Hop til indhold
Liderbukken

Få taget fotos til dine annoncer

Recommended Posts

Jeg ved ikke lige, hvor dette skal postes, så jeg prøver her. Der er jo ingen annonceforum for os mænd.

Jeg tilbyder at tage fotos af jer piger til jeres annoncer, så I får nogle i lidt bedre kvalitet end de mobiltelefon fotos, der desværre er i mange annoncer.

Jeg har fotograferet i 5 år og har udstyret til at tage gode billeder. Jeg har lidt erfaring med modelbilleder, men primært er det sportsbilleder, jeg har taget. Jeg kunne godt tænke mig at få noget erfaring med erotikbilleder og så kan vi ligeså godt gøre det nyttigt for os begge: Du får billederne, jeg får erfaringen. Ingen betaling af hverken den ene eller anden art.

Jeg er bor i Århus og kører gerne til dig for at fotografere. Hvis du ikke har et sted, kan vi jo finde et hotelværelse et sted. Det er nok lidt for koldt i naturen netop nu, med mindre der kommer en lun solskinsdag.

Jeg skal som sagt ikke have nogen betaling, da jeg gør det for erfaringens skyld. Det der i fagsprog hedder time-for-print. Vi aftaler selvfølgelig 100% hvordan billederne må bruges og jeg har en standard modelkontrakt, som vi udfylder, så alt er på det rene, hvis du vli have det. Du bestemmer selvfølgelig også hvordan de skal sløres og om der er noget - tattoveringer, piercinger, smykker eller lignende - der skal retoucheres væk. Og du får selvfølgelig også billederne uden sløring, hvis du vil have dem til mere privat brug.

Kontakt mig her på Eroguide med en privat besked så vi kan aftale nærmere. Jeg kan evt sende et par eksempler på noget jeg har lavet før.

/liderbukken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal som sagt ikke have nogen betaling, da jeg gør det for erfaringens skyld. Det der i fagsprog hedder time-for-print. /liderbukken

Hvad så med lidt "naturalier" i stedet for :?:;):lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...