TheDarkBlueRose 5 Skrevet 12. Marts, 2014 dkwebcam er noget lort.. de vælger selv hvornår piger får og ik får løn! møg virksomhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 12. Marts, 2014 du har vel sagt ja til nogle ting da du lavede din profil, men hvis det ikke bliver overholdt er det jo bare at undersøge hvordan du står og om siden skal politianmeldes eller ligende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guggen 5 Skrevet 14. Marts, 2014 dkwebcam er noget lort.. de vælger selv hvornår piger får og ik får løn! møg virksomhed Det er nok en sandhed med modifikationer, så havde de nok ikke så mange modeller ( 4 danske piger online lige nu midt på eftermiddagen mens jeg skriver dette ) efter 5-6 år på markedet og ud af over 850 modeller og sikkert mange mange gange flere brugere så undre det at den eneste negative kommentar/indlæg man kan finde på nettet om dkwebcam findes i denne tråd skrevet af Thedarkbluerose, måske man kunne gætte på at hun har overtrådt nogle regler på siden og dermed brudt de betingelser som hun uden tvivl har godkendt under sin oprettelse. Er selv bruger på sitet og med den erfaring jeg har haft med deres kundeservice så er det en meget seriøs og ærlig virksomhed, jeg kan kun rose deres kunde service generelt og sige jeg ikke har oplevet de har været langsomme om at løse problemer og har 2 gange fået tilbageførsel fordi jeg oplevde 2 fejl/udfald i en chat med en model der åbenbart ikke havde så god en internet linje, men generelt super god side, jeg har sgu lidt svært ved at tro på hende thedarkbluerose, så jeg vil gerne forsvare min ynglings webcam side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg