dhnmdst 2154 Skrevet 23. Juli, 2022 Mon de dog nogensinde vender tilbage…? Jeg kunne nævne flere som jeg ville gøre meget for at se igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 23. Juli, 2022 Tror nok deres bagmænd blev snuppet.. Så tænker det kun sker hvis de af egen fri vilje finder til Danmark.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 401 Skrevet 23. Juli, 2022 Eller hvis bagmændene har en bagmand :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2022 Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvem er selfie pigerne og hvor holdte de til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 23. Juli, 2022 Det kan også være noget med konflikten i Ukraine. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 23. Juli, 2022 At ingen af dem (måske få er, jeg har ikke tjekket) er vendt tilbage kan måske vidne lidt om det ikke helt var såååå frivilligt.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 23. Juli, 2022 Jeg har ingen idé. jeg følger godt nok et par af dem på insta og de virker da til at nyde livet. fede rejser og dyrt tøj. Nogle af dem har kun været i dk enkelte gange og ikke vendt tilbage? måske deres eget valg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 23. Juli, 2022 Antoninus skrev, for 20 minutter siden: Jeg har ingen idé. jeg følger godt nok et par af dem på insta og de virker da til at nyde livet. fede rejser og dyrt tøj. Nogle af dem har kun været i dk enkelte gange og ikke vendt tilbage? måske deres eget valg? Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 23. Juli, 2022 Antoninus skrev, for 33 minutter siden: Jeg har ingen idé. jeg følger godt nok et par af dem på insta og de virker da til at nyde livet. fede rejser og dyrt tøj. Nogle af dem har kun været i dk enkelte gange og ikke vendt tilbage? måske deres eget valg? Jeg er da også interesseret i at følge dem på insta. Send gerne links i en PM. Mon ikke snarest vi ser gruppen tilbage. Den er savnet! BUC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 23. Juli, 2022 Antoninus skrev, for 2 timer siden: Jeg har ingen idé. jeg følger godt nok et par af dem på insta og de virker da til at nyde livet. fede rejser og dyrt tøj. Nogle af dem har kun været i dk enkelte gange og ikke vendt tilbage? måske deres eget valg? Kan godt lide dit svar - jeg selv holder også kontakt med nogle stykker - de har været i dk og andre lande helt frivilligt - men typisk dansk at tænke der er noget galt, og der er bagmænd osv… man skal tænke på det er nemt og billigt at rejse rundt i dag, airbnb gør det endnu nemmere at have en lejlighed allerede inden de tager afsted…. self. Er der nogle der er i dårlige forhold med bagmænd — meeeen langt fra alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 23. Juli, 2022 (edited) fræk6 skrev, for 36 minutter siden: Kan godt lide dit svar - jeg selv holder også kontakt med nogle stykker - de har været i dk og andre lande helt frivilligt - men typisk dansk at tænke der er noget galt, og der er bagmænd osv… man skal tænke på det er nemt og billigt at rejse rundt i dag, airbnb gør det endnu nemmere at have en lejlighed allerede inden de tager afsted…. self. Er der nogle der er i dårlige forhold med bagmænd — meeeen langt fra alle Mit udsagn kommer fra tidligere tråde omkring en større gruppe bagmænd der blevet taget, og selfiepigernes pludselige forsvinding.. Og så tænker jeg da det ville falde mange af dem naturligt på egen hånd at finde her op, udenom bagmændene, hvis det hele havde været fryd og gammen.. Jeg har skam personligt arbejdet med udenlandske piger der var her helt frivilligt så det er jeg klar over.. Mit udsagn var ikke møntet på det udenlandske segment som sådan.. Airbnb er altså heller ikke så nemt som det muligvis kan virke til.. Sidst jeg og et par kollegaer prøvede det blev vi truet med politi osv hvis vi ikke forlod lejligheden indenfor en time.. Måske det er nemmere privat.. Vi lejede igennem et firma der lejede private folks lejligheder ud.. Redigeret 23. Juli, 2022 af JenniferRomantica 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 24. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Mit udsagn kommer fra tidligere tråde omkring en større gruppe bagmænd der blevet taget, og selfiepigernes pludselige forsvinding.. Og så tænker jeg da det ville falde mange af dem naturligt på egen hånd at finde her op, udenom bagmændene, hvis det hele havde været fryd og gammen.. Jeg har skam personligt arbejdet med udenlandske piger der var her helt frivilligt så det er jeg klar over.. Mit udsagn var ikke møntet på det udenlandske segment som sådan.. Airbnb er altså heller ikke så nemt som det muligvis kan virke til.. Sidst jeg og et par kollegaer prøvede det blev vi truet med politi osv hvis vi ikke forlod lejligheden indenfor en time.. Måske det er nemmere privat.. Vi lejede igennem et firma der lejede private folks lejligheder ud.. Jeg syntes du er for god til at deltage i denne type af debatter - men det afgør du jo bedst selv! som gp kan det nemt give den opfattelse, du også er en af dem der har noget i mod de udenlandske. vi har alle en historie, vi kan bringe frem, men din, min og alle andres historier behøver ikke være den generelle situation, vi skriver alle med en hvis følelse, og ikke mindst holdning. jeg er udmærket klar over der er rigtig mange penge i denne branche, og desværre mange piger der bliver udnyttet - globalt - jeg har en fin alder nu, jeg har måske besøgt lige så mange gp, som du har haft kunder ( eller måske næsten) jeg har mange kendskaber, og venskaber med piger der aldrig har haft en bagmand… jeg kan bare ikke kende det billede, jeg er ikke blind for det - jeg undre mig bare over, det så ofte er et emne. i gamle dag da vi havde bordeller, hvor pigerne lejede sig ind for en dag - hvem mon ejede de huse, og hvem fik huslejen - jeg ved hvad en gp betalte for een dag - hvis huset var fuld booket i 10 dage - var alle udgifter betalt til huset og telefondamen, toiletpapir, strøm, varme osv….. hvem fik resten af pengene……..? rigtig mange bruger airbnb - det siger de selv, og lejlighederne er også annonceres på airbnb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden: At ingen af dem (måske få er, jeg har ikke tjekket) er vendt tilbage kan måske vidne lidt om det ikke helt var såååå frivilligt.. Så bliver vi lige nød til at definer frivilligt. Betragter du det som frivilligt hvis man får hjælp til kommer hertil, sørger for annoncer, samt et sted man kan arbejde og bo, men ellers kan komme og så som du har lyst. Alle disse ting forsvinder jo hvis "bagmændene" bliver snuppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 24. Juli, 2022 nørden skrev, for 3 timer siden: Så bliver vi lige nød til at definer frivilligt. Betragter du det som frivilligt hvis man får hjælp til kommer hertil, sørger for annoncer, samt et sted man kan arbejde og bo, men ellers kan komme og så som du har lyst. Alle disse ting forsvinder jo hvis "bagmændene" bliver snuppet. Jeg kan sagtens forestille mig at man de første gange anvender bagmænd osv som hjælp til at finde sig til rette.. Det der undre mig er at pigerne ikke er kommet tilbage.. Det kan ikke have været andet end en god forretning fordi hvorfor skulle bagmændene ellers vælge at sende deres piger til Danmark.. Jeg giver pigerne lidt mere credit og føler at de burde være kommet tilbage efterhånden fordi det jo ikke dumme piger der ikke selv kan se forretningen i at tage til Danmark.. Og uden en bagmand ved de jo også at pengene ryger i deres lommer alene.. Men tror du da at en pige der måske er blevet sendt hertil 3-4 gange er så uintelligent at hun ikke selv kan finde hertil når bagmændene er taget hvis det virkelig var det hun ville.? Da mine jagtmarker forsvandt fandt jeg mig da andre og begyndte at arbejde privat diskret fordi jeg er glad for min karrierer og fordi jeg ikke havde lyst til at stoppe i branchen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 24. Juli, 2022 fræk6 skrev, for 5 timer siden: Jeg syntes du er for god til at deltage i denne type af debatter - men det afgør du jo bedst selv! som gp kan det nemt give den opfattelse, du også er en af dem der har noget i mod de udenlandske. vi har alle en historie, vi kan bringe frem, men din, min og alle andres historier behøver ikke være den generelle situation, vi skriver alle med en hvis følelse, og ikke mindst holdning. jeg er udmærket klar over der er rigtig mange penge i denne branche, og desværre mange piger der bliver udnyttet - globalt - jeg har en fin alder nu, jeg har måske besøgt lige så mange gp, som du har haft kunder ( eller måske næsten) jeg har mange kendskaber, og venskaber med piger der aldrig har haft en bagmand… jeg kan bare ikke kende det billede, jeg er ikke blind for det - jeg undre mig bare over, det så ofte er et emne. i gamle dag da vi havde bordeller, hvor pigerne lejede sig ind for en dag - hvem mon ejede de huse, og hvem fik huslejen - jeg ved hvad en gp betalte for een dag - hvis huset var fuld booket i 10 dage - var alle udgifter betalt til huset og telefondamen, toiletpapir, strøm, varme osv….. hvem fik resten af pengene……..? rigtig mange bruger airbnb - det siger de selv, og lejlighederne er også annonceres på airbnb Og da de gamle bordeller lukkede bevægede jeg mig ud på egen hånd.. Fordi jeg er super glad for mit arbejde.. Det virker mig usandsynligt at de udenlandske piger ikke gør det samme når deres bagmænd bliver snuppet hvis de virkelig er glade for jobbet.. Det er ikke særlig kompliceret hverken for en novice som jeg der aldrig havde arbejdet fra andet end et bordel eller for piger som dem der måske har været her 3-4 gange før og som kender området.. Jeg bestrider ikke at bagmændene bare "har hjulpet" pigerne.. Jeg undre mig bare over de ikke er kommet tilbage af sig selv.. Og det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg har et problem med handlede kvinder.. Jeg forstår slet ikke det skal handle om alle udenlandske piger selv efter jeg tydeligt har sagt at jeg intet har imod dem og mit udsagn på ingen måder var vendt imod alle udenlandske.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2154 Skrevet 24. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 21 timer siden: Tror nok deres bagmænd blev snuppet.. Så tænker det kun sker hvis de af egen fri vilje finder til Danmark.. Det kan man så kun håbe på at de gør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 24. Juli, 2022 (edited) Hvis jeg skal være ærlig, og det skal man jo. Så aner jeg ikke en skid om de der selfie piger. Men jo jeg er blevet spurgt om en selfie en gang and that’s it. Men er det nogle der også er i for eksempel Århus ? Eller er det nogle der er over det hele ? Jeg spørg fordi jeg vitterligt ikke aner en skid og nada om det.er de medlem af eller anden Mafia gruppe ? Noget siger mig at de er af en form for kriminel organisation. i øvrigt er jeg ikke bange for dem, jeg har været i militær praktik i en uge, så jeg har militant erfaring og det giver respekt. Redigeret 24. Juli, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 24. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, den 23.7.2022 at 20:49: Tror nok deres bagmænd blev snuppet.. Så tænker det kun sker hvis de af egen fri vilje finder til Danmark.. Lad os håbe det. Ja tak til lovlig købesex - nej tak til bagmænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 24. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, den 23.7.2022 at 20:57: At ingen af dem (måske få er, jeg har ikke tjekket) er vendt tilbage kan måske vidne lidt om det ikke helt var såååå frivilligt.. Det er ret svært at komme til DK, få arbejdstilladelse, telefonnummer, lejlighed og annoncer op at køre, hvis ikke der er nogen der kan hjælpe. Jeg tror ikke det har været tvang - men bagmændene har taget sig godt betalt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18133 Skrevet 25. Juli, 2022 (edited) … And Justice for All skrev, for 13 timer siden: Det er ret svært at komme til DK, få arbejdstilladelse, telefonnummer, lejlighed og annoncer op at køre, hvis ikke der er nogen der kan hjælpe. Jeg tror ikke det har været tvang - men bagmændene har taget sig godt betalt. Nu tænker jeg de fleste af pigerne kom fra et EU/EØS land.. Så det lige pludselig slet ikke nødvendigt med alt det skidt.. Jeg tvivler også meget på at de har anvendt arbejdstilladelse osv.. Og så snakker vi altså om piger der har været her mange gange, med personlig kontakt til en masse danske mænd der evt kunne hjælpe.. Jeg tænker ikke det er umuligt at finde hverken lejlighed eller mobilnummer.. Redigeret 25. Juli, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SexFreak 90 Skrevet 25. Juli, 2022 Pervy skrev, den 23.7.2022 at 21:50: Link Ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Nu tænker jeg de fleste af pigerne kom fra et EU/EØS land.. Så det lige pludselig slet ikke nødvendigt med alt det skidt.. Jeg tvivler også meget på at de har anvendt arbejdstilladelse osv.. Og så snakker vi altså om piger der har været her mange gange, med personlig kontakt til en masse danske mænd der evt kunne hjælpe.. Jeg tænker ikke det er umuligt at finde hverken lejlighed eller mobilnummer.. Det er langt svære for piger at tage til DK og starte som GP'er end f.eks. Østrig, Tyskland og Schweitz. I DK er prostitution en grå zone hvor du ikke kan få hjælp fra det offentlig (vejledning ikke penge) til at etabler dig, men hvor de gerne udstikker bøder hvis du ikke overholder de regler de ikke vil fortælle dig om i første omgang. I de 3 lande som jeg nævnte har de officielle vejledninger i hvilke regler m.m. du skal overholde hvis du vil etabler dig som GP. For mig er det ikke så underligt at langt de fleste udenlandske piger i DK får hjælp af "bagmænd". Man kan faktisk sige at de danske politiker skubber udenlandske piger i fagnen på de "bagmænd" som de gerne vil til livs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 25. Juli, 2022 nørden skrev, for 22 minutter siden: For mig er det ikke så underligt at langt de fleste udenlandske piger i DK får hjælp af "bagmænd". Man kan faktisk sige at de danske politiker skubber udenlandske piger i fagnen på de "bagmænd" som de gerne vil til livs. Enig. i stedet for giver de muligheden for bagmænd at tjene kassen. ved ikke om det ville virke, jeg kunne godt tænke mig en ordning der lyder sådan her. alle piger der ville arbejde som GP. Skulle registrets hos staten. og hvis man ikke var registreret skulle det være ulovligt både at købe og sælge sex. som så kunne straffes. så man kun gik til registreret piger det ville betyde man kunne holde bagmændene lidt i skak. dog ved jeg godt det aldrig kan stoppes 100 % men det kunne måske minimerer det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 25. Juli, 2022 Det er umiddelbart ikke noget dårligt forslag, @Den ærlige. Det giver både lidt til den side, som gerne vil kriminalisere og til den side, som gerne vil liberalisere. Måske kunne der så bygges videre med nogle rettigheder til de piger, som registreres. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 25. Juli, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden: Det er umiddelbart ikke noget dårligt forslag, @Den ærlige. Det giver både lidt til den side, som gerne vil kriminalisere og til den side, som gerne vil liberalisere. Måske kunne der så bygges videre med nogle rettigheder til de piger, som registreres. Præcis det ville netop give pigerne nogle rettigheder. og nogle vilkår som var bedre og mere optimale. og ikke at forglemme. I stedet for de betaler halvdelen af deres indkomst til bagmænd kunne de penge havne i statskassen. Redigeret 25. Juli, 2022 af Den ærlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg