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...