Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Kaspersen
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

En time var heller aldrig en times sex, men en halv time i jacuzzi, og så en halv times sex.

Hvad var 8 timer så? 4 timers jacuzzi og 4 timers sex :shock::D

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser det ikke anderledes end highend business dinners.. Når firmaerne inviterer deres bedste kunder på eksklusiv middag fordi de gerne vil beholde kunderne.. Således prøver vi piger jo også at holde på de bedste gæster.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 2 minutter siden:

Hvad var 8 timer så? 4 timers jacuzzi og 4 timers sex :shock:

Nej som regel var det 1 time i saunaklubben, blive enige om hvilke andre piger vi skulle have med, 4-5 timer på strip klub og så 2-3 timers tid på hans hotel alle sammen, sammen:P:lol:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 55 minutter siden:

Andre gæster kunne man mærke ikke var interesseret i at købe mere end en time, og så kunne ringeklokken altså godt stresse for tænk nu hvis det er ham der Big spender der kommer.

Tak for et ærligt indblik i en verden, vi mænd kun ser fra den anden side.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@JenniferRomantica Jeg har læst dine indlæg med interesse..

Et lille forsøg..

Der er gået ged i strømmen i dit hus, så du ringer til elektrikeren, som du finder på nettet....

En vil have 495,- pr. time og en anden vil have 1.495,- pr. time....

Hvilken elektriker vælger du??

Du går selvfølgelig efter kvalitet, præcis som det du selv leverer, så ham til de 1.495,- må klart være den bedste, desuden er han Dansker og har alle papirer og certifikater i orden.

Den udvalgte ankommer til dit hus (en ung og flot ung mand, ikke noget at udsætte her :oops:) og efter I har hilst på hinanden, går han i gang med undersøgelserne. Han finder hurtigt frem til, at fejlen ligger i din kaffemaskine der har givet en overgang og slået HFI relæet fra.

Den kløgtige elektriker knipser et par gange på relæet og slår det til, og alt kører igen.

Alle er lykkelige, alt fungerer igen. Elektrikeren forlader huset efter 15 min.

Du modtager en faktura på 1 time á 1.495,- + ½ times kørsel til 795,- + 30 km. á 4,95 + moms, i alt 2.438,50

Den unge mand har løst opgaven på et kvarter, men er du tilfreds? Svarer det til dine forventninger?

I eksemplet valgte du den dyre løsning, men var hans evner til, at slå relæet til bedre end den billige - og hvori ligger pris forskellen?

Min pointe er, at prisen ikke er afgørende for levering af godt håndværk, men derimod glæden ved at give andre en god oplevelse. Dette gælder uanset hvilket fag man arbejder indenfor.

@JenniferRomantica Jeg har aldrig mødt dig, men jeg er sikker på, at du er en helt fantastisk pige der leverer glæde til dine gæster, hvilket de vil mindes i lang tid fremover. Jeg håber vores veje må krydses på et tidspunkt ;)

Redigeret af Randers_Borger

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Ville du selv helst have 150 kr I timen eller 300 kr.? Ville din arbejdsindsats være forbedret hvis du fik mere i løn.?

Hvorfor skulle man arbejde mere, hvis man fik mere i løn? - Jeg ville da snarere arbejde mindre og få mere tid til ferie og fritidsfornøjelser ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 32 minutter siden:

Hvorfor skulle man arbejde mere, hvis man fik mere i løn? - Jeg ville da snarere arbejde mindre og få mere tid til ferie og fritidsfornøjelser ;-)

Jeg skrev jo heller ikke noget om at arbejde mere.. Kun om hvorledes ens arbejdsindsats ville være forbedret:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil ikke sige jeg forventer samme indlevelsesevne fra en halv pris pige, som fra en fuld pris. Men hvis jeg har aftalt en time til X antal kroner, forventer jeg sgu også den time. Jeg ville da blive lidt mopset hvis jeg betalte for en times tennis og blev smidt ud efter 20 min. Det hele ligger i hvad der er aftalt fra starten og om det holdes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randers_Borger skrev, den 25.7.2022 at 23:25:

@JenniferRomantica Jeg har læst dine indlæg med interesse..

Et lille forsøg..

Der er gået ged i strømmen i dit hus, så du ringer til elektrikeren, som du finder på nettet....

En vil have 495,- pr. time og en anden vil have 1.495,- pr. time....

Hvilken elektriker vælger du??

Du går selvfølgelig efter kvalitet, præcis som det du selv leverer, så ham til de 1.495,- må klart være den bedste, desuden er han Dansker og har alle papirer og certifikater i orden.

Den udvalgte ankommer til dit hus (en ung og flot ung mand, ikke noget at udsætte her :oops:) og efter I har hilst på hinanden, går han i gang med undersøgelserne. Han finder hurtigt frem til, at fejlen ligger i din kaffemaskine der har givet en overgang og slået HFI relæet fra.

Den kløgtige elektriker knipser et par gange på relæet og slår det til, og alt kører igen.

Alle er lykkelige, alt fungerer igen. Elektrikeren forlader huset efter 15 min.

Du modtager en faktura på 1 time á 1.495,- + ½ times kørsel til 795,- + 30 km. á 4,95 + moms, i alt 2.438,50

Den unge mand har løst opgaven på et kvarter, men er du tilfreds? Svarer det til dine forventninger?

I eksemplet valgte du den dyre løsning, men var hans evner til, at slå relæet til bedre end den billige - og hvori ligger pris forskellen?

Min pointe er, at prisen ikke er afgørende for levering af godt håndværk, men derimod glæden ved at give andre en god oplevelse. Dette gælder uanset hvilket fag man arbejder indenfor.

@JenniferRomantica Jeg har aldrig mødt dig, men jeg er sikker på, at du er en helt fantastisk pige der leverer glæde til dine gæster, hvilket de vil mindes i lang tid fremover. Jeg håber vores veje må krydses på et tidspunkt ;)

PRÆCIS!!!!
Bortset fra at Jennifer, som de fleste, havde taget elektrikeren til 495,-  
Eller ringet til ham det vil have 1495,- og sagt at hun faktisk kunne få det billigere andetsteds, og spurgt om han kunne gøre det billigere…. og det er totalt legitimt at gøre.
Åbenbart bare ikke hvis det er en gp…

Lige så vel der findes gode håndværkere der er “billige” og dårlige håndværkere som er pisse dyre…. Findes der også rigtig gode udenlandske piger til billige penge, og selvfølgelig findes der også danske piger som er pisse dyre og overhovedet ikke pengene værd…. 
Iøvrigt godt at se at Jennifer har sat prisen mere som markedet er, så kunne det være at man snart skulle prøve at ligge vejen forbi…..:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 25.7.2022 at 19:35:

Det kommer, I disse tilfælde, bagpå mig at mænderne herinde bliver forarget når de bliver jagtet ud inden deres tid er gået.

Det kommer bag på dig, at folk bliver sure over at blive snydt? Det kommer bag på mig, at det kommer bag på dig. Jeg ville dog hellere komme bag på dig - ved ikke noget bedre end en lille (lav) pige, der lader som om hun er lidt naiv. ;)

jeg kan sagtens forstår pigerne der ikke vil/kan leverer det samme som en dyrt betalt glædespige for halvdelen af prisen.

Jeg har ikke oplevet den entydige sammenhæng, at lavere timepris øger risikoen for tids-snyd eller omvendt. 

En del udenlandske GP - især de "billige" - har et max antal udløsninger afhængigt af tidsrummet købt. I de tilfælde er det ofte (men ikke altid) underforstået, at når "sidste" udløsning opnås, så slutter festen. Men ellers varierer det meget. Jeg har omvendt været hos nogle af de lidt "billigere", hvor jeg har haft svært ved at komme, evt. i runde 2, og hvor de er blevet ved til det sidste minut med en ihærdig indsats for at prøve at give mig den sidste omgang over målstregen,.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 57 minutter siden:

Det kommer bag på dig, at folk bliver sure over at blive snydt? Det kommer bag på mig, at det kommer bag på dig. Jeg ville dog hellere komme bag på dig - ved ikke noget bedre end en lille (lav) pige, der lader som om hun er lidt naiv. ;)

Jeg har ikke oplevet den entydige sammenhæng, at lavere timepris øger risikoen for tids-snyd eller omvendt. 

En del udenlandske GP - især de "billige" - har et max antal udløsninger afhængigt af tidsrummet købt. I de tilfælde er det ofte (men ikke altid) underforstået, at når "sidste" udløsning opnås, så slutter festen. Men ellers varierer det meget. Jeg har omvendt været hos nogle af de lidt "billigere", hvor jeg har haft svært ved at komme, evt. i runde 2, og hvor de er blevet ved til det sidste minut med en ihærdig indsats for at prøve at give mig den sidste omgang over målstregen,.

Jeg sammenligner det lidt med en der køber en dyr taske, billigt, og så beklager sig over det er en fake.. At den ikke holder lige så godt som den ægte osv.. Der ville de fleste sige "Hvad havde du regnet med.?".. Selvfølgelig holder den bedre fordi ham der sidder og syer den få altså 300 kr I timen og ikke 5 øre ligesom barnet i Thailand gør for at sy den falske taske.. Jeg kunne aldrig finde på at beklage mig over noget der egentlig er købt for billigt fordi det vidste jeg jo egentlig godt da jeg købte det.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Selvfølgelig holder den bedre fordi ham der sidder og syer den få altså 300 kr I timen og ikke 5 øre ligesom barnet i Thailand gør

Eller: Selvfølgelig kan man få den byttet uden beregning, hvis den falder fra hinanden. Det er i høj grad det og kvalitetskontrollen, man betaler for. De dyre tasker sys skam også i sweatshops - enten i Kina eller ved at flytte kineserne til Europa: https://www.newyorker.com/magazine/2018/04/16/the-chinese-workers-who-assemble-designer-bags-in-tuscany

Overvej også produktionen af iPhones, og hvad folk betaler for dem. Men i begge tilfælde er profitten for firmaet højere - det er en afgørende faktor for den endelige kundeoplevelse, fordi de bygger deres "brand" op om tilfredse kunder og eksklusivitet og finansierer den nødvendige markedsføring og service gennem høje priser.

Alligevel kan man jo finde kvalitet til lav pris på markedet. Bitz' tallerkener var da stadig fin kvalitet til langt lavere pris end dem fra Würtz og hvis man går uden om deciderede kopier kan man også finde fin kvali til rimelig pris.

Modsætningsvis kan skrammel sagtens være dyrt - det kan du også finde eksempler på her på Eroguide.

Sagen er derudover, at "ordentlig betaling" er noget forskelligt for forskellige personer. Især dem fra lande med lavere leveomkostninger end DK kan jo let få mere ud af at arbejde her til "lave priser" end en dansker, der arbejder til "høje priser". Men der er mange faktorer, der spiller ind, som nok er vigigere, ikke mindst bagmænd ("hjælpere") og hvordan de agerer ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg sammenligner det lidt med en der køber en dyr taske, billigt, og så beklager sig over det er en fake.. At den ikke holder lige så godt som den ægte osv.. Der ville de fleste sige "Hvad havde du regnet med.?".. Selvfølgelig holder den bedre fordi ham der sidder og syer den få altså 300 kr I timen og ikke 5 øre ligesom barnet i Thailand gør for at sy den falske taske.. Jeg kunne aldrig finde på at beklage mig over noget der egentlig er købt for billigt fordi det vidste jeg jo egentlig godt da jeg købte det.. 

Jeg mener ikke at pris og serviceniveau hænger entydigt sammen. Jeg vil sige at den vigtigste parameter for prisen er hvor godt pigen ser ud. Der er også andre faktorer, f.eks er danskere dyrere end andre. Så fordi en pige er i den billige ende er det efter min mening ikke ensbetydende med at man skal forvente en ringere service. Nogle gange kan det faktisk være omvendt at de smukkeste og dermed dyreste piger giver den ringeste service, fordi de får masser af kunder aligevel og fordi de måske bliver trætte og udkørte af at have så mange kunder.

Redigeret af People Pleaseren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Almindeligvis kan det vi som EG-brugere sælger (og køber) ikke så ofte sammenlignes med hverken produkter eller andre serviceydelser.
Men så måske alligevel lige mht. dette emne og denne tråd? Jeg forsøger... 

Jeg har lige købt sølv(farvede) hoops. Det er "kreoler-øreringe" for dem der ikke lige vidste dét ;) 
Jeg endte med en "short-list" på 8 forskellige der så næsten ens ud iflg. billederne af dem online (fra forskellige webshops) og var nogenlunde lige store i tykkelse og diameter. 
Dem jeg har i forvejen er i ægte sølv. De koster lige på den gale side af en tusse. De falder ofte af når jeg gøgler rundt, og sidder sommetider fast i håret fordi låsen er lidt for fancy. Og så skal de pudses hele tiden. Derfor gik jeg på jagt efter noget billigere.
Forståeligt for enhver læser, var det naturligvis tvingende nødvendigt at købe et par af hver, så jeg var relativt sikker på at ramme rigtigt med mindst det ene par :wub:

Priser fra "the short list": 
379,- Thomas Sabo
223,- Purelei 
485,- Elli 
9,- Dazy 
38,- Minimalist 
99,- Zalando diverse
199,- Pilgrim 
129,- Pilgrim Layla

Ville jeg blive overrasket hvis de billigste af dem ikke var helt som på billedet, eller i dårlig kvalitet? 
Næppe... 
Men... i ALLE tilfælde ville jeg være blevet svært skuffet hvis jeg kun modtog en enkelt ørering i forsendelsen, fordi det havde vist sig at prisen var pr. stk. og ikke pr. par. 
Dét ville jeg helt sikkert fortælle alle veninderne om. "Der var kun een ørering i pakken... fusk og humbug! Køb aldrig derfra".

Måske kan det ikke sammenlignes sådan for alvor, men mest for sjov. Men forventningerne, forhåbningerne, skuffelserne og den dårlige omtale kan måske alligevel lidt? 

Kærligst, 
Eva <3

PS: Dem til 9,- var faktisk helt tilfældigvis dem jeg bedst kan li'... så nu har jeg købt 20 (par) så jeg har til resten af livet :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

PS: Dem til 9,- var faktisk helt tilfældigvis dem jeg bedst kan li'... så nu har jeg købt 20 (par) så jeg har til resten af livet :D 

Nope for du smider dem helt sikkert væk inden der er gået 1.5 år :lol::lol:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj

Arbejdsudførsel kontra løn.. 

Jeg ser tit anmeldelser hvor mænderne er blevet jagtet ud længe før deres tid reelt er overstået

Det kommer, I disse tilfælde, bagpå mig at mænderne herinde bliver forarget når de bliver jagtet ud inden deres tid er gået.. Det siger sig selv at når en piges pris er den halve af hvad mange andre pigers priser er, så skal der dobbelt så mange gæster igennem før de har tjent det samme.. Det kan da ikke give andet end stress.. 

Kan det undre dig, at nogen bliver skuffede/forargede, hvis de betaler for en service-ydelse og det bliver leveret dårligere end annonceret? Det er ikke kunden, der skal straffes for, at en pige ikke kan finde ud af at arrangere sin forretning. En dårlig service giver naturligvis en dårllig anmeldelse - det ses i alle servicebrancher.

I sauna klubben var min reelle indtægt pr time kun 1200 kr.. Og ærligt så varede en time sjældent en time i saunaen.. Man kunne jo hører døren gå hele tiden og nye gæster ankomme.. Man havde travlt med at komme ned og modtage nye gæster.. Jeg forestiller mig det er det samme for pigerne der har en lavere indtægt pr gæst deres mobil ligger i rummet og de kan hører der er nye gæster der ønsker at komme i kontakt med dem.. Især hvis de arbejder et sted med andre piger og de kan hører deres gæster ankomme.. Så kan det give en følelse af at man selv ligger på den lade side.. Og der er altså konkurrence i faget.. Det var der da også i saunaen når aftenen endte og man kunne se hvor mange krydser de andre piger havde.. Vi er jo både kollegaer og konkurrenter.. 

Igen, det handler om, at en service-yder arrangere sine arbejdstider og sin mentale indstilling efter omstændighederne. Hvis en service-yder ikke har den rette mentale indstilling over for kunderne så giver det naturligvis dårlige anmeldelser, ligesom i alle andre service-erhverv.

Det ikke fordi jeg synes det er fair at gæster betaler for en ydelse der ikke heeeelt bliver leveret.. Men jeg kan sagtens forstår pigerne der ikke vil/kan leverer det samme som en dyrt betalt glædespige for halvdelen af prisen.. Det kunne jeg jo heller ikke selv, ihvertfald ikke I lige så lang tid.. 

Hvis de ikke kan/vil levere den service de har annonceret fordi andre tjener mere for det samme arbejde, så skal det da ikke gå ud over kunden. Så må service-yderen såmænd skifte arbejdsplads til en, der er bedre betalt og hvor omstændighederne passer bedre til løn-forventninger.

Ville du selv helst have 150 kr I timen eller 300 kr.? Ville din arbejdsindsats være forbedret hvis du fik mere i løn.? Sådan tror jeg vi alle har det.. Eller i hvertfald mange af os.. Men det kan være svært at vende den fordi man som køber ser anderledes på tingene end sælgeren gør.. 

Hvis man eksempelvis arbejder som bartender til en lav løn, så skal serviceniveauet være det samme, som hvis man fik det dobbelte ellers bliver man naturligvis fyret. 

Problemet er ofte, at glædespiger ikke tænker på jobbet som en forretning på samme måde, som erhvervsfolk gør, men branchen ér en forretning, og glædespiger bør i virkeligheden tænke på det som en virksomhed, der sælger en serviceydelse. Dét er iøvrigt også forskellen mellem de højt betalte piger og de knap-så-højt betalte; en professionel indstilling til servicebranchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 12 timer siden:

Jeg har lige købt sølv(farvede) hoops. Det er "kreoler-øreringe" for dem der ikke lige vidste dét ;)

Sammenligner du GP med øreringe?
Jeg har tidligere været med i en tråd hvor jeg "kom til" at sammenligner en GP med en mekaniker. Det resulterede i at jeg fik flere sure GP'er på nakken, da der er følelser, bad og parfume i det at være GP, og det er der ikke ved en mekaniker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes, og det ikke kun i denne tråd, at det virker til at du har holdning om at I danske piger, er det eneste rigtige…. At de udenlandske er lige så fake som et Rolex købt på stranden på Ibiza…

De danske piger har bestemt lige så mange rådne kar blandt sig, som de udenlandske…. Det er IKKE en garanti for kvalitet at man betaler mere for et produkt/ydelse…. 
Jeg husker for år tilbage, at der i Sverige blev lavet en test på senge mellem Hästens og IKEA…. og IKEA vandt, på trods af en pris der ligger væsenligt lavere. 
Betyder det at Hästens ikke sælger senge…. Næh, de eksisterer da lige så fint endnu…. 
Men nu kender jeg feks én som har købt en Hästens til langt over 200.00kr og jeg ved, at jeg ikke sover bedre i den, end jeg gør i min egen som har kostet under 20.000…. 

Er sikker på at du også har kunder i biksen, så glæd dig over det og lad være med at pive over hvad andre gør…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 42 minutter siden:

Jeg synes, og det ikke kun i denne tråd, at det virker til at du har holdning om at I danske piger, er det eneste rigtige…. At de udenlandske er lige så fake som et Rolex købt på stranden på Ibiza…

De danske piger har bestemt lige så mange rådne kar blandt sig, som de udenlandske…. Det er IKKE en garanti for kvalitet at man betaler mere for et produkt/ydelse…. 
Jeg husker for år tilbage, at der i Sverige blev lavet en test på senge mellem Hästens og IKEA…. og IKEA vandt, på trods af en pris der ligger væsenligt lavere. 
Betyder det at Hästens ikke sælger senge…. Næh, de eksisterer da lige så fint endnu…. 
Men nu kender jeg feks én som har købt en Hästens til langt over 200.00kr og jeg ved, at jeg ikke sover bedre i den, end jeg gør i min egen som har kostet under 20.000…. 

Er sikker på at du også har kunder i biksen, så glæd dig over det og lad være med at pive over hvad andre gør…

Jeg synes du giver mig en holdning jeg slet ikke har.. Jeg har på INTET tidspunkt i denne tråd peget imod udenlandske piger.. Jeg kører de samme priser som de fleste af de piger der kommer igen og igen til Danmark.. Jeg snakker her om piger til 300 kr for 30 min uanset nationalitet.. Som jeg flere gange har fortalt har jeg selv arbejdet med en masse udenlandske piger og jeg har ligeledes anbefalet dem herinde når der blev spurgt efter noget jeg vidste de kunne klarer osv..

Jeg snakker heller ikke hverken om pigerne eller noget i denne tråd.. Den handler faktisk om mændernes alt for høje forventning.. Jeg synes ikke det er fair overfor pigerne.. Tror du skal læse tråden igen og så lade være med at trække en holdning ned over hovedet på mig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ser tit anmeldelser hvor mænderne er blevet jagtet ud længe før deres tid reelt er overstået

Det kommer, I disse tilfælde, bagpå mig at mænderne herinde bliver forarget når de bliver jagtet ud inden deres tid er gået.. Det siger sig selv at når en piges pris er den halve af hvad mange andre pigers priser er, så skal der dobbelt så mange gæster igennem før de har tjent det samme.. Det kan da ikke give andet end stress.

Jennifer, det er da det rene volapyk.

Forestil dig at du gik i Netto og købte en pose med 6 (!) billige discountpølser til 29.95. Og bagefter gik i Meny og købte en pose med 6 (!) gourmetpølser til 99.95. Selvfølgelig forventer du ikke at discountpølserne smager lige så ... hmmmm.... interessant som gourmetpølserne. Men det kan du vel komme dig over ved at putte mere ketjup og sennep på. Stor er din overraskelse, da du opdager at der kun er 3 pølser i discountpakken. Du brokker dig på nettet på "pølseguide.dk", men får bare at vide fra de professionelle pølsesælgere, at det må man forvente når prisen er lav.

Goddagmandøkseskaft.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Jeg synes du giver mig en holdning jeg slet ikke har.. Jeg har på INTET tidspunkt i denne tråd peget imod udenlandske piger.. Jeg kører de samme priser som de fleste af de piger der kommer igen og igen til Danmark.. Jeg snakker her om piger til 300 kr for 30 min uanset nationalitet.. Som jeg flere gange har fortalt har jeg selv arbejdet med en masse udenlandske piger og jeg har ligeledes anbefalet dem herinde når der blev spurgt efter noget jeg vidste de kunne klarer osv..

Jeg snakker heller ikke hverken om pigerne eller noget i denne tråd.. Den handler faktisk om mændernes alt for høje forventning.. Jeg synes ikke det er fair overfor pigerne.. Tror du skal læse tråden igen og så lade være med at trække en holdning ned over hovedet på mig.. 

Du sammenligner det med køb af fake tasker….! Så den smøre holder overhovedet ikke… 
Start med at læse hvad du selv skriver!

Du har, som så ofte set herinde, travlt med dem som sælger varen billigere end du gør, eller rettere… du nedgøre dem der køber varen billigere end du sælger den, og hvis nogen tillader sig at brokke sig over det, så mener du at det er selvforskyldt fordi man er gået til en udenlandsk pige som er billigere end dig…. 
Det holder sq ikke vand.

Hvorfor ikke bare sælge en bedre vare og til den pris du mener den er værd, og så nyde dem der nyder dig…..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 30 minutter siden:

Du sammenligner det med køb af fake tasker….! Så den smøre holder overhovedet ikke… 
Start med at læse hvad du selv skriver!

Du har, som så ofte set herinde, travlt med dem som sælger varen billigere end du gør, eller rettere… du nedgøre dem der køber varen billigere end du sælger den, og hvis nogen tillader sig at brokke sig over det, så mener du at det er selvforskyldt fordi man er gået til en udenlandsk pige som er billigere end dig…. 
Det holder sq ikke vand.

Hvorfor ikke bare sælge en bedre vare og til den pris du mener den er værd, og så nyde dem der nyder dig…..?

Hvad for en smøre.? Så fordi jeg sammenligner det med en fake taske så handler det om udenlandske piger.? Nu det vist dig der har nogle holdninger du ligger over på mig.. På intet tidspunkt har jeg nævnt udenlandske piger.. Jeg argumenterer bare for at en stresset pige (fordi hun skal have flere gæster igennem pga den lavere pris) aldrig kan give den samme oplevelse som en pige der ikke har stress på.. Jeg bruger endda mig selv som eksempel.. Da jeg havde en lavere pris end selv de fleste udenlandske havde.. 

Jeg kan ikke se hvor jeg nedgøre folk der køber billigere sex ved andre piger.. Det må du meget gerne pege ud.. 

Jeg kan heller ikke se hvordan det her opslag overhoved har noget at gøre med hvorvidt jeg er glad for mine gæster eller min egen pris.. Opslaget stammer fra en anmeldelse hvor ts underforstået spurgte om han havde købt for billigt så for ikke at afsporer lavede jeg denne tråd.. Men jeg havde da helt glemt det kun er mænderne der må have en mening for at man ikke virker racistisk, nedladende og bitter.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 42 minutter siden:

Jennifer, det er da det rene volapyk.

Forestil dig at du gik i Netto og købte en pose med 6 (!) billige discountpølser til 29.95. Og bagefter gik i Meny og købte en pose med 6 (!) gourmetpølser til 99.95. Selvfølgelig forventer du ikke at discountpølserne smager lige så ... hmmmm.... interessant som gourmetpølserne. Men det kan du vel komme dig over ved at putte mere ketjup og sennep på. Stor er din overraskelse, da du opdager at der kun er 3 pølser i discountpakken. Du brokker dig på nettet på "pølseguide.dk", men får bare at vide fra de professionelle pølsesælgere, at det må man forvente når prisen er lav.

Goddagmandøkseskaft.

Som jeg også har skrevet tidligere så virker det tit og ofte som om mænderne selv har valgt at gå inden tiden var forbi de enten fornemmede pigen gerne ville have det eller fornemmede der ikke var mere sex for den 25-øre.. Så beklager de sig over pigens engagement, at hun kiggede på telefonen imens osv osv.. Men hun skal altså have flere gæster på en dag end en før det er en overskudsforretning.. 

For mig er det logik at de økologiske pølser måske smager bedre fordi slagtningen har foregået uden at stresse kødet.. Stress er hverken sundt for mennesker eller dyr:P.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 16 timer siden:

Almindeligvis kan det vi som EG-brugere sælger (og køber) ikke så ofte sammenlignes med hverken produkter eller andre serviceydelser.
Men så måske alligevel lige mht. dette emne og denne tråd? Jeg forsøger... 

Jeg endte med en "short-list" på 8 forskellige der så næsten ens ud iflg. billederne af dem online (fra forskellige webshops) og var nogenlunde lige store i tykkelse og diameter. 
Dem jeg har i forvejen er i ægte sølv. De koster lige på den gale side af en tusse. De falder ofte af når jeg gøgler rundt, og sidder sommetider fast i håret fordi låsen er lidt for fancy. Og så skal de pudses hele tiden. Derfor gik jeg på jagt efter noget billigere.
Forståeligt for enhver læser, var det naturligvis tvingende nødvendigt at købe et par af hver, så jeg var relativt sikker på at ramme rigtigt med mindst det ene par :wub:

Priser fra "the short list": 
379,- Thomas Sabo
223,- Purelei 
485,- Elli 
9,- Dazy 
38,- Minimalist 
99,- Zalando diverse
199,- Pilgrim 
129,- Pilgrim Layla

Ville jeg blive overrasket hvis de billigste af dem ikke var helt som på billedet, eller i dårlig kvalitet? 
Næppe... 
Men... i ALLE tilfælde ville jeg være blevet svært skuffet hvis jeg kun modtog en enkelt ørering i forsendelsen, fordi det havde vist sig at prisen var pr. stk. og ikke pr. par. 
Dét ville jeg helt sikkert fortælle alle veninderne om. "Der var kun een ørering i pakken... fusk og humbug! Køb aldrig derfra".

Måske kan det ikke sammenlignes sådan for alvor, men mest for sjov. Men forventningerne, forhåbningerne, skuffelserne og den dårlige omtale kan måske alligevel lidt? 

Kærligst, 
Eva <3

Meeeen alligevel så elsker du de dyre romkugler:P<3.. Jeg tror heller ikke du kunne finde på at beklage dig over de billige ikke smager ligesom de dyre.. Måske hvis de smagte af en bøf i stedet for I'll give you that.. Jeg tænker dog ikke vi kan være uenige i at stress ikke gavner i noget erhverv.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...