Hop til indhold
dhnmdst

Selfie pigerne

Recommended Posts

Guest … And Justice for All
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Nu tænker jeg de fleste af pigerne kom fra et EU/EØS land.. Så det lige pludselig slet ikke nødvendigt med alt det skidt.. Jeg tvivler også meget på at de har anvendt arbejdstilladelse osv.. 

Og så snakker vi altså om piger der har været her mange gange, med personlig kontakt til en masse danske mænd der evt kunne hjælpe.. Jeg tænker ikke det er umuligt at finde hverken lejlighed eller mobilnummer.. 

Selvom du kommet fra et EU/EØS-lnd skal du have en arbejdskontrakt for at måtte arbejde. Det er her at netværket og kontakterne er gode at have. Og jo - stedet at arbejde fra er det største problem i København pt. Det er de samme gængse lejligheder der bruges til formålet - så her skal der også kontakter (eller bagmænd) til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
… And Justice for All skrev, for 8 timer siden:

Selvom du kommet fra et EU/EØS-lnd skal du have en arbejdskontrakt for at måtte arbejde. Det er her at netværket og kontakterne er gode at have. Og jo - stedet at arbejde fra er det største problem i København pt. Det er de samme gængse lejligheder der bruges til formålet - så her skal der også kontakter (eller bagmænd) til.

Joh, men hvor mange tror du rent faktisk har en kontrakt? At de kan rejser hertil, leje en lejlighed (AirBnB), få et simkort, så er de jo allerede kørende. Og så nogen gange fra 1 lejlighed ellers fra en anden eller tredje. Navneskift, billedskift og ingen skat - et par uger af gangen og intet check med hvor ofte de er her. Vupti, så nemt er det og om. Om 2 uger er det bare på repeat. Intet bureaukrati..... Og det er rufferi, når nogen "hjælper" for penge, så med mindre de rent faktisk Har en kontrakt (??), er der vel ingen kontakter der er nødvendige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den ærlige skrev, for 15 timer siden:

ved ikke om det ville virke, jeg kunne godt tænke mig en ordning der lyder sådan her.

alle piger der ville arbejde som GP. Skulle registrets hos staten. 
og hvis man ikke var registreret skulle det være ulovligt både at købe og sælge sex.

Det er faktisk sådan at det funger i de lande jeg nævnte, med den lille forskel at det ikke er ulovligt at købe sex hos ikke registrerede piger.

I Østrig er der yderlig det krav at pigerne mindst hver 14 dag skal til læge kontrol. Kontrollen bliver dokumenteret i et grønt kort med billed, som alle kan bede om at se når man besøger en GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
… And Justice for All skrev, for 10 timer siden:

Du behøver ikke nogen arbejdskontrakt hvis du kommer fra et EU/EØS land. Fra disse lande kan du komme til DK og arbejde som selvstændig uden at gøre andet end at oprette et CVR nr. Det kan dog i sig selv være temmelig kompliseret og igen er myndighederne ikke særligt hjælpsomme når du vil arbejde som GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
tvr skrev, for 1 time siden:

Joh, men hvor mange tror du rent faktisk har en kontrakt? At de kan rejser hertil, leje en lejlighed (AirBnB), få et simkort, så er de jo allerede kørende. Og så nogen gange fra 1 lejlighed ellers fra en anden eller tredje. Navneskift, billedskift og ingen skat - et par uger af gangen og intet check med hvor ofte de er her. Vupti, så nemt er det og om. Om 2 uger er det bare på repeat. Intet bureaukrati..... Og det er rufferi, når nogen "hjælper" for penge, så med mindre de rent faktisk Har en kontrakt (??), er der vel ingen kontakter der er nødvendige

AirBnB har såvidt jeg ved listet prostitution som en af de ting der ikke er tillladt i deres lejligheder, og politi anmelder det, samt black lister dig, hvis de opdager det.

Men bortset fra det er alt det du beskriver temmeligt meget arbejde. Hvis det var så let som du beskriver, undre det mig at vi overhovedet har bordeller med danske piger. Hvorfor arbejder de ikke alle selvstændigt? De kan jo sproget og kender møllen, så hvorfor betale nogen for at tage sig af det kedelige administrative arbejde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
nørden skrev, for 5 minutter siden:

AirBnB har såvidt jeg ved listet prostitution som en af de ting der ikke er tillladt i deres lejligheder, og politi anmelder det, samt black lister dig, hvis de opdager det.

Jamen, jeg er da sikker på du har ret. Jeg tror bare det sker alligevel, AirBnB, altså. Der kan også lejes lejligheder på andre platforme end den. Det var bare et eksempel.

nørden skrev, for 7 minutter siden:

Men bortset fra det er alt det du beskriver temmeligt meget arbejde. Hvis det var så let som du beskriver, undre det mig at vi overhovedet har bordeller med danske piger. Hvorfor arbejder de ikke alle selvstændigt? De kan jo sproget og kender møllen, så hvorfor betale nogen for at tage sig af det kedelige administrative arbejde?

Også her har du ret. Men hvis du kigger dig omkring, så lukker bordellerne med danske piger jo også.... Romantica, Cassiopaiastars, SMS-planet, Mon Cherie osv. Bortset fra at pigerne - også på bordellerne - arbejder selvstændigt. Og min pointe var jo delvis at de udenlandske piger nok ikke altid er helt med på det "administrative arbejde"....... Alt det gør bare ikke rufferi nødvendigt. Eller lovligt for den sags skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
tvr skrev, for 10 minutter siden:

Jamen, jeg er da sikker på du har ret. Jeg tror bare det sker alligevel, AirBnB, altså. Der kan også lejes lejligheder på andre platforme end den. Det var bare et eksempel.

Også her har du ret. Men hvis du kigger dig omkring, så lukker bordellerne med danske piger jo også.... Romantica, Cassiopaiastars, SMS-planet, Mon Cherie osv. Bortset fra at pigerne - også på bordellerne - arbejder selvstændigt. Og min pointe var jo delvis at de udenlandske piger nok ikke altid er helt med på det "administrative arbejde"....... Alt det gør bare ikke rufferi nødvendigt. Eller lovligt for den sags skyld.

Jeg tror nu ikke de danske piger , som ikke arbejder på bordeller, er meget bedre end de udenlandske piger når det kommer til de administrative arbejde. Men det ændre ikke ved at det er en større hurdle at nedsætte sig som GP i et fremmet land end i sit eget. Og det er her at "bagmændene" kommer i spil og dermed årsagen til at vi ser et fald i udenlandske piger når nogle "bagmæd" bliver taget ud af marked. Det er ikke fordi at de tvinger piger til at komme til DK.

Nogle af de piger som tidligere arbejdede i kælderen på Nyholmsalle har jeg fornylig set annonceret på discount bordeller i Schewitz. Andre udenlandske piger har jeg set annonceret på tyske eller østriske discount bordeller. Sommetider i perioder hvor de ikke var i DK andre gange før eller efter de var i DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, den 24.7.2022 at 00:31:

typisk dansk at tænke der er noget galt, og der er bagmænd

Der er ingen tvivl om, at der er bagmænd. Det er beskrevet i en avisartikel om razzia og anholdelse.

Typisk bevidst naiv eroguidebruger at tro at teenagere får taget professionelle studiefotos, individuelt finder på at rejse til Danmark, tager på turné mellem Kbh, Odense og Århus, hvor de alle arbejder fra de samme lejligheder med annoncer der er meget omfattende, men alle anvender samme skabelon. Det er selvfølgelig noget hver enkelt pige gør helt uden hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 24.7.2022 at 13:26:

der undre mig er at pigerne ikke er kommet tilbage..

Det er ikke nødvendigvis ligetil, når man er dårlig til fremmedsprog og ikke er EU-borger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 16 minutter siden:

Der er ingen tvivl om, at der er bagmænd. Det er beskrevet i en avisartikel om razzia og anholdelse.

Typisk bevidst naiv eroguidebruger at tro at teenagere får taget professionelle studiefotos, individuelt finder på at rejse til Danmark, tager på turné mellem Kbh, Odense og Århus, hvor de alle arbejder fra de samme lejligheder med annoncer der er meget omfattende, men alle anvender samme skabelon. Det er selvfølgelig noget hver enkelt pige gør helt uden hjælp.

Jeg er sikker på du har ret 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 24.7.2022 at 01:06:

Mit udsagn kommer fra tidligere tråde omkring en større gruppe bagmænd der blevet taget, og selfiepigernes pludselige forsvinding.. Og så tænker jeg da det ville falde mange af dem naturligt på egen hånd at finde her op, udenom bagmændene, hvis det hele havde været fryd og gammen.. Jeg har skam personligt arbejdet med udenlandske piger der var her helt frivilligt så det er jeg klar over.. Mit udsagn var ikke møntet på det udenlandske segment som sådan.. 

Airbnb er altså heller ikke så nemt som det muligvis kan virke til.. Sidst jeg og et par kollegaer prøvede det blev vi truet med politi osv hvis vi ikke forlod lejligheden indenfor en time.. Måske det er nemmere privat.. Vi lejede igennem et firma der lejede private folks lejligheder ud.. 

Det er da også noget svineri at bruge airBnBs til bordel. Hvordan kan man nogensinde synes at det er okay :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TS-Hunter skrev, for 9 minutter siden:

Det er da også noget svineri at bruge airBnBs til bordel. Hvordan kan man nogensinde synes at det er okay :shock:

Jeg kan vitterligt intet forkert se i mit erhverv.. Jeg ser det ikke anderledes end hvis jeg havde lejet stedet for at være frisør hvilket de fleste ville syntes var helt okay.. Havde jeg lejet det med en kæreste og vi skulle knalde 24 timer i døgnet fordi vi endelig var børnefri så ville de fleste også syntes det var okay..

Vi ødelægger ikke noget og vi holder pænt og rent og har stor respekt for naboer osv.. Hvorfor mener du det er noget "SVINERI".? Det virker som et noget voldsomt kraftudtryk.. Og hvorfor var det pludselig blevet et bordel.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Vi ødelægger ikke noget og vi holder pænt og rent og har stor respekt for naboer osv.. Hvorfor mener du det er noget "SVINERI

Der er forskel på at drive erhverv og at holde fri.

Uanset du måske har en viril kæreste, så er det måske tvivlsomt om han kan lige så meget som du og dine kollegers kunder kan tilsammen på en dag. Men det er en helt skæv sammenligning.

Der er det basale omkring aftaler, at du vil bedrage udlejer, hvis du under dække af privat brug rent faktisk anvender en andens private bolig til erhverv. Det kan være mere end almindeligt ubehageligt at blive bedraget i det hele taget, men endnu mere, hvis bedraget medfører at der besdrives et tabuiseret gråzoneerhverv fra ens private hjem.

Lavpraktisk er der også den forøgede risiko, da de fleste pro-kunder velsagtens(? jeg kender ikke dit klientel) er anonyme, og derfor vil der måske være forøget risiko for skader eller tyveri.

Men det er ligesom så meget andet belagt med dobbeltmoral: jeg har intet problem med at være kunde hos en pro i en privat lejlighed (men jeg anser også mig selv for hensynsfuld). Derimod vil jeg helst undgå at leje min egen bolig ud til en pro. Tilsvarende har jeg det nok også lidt stramt med tanken om mine egne børn som pro, men ... Osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 30 minutter siden:

Der er forskel på at drive erhverv og at holde fri.

Uanset du måske har en viril kæreste, så er det måske tvivlsomt om han kan lige så meget som du og dine kollegers kunder kan tilsammen på en dag. Men det er en helt skæv sammenligning.

Der er det basale omkring aftaler, at du vil bedrage udlejer, hvis du under dække af privat brug rent faktisk anvender en andens private bolig til erhverv. Det kan være mere end almindeligt ubehageligt at blive bedraget i det hele taget, men endnu mere, hvis bedraget medfører at der besdrives et tabuiseret gråzoneerhverv fra ens private hjem.

Lavpraktisk er der også den forøgede risiko, da de fleste pro-kunder velsagtens(? jeg kender ikke dit klientel) er anonyme, og derfor vil der måske være forøget risiko for skader eller tyveri.

Men det er ligesom så meget andet belagt med dobbeltmoral: jeg har intet problem med at være kunde hos en pro i en privat lejlighed (men jeg anser også mig selv for hensynsfuld). Derimod vil jeg helst undgå at leje min egen bolig ud til en pro. Tilsvarende har jeg det nok også lidt stramt med tanken om mine egne børn som pro, men ... Osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 23.7.2022 at 20:57:

At ingen af dem (måske få er, jeg har ikke tjekket) er vendt tilbage kan måske vidne lidt om det ikke helt var såååå frivilligt:ph34r:.. 

Ved du hvor pigerne er fra? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lingo skrev, for 2 timer siden:

Ved du hvor pigerne er fra? 

Det står i den artikel, jeg linker til: Rusland og Ukraine, selvom mange herinde troede på løgnene om de baltiske lande. Der kan selvfølgelig også godt have været et par baltere eller måske en polak iblandt. Men da to af pigerne for et par år siden blev knaldet (altså billedligt talt af politiet) på Christianshavn, så var de altså også fra Ukraine og Rusland.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 4 timer siden:

Helt korrekt.......selfiepigerne var fra Ukraine og Rusland.

Så er det måske grunden til de ikke er her mere 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Jeg kan vitterligt intet forkert se i mit erhverv.. Jeg ser det ikke anderledes end hvis jeg havde lejet stedet for at være frisør hvilket de fleste ville syntes var helt okay.. Havde jeg lejet det med en kæreste og vi skulle knalde 24 timer i døgnet fordi vi endelig var børnefri så ville de fleste også syntes det var okay..

Vi ødelægger ikke noget og vi holder pænt og rent og har stor respekt for naboer osv.. Hvorfor mener du det er noget "SVINERI".? Det virker som et noget voldsomt kraftudtryk.. Og hvorfor var det pludselig blevet et bordel.? 

Der er vel ingen der vil leje sin bolig ud til en frisør, for at personen skal bruge ens ejendom til forretning 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Jeg kan heller ikke se noget forkert ved dig erhverv. Det betyder imidlertid ikke at jeg ville ønske,  at der drives bordel fra mit hjem eller at dobbeltsengen får besøg af 10-20 mænd i døgnet. Jeg tror langt de fleste finder tanken særdeles frastødende. 

Når nu vi er enige om at der ikke er noget forkert ved erhvervet, så længe det foregår uden tvang, hvorfor spillede du så ikke med åbne kort ved da aftalen om idlejning af boligen blev indgået? Havde indgået aftale med udlejer om at I skulle benytte lejligheden til bordeldrift, var det jo ikke endt med en trussel om politianmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Advarsel skrev, for 21 timer siden:

Vil sammenligningen være bedre hvis hun lejede lejligheden til en swinger aften med venner og bekendte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 34 minutter siden:

Vil sammenligningen være bedre hvis hun lejede lejligheden til en swinger aften med venner og bekendte?

Det er en god pointe. For mig er det lige så uønsket. I de fleste tilfælde står der også ved leje af en airbnb-bolig, at man ikke må holde fester eller endda at man ikke må modtage gæster.

Der har været en del skandalesager med unge der lejede huse og holdt fest, hvilket resulterede i vrede naboer og smadret hus og juridisk slagsmål med airbnb Når udlejningsformålet er overnatning/ophold så er det selvfølgelig også et aftalebrud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...