Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Meeeen alligevel så elsker du de dyre romkugler:P<3

Jaaaah! Men dem havde jeg jo ikke selv betalt for :D:lol::P 
Enig. Stress er ilde især i service erhverv hvor kunden kan mærke effekten. 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 1.8.2022 at 12:17:

For mig er det logik at de økologiske pølser måske smager bedre fordi slagtningen har foregået uden at stresse kødet.. Stress er hverken sundt for mennesker eller dyr:P.. 

Jennifer, sjovt, - jeg troede ikke at du leverede økologiske ydelser?

Og jeg er 100% sikker på at ingen kan smage om kød er økologisk. Og det er stadigvæk noget svineri (pun intended) at sælge 6 pølser og kun levere 3.

Og så kan det ikke nytte at gourmetpølsesælgerene konstant er på nakken af discountpølsesælgerne, og på nakken af discountpølsekunderne. Måske sker det fordi gourmetpølserne ikke sælger så godt som forventet, fordi de for dyre?

Redigeret af wag

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 1 time siden:

Jennifer, sjovt, - jeg troede ikke at du leverede økologiske ydelser?

Og jeg er 100% sikker på at ingen kan smage om kød er økologisk. Og det er stadigvæk noget svineri (pun intended) at sælge 6 pølser og kun levere 3.

Og så kan det ikke nytte at gourmetpølsesælgerene konstant er på nakken af discountpølsesælgerne, og på nakken af discountpølsekunderne. Måske sker det fordi gourmetpølserne ikke sælger så godt som forventet, fordi de for dyre?

Det var faktisk mest bare en joke for at påpege at stress betyder noget for meget her i livet.. Ikke mindst selskabeligt samvær.. 

Jeg har personligt ikke nogen problemer.. Ellers kunne jeg jo arbejde mere end bare 5-6 dage i måneden:P.. Selv uden økologiske ydelser:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...