stifmeister 86 Skrevet 24. Juli, 2022 https://annoncelight.dk/showad/344721 Var på besøg hos dette sted i dag. Et gl kendt sted, men nu med en Kimberly på 38 år. Det er så en ældre thai kvinde på cirka 55 år. Spurgte til massage og hj. Pris 1000 kr blev der sagt. Vi blev så enige om 30 min massage og hj for 600. Total ligegyldigt massage, efter 10 min spurgte hun om det var okay hun lagde ned ved siden af mig og masserede. Uden at jeg stort set havde åbnet mundet blev der sagt, "ikke røre bryster, kun se" Det havde jeg nu heller ikke forventet til det aftalte. Det blev 24 min ligegyldigt massage, for pludselig kikker hun på den medbragte tlf og viser at stopur var på de 24 min, og udbryder så "nu har vi travlt" Så blev der hældt en deciliter olie på lille manden og høvlet løs. Og under de 30 min stod der 2 ligeså gl thai damer ude på gange og snakkede højlydt med en pimp og div skattefiduser. Alt I alt en meget dårlig oplevelse. Og jeg er ellers ikke kræsen, krævende eller progressiv type. Har igennem årene besøgt mange steder, men dette er alligevel bunden. Og med til historien hører jeg efterfølgende fra en buddy, at hans fuldpakke tur der var endnu værre. Så brødre! Hold jeg væk. Det spild af penge! Ligegyldige og arrogant opførelse, kødforhæng og bryster der nåede livremmen. 4 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 26. Oktober, 2022 Tak til Stifmeister......stor hjælp til os alle..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 25. November, 2022 Nogen der har været der efter der er kommet ny på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 26. November, 2022 Bosse1910 skrev, for 13 timer siden: Nogen der har været der efter der er kommet ny på adressen Jeg tro desværre stadig du bliver mødt af 37 årige Kimberly som i virkeligheden er en træt gl "skude" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg