Hop til indhold
holstebronx

ekstra ydelser uden ekstra betaling

Recommended Posts

Selvfølgelig er det en måde, at skabe en mulighed for et nyt besøg. Ingen tvivl om det.

Og jeg tror ikke jeg står alene, når det handler om en gudinde, der giver den totalt gas og derigennem skaber grobund for ekstra besøg.

Vi vender alle tilbage til gode oplevelser. Bare læs X's anmeldelser af Nikita.

Det er ganske let for os alle herinde at købe os til sex. Det ved vi.

Men hvis det bare handlede om at putte pikken i en fisse, så var der jo slet ikke grobund for et forum som dette. Det hele ville jo være meget meget meget simpelt, hvis det kun var det.

Vi er jo herinde for at bare på en eller anden måde være sikret, at den oplevelse vi får sammen med kvinden, er mindst, god.

Vi er jo også herinde fordi, der er rigtigt mange derude, som har falske profiler eller som giver en enormt dårlig oplevelse, som vi ønsker at andre ikke skal have.

Vi er her selvfølgelig også som en slags minoritet, der har fundet ligesindede og som her kan dele oplevelser, der ikke lige hører til ved familiefesten eller i frokoststuen.

Enig. Det har været en befrielse langt om længe, at kunne tale åbent om den her "hobby".

Det har godt nok ikke meget med ekstraydelser at gøre - men det skulle altså ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt, helt enig.

Jeg har også gerne et eller andet med. Noget er til hende, andet er til os begge; noget er overraskende, andet er det ikke.

Det sidste er dog næppe vigtigt.

Vigtigt for mig er det imidlertid at få sendt et signal om, at jeg tænkt på besøget i forvejen, at jeg har set hen til det – samt at jeg værdsætter pigen.

Set i dette lys vil kontante drikkepenge i mine øjne komme til kort. Til enhver tid!

hvad finder du på at tage med til dem.. hvis man kan få et eksempel....

pigen kan vel også misforstå det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sushi, Cremant de Bourgogne, parfume(fra Chanel til Gaultier), creme, Valrhona-chokolade, blomsyter, Morgan - you name it - alt det man tager med hjem til sin hustru (også)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvad finder du på at tage med til dem.. hvis man kan få et eksempel....

pigen kan vel også misforstå det?

Hvis du har læst mine anmeldelser, er dit spørgsmål allerede et langt stykke hen ad vejen besvaret.

Jeg lægger ikke skjul på, at jeg gerne har lidt hvidvin af rimelig kvalitet med til fælles nydelse før, under og efter anstrengelserne.

Det kan nok være nødvendigt – og så er der altså ikke noget mere hyggeligt end et sip hvidvin under GFE-delen, hvor man mentalt kommer dybere ind i hinanden.

Udover det fælles gerne en lille, ret beskeden ting til hende personligt.

Hvad det nøjagtigt er, forbliver imellem pigen og mig, men det kan f.eks være noget anderledes, noget som jeg har haft med hjem fra en transmarinsk rejse og ikke fås i Danmark.

Men brug her din opfindsomhed. Den er desværre ofte en mangelvare i mit eget senile tilfælde.

Og nej: Jeg er sikker på, at den pågældende pige ikke misforstår noget som helst i den retning. Det lidne, jeg giver hende, bliver skam modtaget helt i den ånd, det er givet i.

Du kan i øvrigt læse mere om spørgsmålet på strengen:

viewtopic.php?f=16&t=2993

Del dette indlæg

Link til indlæg

hehe ok :D

nu har jeg en pige jeg besøger de gange lysten til denne form for sex byder sig, og hun er i landet. har besøgt hende 5 gange.

hun har da før været vært ved øl/vin/vand/vodka lidt sødt eller hjemmebag...

så kom da til at føle mig som en virkelig stodder, da jeg bare er ham der nyder og skrider!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Naturligvis får man lidt ekstra når man er en trofast gæst (efter min erfaring) og der er en god kemi parterne imellem.

Min yndling giver mere end god tid og rigtig GFE, ikke bare menu ydelser.

Nu gir jeg da også en gave ind imellem udover det aftalte honorar, ikke fordi jeg forventer noget til gengæld, det er bare en rar ting at gøre :)

Bottom-line:

Det betaler sig at behandle piger pænt og respektfuldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Naturligvis får man lidt ekstra når man er en trofast gæst (efter min erfaring) og der er en god kemi parterne imellem.

Min yndling giver mere end god tid og rigtig GFE, ikke bare menu ydelser.

Nu gir jeg da også en gave ind imellem udover det aftalte honorar, ikke fordi jeg forventer noget til gengæld, det er bare en rar ting at gøre :)

Bottom-line:

Det betaler sig at behandle piger pænt og respektfuldt.

Ikke kun piger, min ven. Ikke kun piger. Det betaler sig i det hele taget at behandle folk pænt og respektfuldt. Og de gange man kun giver gaver eller opfører sig pænt for at få noget igen, er jeg sikker på det bliver gennemskuet. Ved pigebesøg som ved alle andre lejligheder.

Man skal bare opføre sig ordenligt, i det hele taget - og så skal man mene det.

Det er ihvertfald min ydmyge tilgang til tilværelsen :)

TVR.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...