Hop til indhold

Recommended Posts

Norge.

Et langt land præget af skønhed. Med høje bjerge og dybe kløfter. Et broderfolk og så alligevel så anderledes dragende. Mystisk. Forførende.

Sådan er det med norske Chloé. Hun er på samme tid noget velkendt og noget ganske eksotisk. Langstrakt med fantastiske former. Det er ikke mindst det norske sprog, som i hendes mund er både uskyldigt og stærkt erotisk. Jeg forfører hende, og hun forfører mig i en dobbeltrolle-konstellation, som jeg ikke har oplevet med andre.

Jeg elsker at klæde hende af, mens vi står over for hinanden. Åbne bh’en og langsomt slippe brysterne fri. Lade mine hænder kærtegne de norske kurver. Trække trusserne stille af hende, mens jeg lader mit ansigt glide langsomt ned ad hendes krop. Mærke varmen og duften fra huden. Lade fingrene glide langsomt op ad gazellebenene.

Vi lægger os på sengen, og hun glider langsomt ned til et fantastisk blowjob. Efter lidt tid vender hun sig om i en 69’er og fortsætter, mens jeg lader tungen gå på opdagelse.

Efter lidt tid vender hun sig om igen, og jeg glider langsomt op i hende. Hun sidder oprejst og rider mig langsomt, inden hun lægger sin overkrop ned til min og hovedet tæt ind til mig. Fra brysterne i langsom dressur til varm nærkontakt. Hun udstyder små klynk, og kombineret med hendes varme åndedræt sender hun mig langsomt ud over kanten, hvor hele kroppen sitrer. En lille latter undslipper hende, da jeg kommer - en dejlig tilføjelse til min orgasme, som lige giver et ekstra touch til følelsen af hendes engagement i vores erotiske leg.

Inden og efter et besøg hos en GP drømmer jeg ofte om besøget. Når jeg efterfølgende skal prøve at genkalde mig, hvordan det egentlig var, så blander drøm og virkelighed sig. Hvad var virkeligt, og hvad var drøm og fantasi kan jeg ikke skelne fra hinanden. Sådan var det i ekstra grad ved dette besøg. Det eneste, jeg ved med sikkerhed er, at hun kun kysser i min fantasi og ikke i virkeligheden desværre. Og så ved jeg, at jeg helt sikkert skal besøge hende igen.

Chloé har et par vagter om ugen hos @Pussy Galores og en annonce her: Chloé - Danske Massagepiger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk. Poesi af høj klasse.<3

Nøjagtig som fantastiske norske Chloé:wub:

En stor skam at hun ikke kysser. Dét ville være kirsebæret på toppen af den lækre pige

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 18 timer siden:

Ah - Du skulle have været nordmand.. :D

Ja - det tænker jeg også, når det er Norges nationaldag og alle render rundt i nationaldragten.

Men det var nok ikke så eksotisk med norske kvinder, hvis ikke jeg var dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...