Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal besøge hende på onsdag , og glæder mig som et lille barn til juleaften.

Jeg har besøgt hende igennem mange år og er aldrig blevet skuffet.

Hun er smuk og dejlig, har en fantastisk krop og meget smukke bryster og en dejlig glatbarberet fisse som hun forstår at bruge.  Hun giver fransk så engle synger. Vi kender nu hinanden rigtig godt og ved hvad vi begge to kan lide.

Bare det snart er onsdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flyv skrev, for 41 minutter siden:

Jeg skal besøge hende på onsdag , og glæder mig som et lille barn til juleaften.

Hun er smuk og dejlig, har en fantastisk krop og meget smukke bryster og en dejlig glatbarberet fisse som hun forstår at bruge.  Hun giver fransk så engle synger. Vi kender nu hinanden rigtig godt og ved hvad vi begge to kan lide.

Et link måske 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flyv skrev, for 1 time siden:

Er det ikke mere en announcement end en efterlysning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 24.7.2022 at 19:54:

Hvad er der med kommunikation

Hvad kan i begge lide

Hvordan er stedet / diskret / p muligheder

Kan du fortælle mere om hende , hvad er hendes aldrer , påklædning , make up

Får hun også selv noget ud af det eller er det maskin sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 10 timer siden:

Er det ikke mere en announcement end en efterlysning?

Han har tidligere haft en god oplevelse og glæder sig som et lille barn...Måske ikke en anmeldelse, men et fint headsup på kvinden:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flyv skrev, den 25.7.2022 at 12:34:

Hvis man dog bare ikke lugtede så fælt af tobak, efter besøget, så ville jeg også være fast kunde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi ikke hører lidt fra din onsdag 

Du kan jo ikke bare begynde og ikke fuldfører din beskrivelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv flere gange besøgt den skønne Nanna, der nu desværre er stoppet, på stedet. Kunne da være spændende og hører lidt mere omkring dit besøg hos Tess?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er min oplevelse fra et tidligere besøg hos Tess

Kommer lige fra et besøg hos Tess. Hun er som andre skriver dejlig at besøge (dette var mit første, men forhåbentlig ikke det sidste)

Tess er nem at snakke med, en dejlig slank kvinde. Det er tydeligt, at hun forstår til fulde hvordan man tænder en mand. Fantastisk blowjob og den måde hun rider når hun sidder ovenpå, den har jeg i hvert fald ikke prøvet før, den fik lillemanden til at strække sig endnu længere og hvis ikke vi havde byttet plads ja så .....

Helt sikkert en oplevelse jeg gerne vil gentage, min og Tess's krop passer perfekt sammen til hvad jeg synes er dejlig lagen gymnastik:

Håber det falder i hak, så vi kan ses en anden gang

gamlingen

Har besøgt Tess så sent som for 2 uger siden og det var en dejlig oplevelse - maskinsex nej absolut ikke - hun får orgasme hver gang jeg besøger hende. Og med hensyn til røg lugt så er det ikke noget der har generet mig og jeg er ikke ryger

Tess er en erfaren GP der godt ved hvordan hun gør en mand tilpas

Del dette indlæg

Link til indlæg
JPA skrev, den 28.7.2022 at 15:57:

Skal vi ikke hører lidt fra din onsdag 

Du kan jo ikke bare begynde og ikke fuldfører din beskrivelse

Hvad med at du selv besøger hend, med alle de spørgsmål du har? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtig dejlig kvinde som man bliver ved med at besøge. Hun giver meget af sig selv, så med hende føles det som rigtig ægte kærestesex, som er det jeg kan lide.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...