Hop til indhold
padelguden

Hvem er jeres sportshelte?

Recommended Posts

Jeg er for ung til at have oplevet 1992 og har af samme årsag misset en masse sportshistorie fra førhen.

Jeg vil gerne starte en tråd, hvor I poster én eller flere sportspersoner/klubber/hold, der har været/er jeres 'helte' enten nu eller i en nostalgisk kontekst

Jeg vil opfordre jer til at poste et ikonisk billede med til jeres svar.

Mit tidligste minde, der tændte min passion for fodbold stammer fra vores egen andedam og vil nok dele vandene:

image.thumb.png.6deae95718cec09f636587a78642964b.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ida Mathilde Stensgaard OCR løber, europamester og verdensmester på flere distancer.

I sidste uge lavede hun 2 verdensrekorder: 1 for længste rope climb fra vand, 2 for længste rope climb for en kvinde. 28 m op op op :ph34r:.

Hun er mit absolutte forbillede i OCR sporten, en fantastisk ambassadør og så er hun skide sød og nede på jorden <3

Screenshot_20220721-163651_Instagram.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Ida Mathilde Stensgaard OCR løber, europamester og verdensmester på flere distancer.

Benhårdt!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den originale ronaldo. han turde prøve frisurer af som vi andre ikke turde drømme om og han viste verden at transpersoner er helt ok. og så har han lagt sig ud, så vi andre kan føle os slanke. ronaldo er en rigtig guttermand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
padelguden skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er for ung til at have oplevet 1992 og har af samme årsag misset en masse sportshistorie fra førhen.

Jeg vil gerne starte en tråd, hvor I poster én eller flere sportspersoner/klubber/hold, der har været/er jeres 'helte' enten nu eller i en nostalgisk kontekst

Jeg vil opfordre jer til at poste et ikonisk billede med til jeres svar.

Mit tidligste minde, der tændte min passion for fodbold stammer fra vores egen andedam og vil nok dele vandene:

image.thumb.png.6deae95718cec09f636587a78642964b.png

Bokseren Muhammed Ali. Jeg er ellers meget fredsommelig, men med ham bliver boksning til kunst, timing og navnlig intelligens.

Se på you tube, f.eks kampen imod George Foreman eller de tre kampe imod Joe Frazier. For ca. 40 år siden. Aldrig overgået.

Beklager mine manglende evner til at sende fotos...

Pianistinde...du lyder som en spændende person, og pianoet er mit favoritinstrument i klassisk og jazz...Piano Piano, også i sex, så ved man aldrig, hvad det udvikler sig til

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, Lige nu:

Bokseren Muhammed Ali. Jeg er ellers meget fredsommelig, men med ham bliver boksning til kunst, timing og navnlig intelligens.

Se på you tube, f.eks kampen imod George Foreman eller de tre kampe imod Joe Frazier. For ca. 40 år siden. Aldrig overgået.

Beklager mine manglende evner til at sende fotos...

Pianistinde...du lyder som en spændende person, og pianoet er mit favoritinstrument i klassisk og jazz...Piano Piano, også i sex, så ved man aldrig, hvad det udvikler sig til

Globalt ikon

image.thumb.png.724aa63084e253533f7ec4aa8c596f6a.png

image.thumb.png.48e2b0e4e2703680cc26eba4747677ca.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
padelguden skrev, Lige nu:

Globalt ikon

image.thumb.png.724aa63084e253533f7ec4aa8c596f6a.png

image.thumb.png.48e2b0e4e2703680cc26eba4747677ca.png

Fede billeder. Af hjertet tak. Han er sgu min helt, og jeg har ellers aldrig slået på nogen. Bortset fra en dyrplager under en ferie i udlandet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej :)

Det er ganske enkelt de danske sportspiger - de er alle "Nordiske lyse isdronninger" med - dejlige pigeben - dejlige pigelår - dejlige langhårede / hestehaler - søde smil - ind imellem også fuldstændig hysteriske og umulige at forstå; men det hører jo med ellers bliver det kedeligt at være sammen med dem  -  det hele samlet for mig livsbekræftende med disse "tøser"

Håndboldpigerne

Nu gælder det bronzekampen: 'Vi skylder os selv at vinde en medalje' | EM  håndbold | DR

Det er også de danske fodboldpiger

Kvindelandsholdet cruiser videre i EM-kvalifikationen

Og svømmepigerne

1567032064_SvmmepigernesikkertiVM-finaleni50metermedley.jpg.bd25dae700c9becda10146a52581e4ed.jpg

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mike Tyson, Michael Jordan, Jan Ullrich, Usain Bolt, Ronaldo (brasilien), Ivan Lendl, Miguel Indurain, Steffi Graf,  Roger Federer, Ayrton Senna.

Redigeret af People Pleaseren

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 16 timer siden:

Ingen.
Jeg hader sport .. 
Det laver rod i mine TV-aviser ... 

Jeg er 100% enig med @sneræven

Selv p 4 på DR (De Røde) er siden nytår blevet en sportskanal, i starten kun om søndagen med noget der hedder "Liga" siden også når der blev spillet fodbold, og nu "Tour de FUP og doping :(:(:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 15 timer siden:

Hej :)

Det er ganske enkelt de danske sportspiger - de er alle "Nordiske lyse isdronninger" med - dejlige pigeben - dejlige pigelår - dejlige langhårede / hestehaler - søde smil - ind imellem også fuldstændig hysteriske og umulige at forstå; men det hører jo med ellers bliver det kedeligt at være sammen med dem  -  det hele samlet for mig livsbekræftende med disse "tøser"

Håndboldpigerne

Nu gælder det bronzekampen: 'Vi skylder os selv at vinde en medalje' | EM  håndbold | DR

Det er også de danske fodboldpiger

Kvindelandsholdet cruiser videre i EM-kvalifikationen

Og svømmepigerne

1567032064_SvmmepigernesikkertiVM-finaleni50metermedley.jpg.bd25dae700c9becda10146a52581e4ed.jpg

Mange hilsner

Nye tider

Hvis der blev sendt 3je halvleg fra omklædnings- bruserummet kunne det godt være jeg var klar :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cristiano Ronaldo scores twice for Manchester United in 4-1 win over  Newcastle - ABC News

Jeg har mange sportshelte, men en af dem som jeg beundrer er Christiano Ronaldo, en fantastisk fodboldspiller, med den rette attitude og en professionel indstilling

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen

Måske ikke helt indenfor skiven, men tæt nok til at jeg tør vove det. Her er mit bud:

TV-vært om gammel programtitel: Vi tænkte ikke over det | Kultur | DR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:

Cristiano Ronaldo scores twice for Manchester United in 4-1 win over  Newcastle - ABC News

Jeg har mange sportshelte, men en af dem som jeg beundrer er Christiano Ronaldo, en fantastisk fodboldspiller, med den rette attitude og en professionel indstilling

Voldtægtsforbryder! Rig nok til at betale sig fri, men kneppede sit offer i røven mod sin vilje. Ikke min helt.

https://www.information.dk/moti/2019/07/voldtaegtssagen-ronaldo-droppet-faar-vide-skete-luksussuite-57306

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Lene Køppen Badmington 

På toppen af sin karriere vandt hun blandt andet verdensmesterskabet i damesingle og mixeddouble i 1977 samt den prestigefyldte All England-turnering i damesingle i 1979 og 1980. 

E0DD1A6A-3FFC-41E4-B190-F0EFBCD430D1.thumb.jpeg.11428c90e5a89101e86b612de363476a.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...