Flyv 2 Skrevet 25. Juli, 2022 Jeg skal besøge hende på onsdag , og glæder mig som et lille barn til juleaften. Jeg har besøgt hende igennem mange år og er aldrig blevet skuffet. Hun er smuk og dejlig, har en fantastisk krop og meget smukke bryster og en dejlig glatbarberet fisse som hun forstår at bruge. Hun giver fransk så engle synger. Vi kender nu hinanden rigtig godt og ved hvad vi begge to kan lide. Bare det snart er onsdag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 98 Skrevet 25. Juli, 2022 Flyv skrev, for 41 minutter siden: Jeg skal besøge hende på onsdag , og glæder mig som et lille barn til juleaften. Jeg har besøgt hende igennem mange år og er aldrig blevet skuffet. Hun er smuk og dejlig, har en fantastisk krop og meget smukke bryster og en dejlig glatbarberet fisse som hun forstår at bruge. Hun giver fransk så engle synger. Vi kender nu hinanden rigtig godt og ved hvad vi begge to kan lide. Bare det snart er onsdag. Et link måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 505 Skrevet 25. Juli, 2022 Ny bruger skrev, for 30 minutter siden: Et link måske https://annoncelight.dk/showad/248101 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 25. Juli, 2022 Flyv skrev, for 1 time siden: Jeg skal besøge hende på onsdag , og glæder mig som et lille barn til juleaften. Jeg har besøgt hende igennem mange år og er aldrig blevet skuffet. Hun er smuk og dejlig, har en fantastisk krop og meget smukke bryster og en dejlig glatbarberet fisse som hun forstår at bruge. Hun giver fransk så engle synger. Vi kender nu hinanden rigtig godt og ved hvad vi begge to kan lide. Bare det snart er onsdag. Er det ikke mere en announcement end en efterlysning? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 254 Skrevet 25. Juli, 2022 AalborgLook skrev, for 6 timer siden: Er det ikke mere en announcement end en efterlysning? eller måske markedsføring/brev til Julemanden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JPA 2 Skrevet 25. Juli, 2022 Bosse1910 skrev, den 24.7.2022 at 19:54: Hvad er der med kommunikation Hvad kan i begge lide Hvordan er stedet / diskret / p muligheder Kan du fortælle mere om hende , hvad er hendes aldrer , påklædning , make up Får hun også selv noget ud af det eller er det maskin sex 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 63 Skrevet 25. Juli, 2022 AalborgLook skrev, for 10 timer siden: Er det ikke mere en announcement end en efterlysning? Han har tidligere haft en god oplevelse og glæder sig som et lille barn...Måske ikke en anmeldelse, men et fint headsup på kvinden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 26. Juli, 2022 Flyv skrev, den 25.7.2022 at 12:34: Jeg skal besøge hende på onsdag , og glæder mig som et lille barn til juleaften. Jeg har besøgt hende igennem mange år og er aldrig blevet skuffet. Hun er smuk og dejlig, har en fantastisk krop og meget smukke bryster og en dejlig glatbarberet fisse som hun forstår at bruge. Hun giver fransk så engle synger. Vi kender nu hinanden rigtig godt og ved hvad vi begge to kan lide. Bare det snart er onsdag. Hvis man dog bare ikke lugtede så fælt af tobak, efter besøget, så ville jeg også være fast kunde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JPA 2 Skrevet 28. Juli, 2022 Skal vi ikke hører lidt fra din onsdag Du kan jo ikke bare begynde og ikke fuldfører din beskrivelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keegan 28 Skrevet 28. Juli, 2022 Har selv flere gange besøgt den skønne Nanna, der nu desværre er stoppet, på stedet. Kunne da være spændende og hører lidt mere omkring dit besøg hos Tess? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 305 Skrevet 30. Juli, 2022 Her er min oplevelse fra et tidligere besøg hos Tess Kommer lige fra et besøg hos Tess. Hun er som andre skriver dejlig at besøge (dette var mit første, men forhåbentlig ikke det sidste) Tess er nem at snakke med, en dejlig slank kvinde. Det er tydeligt, at hun forstår til fulde hvordan man tænder en mand. Fantastisk blowjob og den måde hun rider når hun sidder ovenpå, den har jeg i hvert fald ikke prøvet før, den fik lillemanden til at strække sig endnu længere og hvis ikke vi havde byttet plads ja så ..... Helt sikkert en oplevelse jeg gerne vil gentage, min og Tess's krop passer perfekt sammen til hvad jeg synes er dejlig lagen gymnastik: Håber det falder i hak, så vi kan ses en anden gang gamlingen Har besøgt Tess så sent som for 2 uger siden og det var en dejlig oplevelse - maskinsex nej absolut ikke - hun får orgasme hver gang jeg besøger hende. Og med hensyn til røg lugt så er det ikke noget der har generet mig og jeg er ikke ryger Tess er en erfaren GP der godt ved hvordan hun gør en mand tilpas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 30. Juli, 2022 JPA skrev, den 28.7.2022 at 15:57: Skal vi ikke hører lidt fra din onsdag Du kan jo ikke bare begynde og ikke fuldfører din beskrivelse Hvad med at du selv besøger hend, med alle de spørgsmål du har? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadsK 30 Skrevet 31. Juli, 2022 Rigtig dejlig kvinde som man bliver ved med at besøge. Hun giver meget af sig selv, så med hende føles det som rigtig ægte kærestesex, som er det jeg kan lide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 1. Marts, 2023 Kan i fortælle lidt om hun kan lide ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 224 Skrevet 17. August, 2023 Hun lyder som en rigtig dejlig dame. Nogen der ved, om hun sutter uden gummi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg