Hop til indhold
jenschr

Luxusbabes - Peter Fabers Gade 18

Recommended Posts

LINK: http://massage.side6.dk/luxusbabes

Her forleden aften begyndte højre fod af vippe lidt mere, end den plejer. Jeg havde læst en anmeldelse af stedet her på Eroguide for noget tid siden, så jeg hoppede op på jernhesten og cyklede ud til Nørrebro. Stedet er ikke så pokkers diskret, men jeg kom omkring kl. 02.00 på en hverdagsaften, så der var forholdsvist dødt i gaden, så det var helt okaj.

Jeg blev lukket ind og kunne vælge mellem 3 piger (læs: damer). De var super flinke, men jeg tvivler stærk på, at billederne er ægte. Og de angivne aldre er nok plus moms (og oms). Anyways, jeg fik valgt en flink blondine, og vi gik ind på et klassisk indrettet værelse med lyskæder, kunstige blomster og en lille ghettoblaster, som var tunet ind på Soft FM. Jeg valgte fransk og måtte slippe en plov.

Måske er billederne ikke ægte, måske passer aldrene ikke og måske er værelset grimt indrettet, men jeg fik en god og gedigen om gang fransk, som man ikke kan brokke sig over. Dejligt dybt og uden hænder. Det var ikke så maskinagtigt, som det nogle gange kan være.

Jeg kommer måske igen, hvis jeg ikke gider at starte bilen.

-JC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...