Hop til indhold
anonymbruger231

Hvor er de unge dansktalende piger?

Recommended Posts

sneræven skrev, den 19.7.2022 at 22:26:

Jeg tænker det er sugardating.
Her kan pigerne selv vælge partneren, og de er ikke bundet op på skemalagt tid.'
Har en lumsk mistanke om at Smartphone-alderen osse virker ind - det er sværere for en pige at 'sløre' hvis hun pludselig på mystisk vis er 'ude af syne' hver torsdag eftermiddag i en periode.
Og pigerne passer på hinanden - hvilket jo er helt fint.

Kombineret med, at de udenlandske piger underbød de danske kraftigt for tre-fire år tilbage.
Nu, da der ikke er så mange danske tilbage, er priserne næsten de samme, har jeg lagt mærke til.

Til gengæld er der en meget tydelig forskel i forhold til interessen for sex.
For de danske piger ligger seksuel nysgerrighed meget højt for dem der går ind i branchen.
Men det gælder selvfølgelig alle aldre, tror det meget handler om 40+
De udenlandske, derimod, er stort set ligeglade med sex - til gengæld er de mere interesseret i den personlige kontakt, end de danske.

Jeg har læst nogle tal i prostitutionsrapporten fra 2020 - det er der jeg har det fra.

Du har ret i sugar...

Jeg har 2 piger, en på 22 og en på 20. 

Jeg er selv 46. Men tøserne elsker den uforpligtende sex.

Hende på 20 får et par sko eller en middag engang i mellem.

Hende på 22 vil bare have meget sex og behøver ikke "gaver"

Du har ret i at mange unge piger har opbygget forhold til mænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, den 30.7.2022 at 22:07:

Ja!
Men hvorfor filarn besøger I dem så ikke .. ?
Jeg havde en aftale med en pige på Pussy Galores i dag .. een af legenderne, men det var nu af en anden grund at jeg bestilte tid hos hende .. 
Hun var desværre sygemeldt, og så flyttede jeg min booking til den anden pige i stedet.
Pokkers sød pige viste det sig - i midt tyverne, det må da gælde som ung ;), og ret nystartet ...
Jeg havde også haft 'kig' på hende tidligere, så det lå lige for at 'bytte' . 
Hun gav en rigtig varm og blød GFE, og jeg var faktisk lidt ked af jeg ikke lige lagde 15 minutter oven i de 30 jeg havde booket .. 

Hun var meget glad for jeg dukkede op, ud over mig havde hun kun to aftaler på en lang dagsvagt fra 10-23.
Så hvor er alle I andre henne?

"Alle de andre" ville ønske prisen lige var lidt lavere eller at de i hvertfald mindst kan få blowjob uden kondom:P.. 

Joooooke inden jeg bliver skudt:lol:.. 

Meeeen there's a little truth in every "I'm kidding".. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

"Alle de andre" ville ønske prisen lige var lidt lavere eller at de i hvertfald mindst kan få blowjob uden kondom:P.. 

Joooooke inden jeg bliver skudt:lol:.. 

Meeeen there's a little truth in every "I'm kidding".. 

Synes nu det er de to altafgørende grunde du peger på der, så ingen grund til at sige det er en joke:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 8 minutter siden:

Synes nu det er de to altafgørende grunde du peger på der, så ingen grund til at sige det er en joke:)

Ærligt har jeg i længe argumenteret for at husene burde sætte prisen en smule ned.. Så man er mere konkurrencedygtig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fighter skrev, for 16 timer siden:

Du har ret i sugar...

Jeg har 2 piger, en på 22 og en på 20. 

Jeg er selv 46. Men tøserne elsker den uforpligtende sex.

Hende på 20 får et par sko eller en middag engang i mellem.

Hende på 22 vil bare have meget sex og behøver ikke "gaver"

Du har ret i at mange unge piger har opbygget forhold til mænd

Bare alle danske piger var lidt mere "løse på tråden" som dine. Det må være en gylden fornemmelse at trænge igennem og mærke ungdommens fnisende kådhed og faste ungpigebryster som, når de bliver nuldret, står lige ud i luften..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

"Alle de andre" ville ønske prisen lige var lidt lavere

Jooeh .. men er prisforskellen efterhånden så stor?
Så vidt jeg kan se, er der mange af de udenlandske piger der er oppe på niveauet 1100-1200 kr. for en halv time ... 
Ca. samme niveau som på de danske klinikker ... 
Selv undgår jeg helst de udenlandske, dels fordi mange er i branchen 'af akut nød', dels - og først og fremmest - fordi jeg ikke vil støtte de organisationer, de har 'på bagsmækken' ... 

Jeg tror det først og fremmest er sugardating der gør at relativ få unge danske kvinder dukker op på klinikkerne ... 
(og skal vi egentlig beklage dét ... jeg har det sådan lidt hmmmm .... ;) - men er også grusom dobbeltmoralsk .. )

JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

eller at de i hvertfald mindst kan få blowjob uden kondom:P.

Haha, ja, hér kan jeg melde 'hus forbi' ... 
Jeg er ikke s-å meget til blowjob, hverken med eller uden kondom.
Det er da behageligt, men synes ikke det giver mig 'det helt store' ... 
Nok også fordi jeg er inkarneret GFE-fan, så helheden tæller l-a-n-g-t mere end ydelserne ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har det ikke også noget at gøre med at tiden er løbet lidt fra bordellerne….? Jeg gider det sq ikke. 
Jeg er meget mere til privat/diskret og her tror jeg ikke at jeg står alene. 
Mange danske piger er på klinikkerne.
Ved ikke om det er rigtigt at SF oftest ikke er at finde på bordellernes menu, men jeg ser også helst at få bj uden gummi….Så det ville bestemt også være en partykiller her…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fighter skrev, for 21 timer siden:

Men tøserne elsker den uforpligtende sex.

Hmmm - njah ...

Eller uforpligtende kærlighed, måske ... 

Den pige, jeg besøgte forleden, fortalte mig at hun havde sugardatet en del, men så bestemte sig for at prøve at arbejde på klinik.
Og igen, så er det noget med fordomme ... (hos mig) ... 
Hun var en type jeg slet ikke ville forbinde med Sugardating ... 
En ganske almindelig ung studerende, helt nede på jorden ... "Naboens søde Datter"-typen, som hun skriver i profilteksten hos PG .. 
Slet ikke en festpige-type, der var kommet i økonomisk uføre, eller en pige der jagtede en rig advokat som ægtefælle .. eller sådan noget .. (véd selvfølgelig godt at det ka' jeg ikke vurdere - det var bare et førstehånds indtryk)

En pige, jeg besøgte for flere år siden, sagde til mig under besøget at hun var på klinik fordi hun gerne ville være sammen med mænd, men de mænd hun mødte i byen ville mere, og det var hun ikke interesseret i ... 
Jeg har fået en smule viden om den pågældende 'bagom' fra een der kendte hende, og den var god nok ... 

En anden pige skrev i en PB til mig, før vores møde, at hun var GP fordi hun dels godt ku' li' sex, des havde meget kærlighed at give af, når hun ikke var i parforhold ... 

Så motiverne kan være blandede ...

Jeg nævner det hér fordi hende jeg besøgte her for nylig, netop var meget, meget kærlig .. så kom til at tænke på dén PB jeg nævner lige ovenfor .. 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 37 minutter siden:

Har det ikke også noget at gøre med at tiden er løbet lidt fra bordellerne….? Jeg gider det sq ikke. 
Jeg er meget mere til privat/diskret og her tror jeg ikke at jeg står alene. 

Er egentlig nysgerrig .. hvorfor ... ?

Jeg har intet imod PD-stederne - dem bruger jeg osse - men for mig er der en del fordele ved klinikkerne (som jeg netop oplevede forleden)

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 59 minutter siden:

Er egentlig nysgerrig .. hvorfor ... ?

Jeg har intet imod PD-stederne - dem bruger jeg osse - men for mig er der en del fordele ved klinikkerne (som jeg netop oplevede forleden)

Og man får kun stillet sin nysgerrighed ved at spørge….:D

Egentlig synes jeg oftest, når jeg har været på klinik/bordel, at de er frygteligt indiskrete og at stilen ofte er lidt for fesen, det skal være så over seksualiseret. 
Jeg nyder mest når det næsten virker til at man bare er på privat besøg…. Gider, som udgangspunkt, heller ikke thai steder med alt for mange flag og kulørte lamper….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 8 minutter siden:

Egentlig synes jeg oftest, når jeg har været på klinik/bordel, at de er frygteligt indiskrete og at stilen ofte er lidt for fesen, det skal være så over seksualiseret. 
Jeg nyder mest når det næsten virker til at man bare er på privat besøg….

Nåeh .. OK ..

Ja, sådan er stilen slet ikke hos Pussy Galores ... 
Jeg oplever ingen forskel, i forhold til de P / D steder jeg har besøgt ...
Jo, PG er lidt småt / trangt  .. jeg har besøgt et par PD-steder, der nærmest er (eller 'er') terapi-lokaler med masser af plads ...

Det var fint med PG her forleden, fordi jeg havde booket tid hos en pige, som så var sygemeldt ...
Jeg havde købt Orange Billet med DSB og af samme grund booket l-a-n-g tid i forvejen ... 
Så var det fint der var en anden pige på vagt, jeg flyttede bare bookingen over til hende ... 

Jeg satte ikke min orange billet over styr, jeg havde en - lidt uplanlagt - rigtig god oplevelse, pigen fik en gæst på en næsten 'tom' dag ... så alle var glade ... 

Har tidligere fået en helt fantastisk service på PG efter en masse tog-kludder ... 

Med hensyn til diskretion, så er det nye PG meget nemt at finde, og samtidig meget diskret ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, Lige nu:

Nåeh .. OK ..

Ja, sådan er stilen slet ikke hos Pussy Galores ... 
Jeg oplever ingen forskel, i forhold til de P / D steder jeg har besøgt ...
Jo, PG er lidt småt / trangt  .. jeg har besøgt et par PD-steder, der nærmest er (eller 'er') terapi-lokaler med masser af plads ...

Det var fint med PG her forleden, fordi jeg havde booket tid hos en pige, som så var sygemeldt ...
Jeg havde købt Orange Billet med DSB og af samme grund booket l-a-n-g tid i forvejen ... 
Så var det fint der var en anden pige på vagt, jeg flyttede bare bookingen over til hende ... 

Jeg satte ikke min orange billet over styr, jeg havde en - lidt uplanlagt - rigtig god oplevelse, pigen fik en gæst på en næsten 'tom' dag ... så alle var glade ... 

Har tidligere fået en helt fantastisk service på PG efter en masse tog-kludder ... 

Med hensyn til diskretion, så er det nye PG meget nemt at finde, og samtidig meget diskret ... 

Har aldrig været indenfor (so to speak) på det nye PG, så skal ikke kunne udtale mig om deres indretning… kommer det formentlig heller ikke da det simpelthen ligger lige tæt nok på flere jeg ikke gider skal se mig gå ind på et bordel. For selv om det ikke syner af bordel udefra…. Så ved de fleste i nærheden udemærket hvad der foregår der ved busstoppestedet…:D

Jeg er iøvrigt heldigvis begunstiget, af ikke at være nødsaget til at bruge de offentlige transport systemer, og nyder istedet min store tyske slæde…. 

Men fedt at du havde en god oplevelse…. Mener bestemt også jeg har set flere der fra tid til anden huserer der, som jeg sagtens kunne forestille mig at aflægge et besøg…. Hvis det ikke lige var pga ovenståendeB)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne forklaringen på de færre danske prof GP ikke være at de mange former for sociale medier og datingsites idag gør det nemmere at opnå kontakt med gavmilde mænd. Så der ikke på samme måde som før er behov for at søge "fast fritiddjob" på bordel hvor lønnen pga konkurrence fra udlandet er faldet? 

De unge piger har jo ikke brug for en fast løn, de fleste får SU eller bistandshjælp. De har brug for ekstra penge en gang imellem til huslejen ferie tøj mm. Derfor er sugardating og lignende en fleksibel måde at få ekstra indtægter. 

Men hvis den teori er rigtigt hvor er det så de finder deres "kunder"? Det er helt sikkert på sugardaters. Men mit indtryk sf der også der er færre piger. 

Så spørgsmålet er hvor finder de deres kunder? Jeg har selv forsøgt mig med at tilbyde unge piger på instagram fb snap og tinder penge for sex men det er aldrig lykkedes. Andet at blive udelukket af sitet... 

Er der nogen som har erfaring med at finde købesex med unge piger på sociale medier og datings sites? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 11 timer siden:

Kunne forklaringen på de færre danske prof GP ikke være at de mange former for sociale medier og datingsites idag gør det nemmere at opnå kontakt med gavmilde mænd. Så der ikke på samme måde som før er behov for at søge "fast fritiddjob" på bordel hvor lønnen pga konkurrence fra udlandet er faldet? 

De unge piger har jo ikke brug for en fast løn, de fleste får SU eller bistandshjælp. De har brug for ekstra penge en gang imellem til huslejen ferie tøj mm. Derfor er sugardating og lignende en fleksibel måde at få ekstra indtægter. 

Men hvis den teori er rigtigt hvor er det så de finder deres "kunder"? Det er helt sikkert på sugardaters. Men mit indtryk sf der også der er færre piger. 

Så spørgsmålet er hvor finder de deres kunder? Jeg har selv forsøgt mig med at tilbyde unge piger på instagram fb snap og tinder penge for sex men det er aldrig lykkedes. Andet at blive udelukket af sitet... 

Er der nogen som har erfaring med at finde købesex med unge piger på sociale medier og datings sites? 

Det er ikke længere så nemt at komme i kontakt med de lækre unge danske kvinder. Der er givetvis nogle inde på Sugardating som er seriøse nok. Men priserne er ofte ret høje. Nogle gange forlanger de 5.000 kr for en time. Det er måske lige i overkanten efter min mening. Men der er sikkert mænd der gerne betaler dem de høje honorarer. Men let er det ikke. Udvalget af de lækre danske piger der er tilgængelige, er kun blevet mindre. Desværre. Men der er heldigvis stadigvæk nogle tilbage i branchen. Tiderne skifter. For 15 til 20 år siden var der et meget større udvalg af unge danske piger i den høje klasse. Spørgsmålet er hvordan man får flere dejlige danske piger ind i branchen igen. Men generelt er det blevet sværere for mænd at tiltrække sig opmærksomhed fra det modsatte køn. Det er i hvert fald min overbevisning. Jeg tror i virkeligheden kun at det er 20 procent af mændene der virkelig formår at imponere kvinderne. Resten skal gøre en ihærdig indsats bare for at få en smule opmærksomhed. Men fred nu være med det. Lad os glæde os over de gode danske piger der trods alt stadigvæk er tilgængelige..

Del dette indlæg

Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 20 timer siden:

Det er ikke længere så nemt at komme i kontakt med de lækre unge danske kvinder. Der er givetvis nogle inde på Sugardating som er seriøse nok. Men priserne er ofte ret høje. Nogle gange forlanger de 5.000 kr for en time. Det er måske lige i overkanten efter min mening. Men der er sikkert mænd der gerne betaler dem de høje honorarer. Men let er det ikke. Udvalget af de lækre danske piger der er tilgængelige, er kun blevet mindre. Desværre. Men der er heldigvis stadigvæk nogle tilbage i branchen. Tiderne skifter. For 15 til 20 år siden var der et meget større udvalg af unge danske piger i den høje klasse. Spørgsmålet er hvordan man får flere dejlige danske piger ind i branchen igen. Men generelt er det blevet sværere for mænd at tiltrække sig opmærksomhed fra det modsatte køn. Det er i hvert fald min overbevisning. Jeg tror i virkeligheden kun at det er 20 procent af mændene der virkelig formår at imponere kvinderne. Resten skal gøre en ihærdig indsats bare for at få en smule opmærksomhed. Men fred nu være med det. Lad os glæde os over de gode danske piger der trods alt stadigvæk er tilgængelige..

Amen!

Rigtig fint at sætte ord på vel... manges tanker.

Tårnhøje fødevarepriser ( Ja, nærmet aldrig set højere), stigende udgifter til el, vand, ja vel også husleje, forsikringer, mærkevaretøj, parfume, makeup.

Alligevel ser jeg kun få nye danske piger på vagtplanen på Storkøbenhavns 3 største lysthuse..Og slet ingen over sommeren (!) 

Krisen kradser åbenbart ikke nok hos de danske piger.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 20 timer siden:

Amen!

Tårnhøje fødevarepriser ( Ja, nærmet aldrig set højere), stigende udgifter til el, vand, ja vel også husleje, forsikringer, mærkevaretøj, parfume, makeup.

Alligevel ser jeg kun FÅ nye danske piger på vagtplanen på Storkøbenhavns 3 største lysthuse..Og slet ingen over sommeren. 

Krisen kradser åbenbart ikke nok.

De går glip af penge og nydelse.

Besøgende går glip af nye smukke ansigter.

Ren Win-Win for alle.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 21 timer siden:

det blir nok nemmere nu da vi gar mod recession

Del dette indlæg

Link til indlæg
kop skrev, for 53 minutter siden:

det blir nok nemmere nu da vi gar mod recession

Det vil jeg se før jeg tror det...

Men hvis pigerne bliver som fra 2005 og 12-14 år frem, så ingen kritik.

Ulempen er ved recession er, at steder som Cassiopeia, Mon-cherie, Sexysecret, A-Gruppen og Romantica. Alle med 10-15 danske piger i (Stor)København næppe genopstår.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Det vil jeg se før jeg tror det...

Men hvis pigerne bliver som fra 2005 og 12-14 år frem, så ingen kritik.

Ulempen er ved recession er, at steder som Cassiopeia, Mon-cherie, Sexysecret, A-Gruppen og Romantica. Alle med 10-15 danske piger i (Stor)København næppe genopstår.

Ja, så skal der vel nærmest ske et lille mirakel. Fra ca 2005 og 14 år frem i tiden, var der stadigvæk ret mange fine lysthuse rundt omkring i det Københavnske. Jeg husker tydeligt både CassiopeiaStars, Mon-cherie, Romantica osv. For ikke at nævne Sexysecret som Dina G stod for. Hun er heldigvis stadigvæk i branchen, men kun i det jyske desværre. Mange danske glædespiger har huseret igennem årene på de forskellige steder. Men den tid kommer næppe tilbage. Mange af de piger der er stoppet i branchen, vender nok ikke tilbage igen. Og der kommer næsten ingen nye til længere. Der kommer dog nogle ganske få nye interessante piger en gang imellem, men det er ikke i samme skala som det var engang. Recessionen er sikkert kommet for at blive, og vi må blot håbe på at de resterende lysthuse klarer sig. De kom heldigvis igennem Coronakrisen. Men der er stadig gode danske piger tilbage i branchen. Det må vi trods alt ikke glemme, selvom det ikke er mange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 5 timer siden:

Amen!

Alligevel ser jeg kun FÅ nye danske piger på vagtplanen på Storkøbenhavns 3 største lysthuse..Og slet ingen over sommeren. 

Krisen kradser åbenbart ikke nok.

De går glip af penge og nydelse.

Besøgende går glip af nye smukke ansigter.

Ren Win-Win for alle.

Ja, de går jo glip af penge og nydelse. Og måske også andre frynsegoder der hører man til branchen. En rendyrket Win Win simpelthen..

Det er svært at sige hvad der sker med de danske piger nu om dage. Tendensen i samfundet rykker sig til stadighed. Måske bliver det igen bedre med årene, men jeg har efterhånden min tvivl..

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 7 timer siden:

penge er vi enige i, nydelse ? 

Sandheden er måske at de kun gør det for pengenes skyld, og ikke nyder deres bierhverv. Men det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige med sikkerhed. Jeg har haft det indtryk at de danske glædespiger jeg har været sammen med, har nydt seancen. Men de gør det nok hovedsageligt for pengenes skyld, det har du nok ret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...