Hop til indhold
Sexy Flora

Minimums alder for at besøge en glædespige

Recommended Posts

Som glædespige er jeg nogle gange blevet kontaktet af 16-17 årige drenge, jeg har sagt nej mit minimum er 18. Jeg ved ikke helt om det er lovligt for det første og så tænker jeg også at det er mange penge for en 16 årig, hvor får han mon dem fra og kan en forældre måske lige pludselig blive indblandet :blink: 

Men jeg er nysgerrig på hvad folk mener om dette, ikke at jeg vil ændre mit minimum hehe.

Men jeg ville gerne høre hvad andre tænker?

Er det overhovedet lovligt at en glædespige tager imod en betalende 16 årig?

Hvad er jer pigers minimumsalder for kunder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej SexyFlora,

Godt spørgsmål :-)
Nu er jeg selv fra “kundesiden” og noget ældre, men umiddelbart tænker jeg at 15 er minimumsalder da det er den sexuelle lavalder…..

/ElVikingo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well

Legal consent is 15 in Denmark.
So strictly legally I suppose it would be fine.
But there are issues if one partner is 18+ and the other is only 15+.
So, lets just say, a very grey zone, best left alone.
So, 18+ is definitely the safest.
Granted, they could of course be 16-17 and say they are 18...
But then at least you didn't know.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man må ikke købe sex af nogen, der er under 18 år.

tænker at det også gælder den anden vej, ,man ikke må sælge sex til nogen der er under 18 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Holder mig også til 18+, men får også en sjælden gang imellem forespørgsler fra yngre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
poppel skrev, for 7 minutter siden:

Man må ikke købe sex af nogen, der er under 18 år.

tænker at det også gælder den anden vej, ,man ikke må sælge sex til nogen der er under 18 år.

Jeg har prøvet at undersøge det, umiddelbart kan jeg ik finde nogen lov om man må sælge sex til en på 16, hvis man selv er over 18, det er kun den anden vej rundt der er beskrevet, 

Så det er lidt svært at vide. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 2 timer siden:

Som glædespige er jeg nogle gange blevet kontaktet af 16-17 årige drenge, jeg har sagt nej mit minimum er 18. Jeg ved ikke helt om det er lovligt for det første og så tænker jeg også at det er mange penge for en 16 årig, hvor får han mon dem fra og kan en forældre måske lige pludselig blive indblandet :blink: 

Men jeg er nysgerrig på hvad folk mener om dette, ikke at jeg vil ændre mit minimum hehe.

Jeg tænker en 16 årig kan få penge af familien og spare dem op, mormor, have et fritidsjob. Det skulle jo nødigt blive en vane i den alder, og/men det handler sikkert om at prøve noget vildt, og så er mange teen drenge jo vilde med tanken om at prøve en "milf".  Jeg tænker det kan være vejen til problemer, at åbne døren for så unge, men det forekommer sikkert. Kunne være interessant at vide hvad loven egentligt siger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

På Ruderkonges tid, hvor jeg var 16år og fik min debut hos en gp på 32år -fortalte jeg hende jeg var 19år -om hun troede på det eller ej -ved jeg ik. Den 300man det kostede tjente jeg, da på mit arbejde -selv om det var mange penge -når man kun fik 16kr. i timen...ggg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Sexy Flora skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil helt klart og ikke mindst anbefale, at kun modtage fra alderen 18+ og ja, de prøver nok at se om den går og om der kommer en aftale i hus, går den, ja så går den, mener at for lavet en aftale med dig eller andre gp, så sig nej til dem der er mindre end 18, for din egen og sikkerheds skyld, de kunne være påvirket af en eller anden art, som de fleste unge tager indbords i dagens dato, det samme med ældre mænd, herfra skal der lyde en rigtig god sommer til alle sammen. Slut prut finale 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen

man må ikke betale for sex med en under 18 år som er strafbart, så mon ikke det også gælder den anden vej, er man i tvivl om noget, så lad vær er en god fingre regel ! 

Redigeret af Sportstossen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nasac

Jeg har desværre ikke svaret på dit spørgsmål, @Sexy Flora.

Men, jeg kom til at tænke på min egen debut for snart 30 år siden.

Jeg havde da været 15 år i få uger, hvilket jo var den sexuelle minimums alder. Derfor skulle det prøves.

Jeg besøgte GP’ere flere gange i teenageårene, og det var i høj grad med til at forme til sexualitet på en god måde. Fik selvtillid og tryghed ved det andet køn..

Men, dengang var det jo også 100 % anonymt. Man mødte bare op på en adresse og satte sig i venterummet. Og, betalte med kontanter. Hvis nogen efterfølgende havde anklaget GP’en for at sælge sex til en mindre årig, så kunne man jo benægtes Påstand mod påstand..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som fotograf tager jeg kun billeder af personer under 18 med forældrenes accept eller tilstedeværelse, så vil ikke anbefale at nogle tager gæster under 18.

Tænker ikke det vil virke med, at en af forældrene er med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra straffeloven

§ 223. Den, som har samleje med en person under 18 år, der er den skyldiges adoptivbarn, stedbarn eller plejebarn eller er betroet den pågældende til undervisning eller opdragelse, straffes med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje.

Risikoen for at GPen risikerer en anklage efter stk. 2 er nok ikke ubetydelig, når Junior får fortalt venner og forældre om hans bedrifter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
69manden skrev, for 1 time siden:

de kunne være påvirket af en eller anden art, som de fleste unge tager indbords i dagens dato, det samme med ældre mænd, herfra skal der lyde en rigtig god sommer til alle sammen. Slut prut finale 

Siger du at ældre mænd i dagens samfund som regel er påvirkede? :D

Sorry, kunne ikke lade være.

God sommer til dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 38 minutter siden:

Stk. 2. Med samme straf anses den, som under groft misbrug af en på alder og erfaring beroende overlegenhed forfører en person under 18 år til samleje.

Risikoen for at GPen risikerer en anklage efter stk. 2 er nok ikke ubetydelig, når Junior får fortalt venner og forældre om hans bedrifter.

a) det skal være "GROFT MISBRUG"

b) intiativet komme fra den unge. Han skaffer penge, tager kontakt og møder op.

Er ikke inde i jura, men min lommejura er i tvivl om stk 2 kan bruges til at få en GP dømt.

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 49 minutter siden:

Fra straffeloven

§ 223. Den, som har samleje med en person under 18 år, der er den skyldiges adoptivbarn, stedbarn eller plejebarn eller er betroet den pågældende til undervisning eller opdragelse, straffes med fængsel indtil 4 år.

Ja og man kunne vel også forestille sig, at en telefonisk bekræftelse heller ikke vil være smart, hvis nogen ville optage sådan en og bruge det til at ramme GPen. I må hellere holde fast i de 18. Det er i jo i sidste ende spørgsmålet om, hvorvidt det er groft misbrug af alder og erfaring hvis hun siger kom bare do. Når man er 18, så er det en anden historie.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Jeg er ikke jurist, men måske skal en ikke myndig person, ergo et barn have forældrenes tilladelse til at foretage en sådan transaktion. Der må være nogle juridisk uddannede personer her som kender svaret på dette.

Jeg tilslutter mig ideen om at kræve 18+ selvom jeg brugte 100% af min tid på at tænke på sex da jeg var i den alder :)

Mvh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kosmopolitisk_type
Frække Tanja skrev, for 4 timer siden:

Min grænse er 18+ jeg skal ikke have nogle forældre i klemme lige pludselig.:P

Kunne være en oplagt mulighed at udvide kundekredsen på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så længe det ikke er ulovligt er det lovligt. Så det er lovligt så længe de er over 15 år. Unge mennesker i dag har masser af penge, så jeg kan ikke se problemet hvis begge parter har lyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 19 minutter siden:

Så længe det ikke er ulovligt er det lovligt. Så det er lovligt så længe de er over 15 år. Unge mennesker i dag har masser af penge, så jeg kan ikke se problemet hvis begge parter har lyst.

I realiteten ja. Men alt for mange bliver krænket af alting. Så jeg skal ikke ha klinker noget. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TordenSkjold skrev, for 5 timer siden:

Er ikke inde i jura, men min lommejura er i tvivl om stk 2 kan bruges til at få en GP dømt

Enig, men en anmeldelse og en sigtelse, der hænger over hovedet på én i 1-2 år, er vel ubehageligt nok i sig selv, og ikke en risiko, som jeg ville løbe for et honorar på +/- 1.000 kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kommer ikke nogen sigtelse. Vi bor trods alt i en retsstat. Utroligt at folk er i tvivl om der er tale om "groft misbrug" og "forførelse" når en ung mand SELV opsøger en GP for at få en god oplevelse. Men når en 18-årig baltisk pige kommer til Danmark og dagligt i en måned eller mere bliver gennemkneppet af en flok ældre blegfede danske hædersmænd, så er alt i den skønneste orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 16 timer siden:

Det er strafbart at sælge sex til folk under 18 år. Husk du skal være 21 år for at sælge sex. 

Jeg håber ikke der er mange som går på kompromis med alder. Drenge eller piger skal heller ikke have deres første oplevelse hos købesex. Du har et ansvar for at afvise og glemme alt økonomi selvom din dag er økonomisk bagud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...