Eva Nadine 4840 Skrevet 1. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Meeeen alligevel så elsker du de dyre romkugler Jaaaah! Men dem havde jeg jo ikke selv betalt for Enig. Stress er ilde især i service erhverv hvor kunden kan mærke effekten. Redigeret 1. August, 2022 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 383 Skrevet 2. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, den 1.8.2022 at 12:17: For mig er det logik at de økologiske pølser måske smager bedre fordi slagtningen har foregået uden at stresse kødet.. Stress er hverken sundt for mennesker eller dyr.. Jennifer, sjovt, - jeg troede ikke at du leverede økologiske ydelser? Og jeg er 100% sikker på at ingen kan smage om kød er økologisk. Og det er stadigvæk noget svineri (pun intended) at sælge 6 pølser og kun levere 3. Og så kan det ikke nytte at gourmetpølsesælgerene konstant er på nakken af discountpølsesælgerne, og på nakken af discountpølsekunderne. Måske sker det fordi gourmetpølserne ikke sælger så godt som forventet, fordi de for dyre? Redigeret 2. August, 2022 af wag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18165 Skrevet 2. August, 2022 (edited) wag skrev, for 1 time siden: Jennifer, sjovt, - jeg troede ikke at du leverede økologiske ydelser? Og jeg er 100% sikker på at ingen kan smage om kød er økologisk. Og det er stadigvæk noget svineri (pun intended) at sælge 6 pølser og kun levere 3. Og så kan det ikke nytte at gourmetpølsesælgerene konstant er på nakken af discountpølsesælgerne, og på nakken af discountpølsekunderne. Måske sker det fordi gourmetpølserne ikke sælger så godt som forventet, fordi de for dyre? Det var faktisk mest bare en joke for at påpege at stress betyder noget for meget her i livet.. Ikke mindst selskabeligt samvær.. Jeg har personligt ikke nogen problemer.. Ellers kunne jeg jo arbejde mere end bare 5-6 dage i måneden.. Selv uden økologiske ydelser.. Redigeret 2. August, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg