Hop til indhold
Watanabe

Gæster, der ikke møder op

Recommended Posts

Guest tvr
Sportstossen skrev, for 23 minutter siden:

så det har intet på sexkøber at gøre, men mennesker generelt .

Også kvinder?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 26.7.2022 at 12:06:

(Men vend den om hvilken belønning skal de seriøse piger så have for at være seriøse og gode gp’er. …

Nej hvis vi er gode og opnår stamkunder er det os der skal give mere og mere af os selv og rabatter, fordi i er så flinke at komme igen og igen??

Nej go service kræver fuld betaling.)

Fin pointe. Særligt når det en person, som sælger til en anden person (modsat når man køber noget af et selskab eller en butik). En eller anden form for mængderabat gives jo ofte af butikker/selskaber, hvilket sigter på enten at øge kundens købelyst eller at kapre kundens køb, så han ikke køber det ønskede andetsteds i stedet. Nogen vil sikkert hævde, at det er da præcis det samme hos en CVR-registreret GP. Men er det sammenligneligt på den måde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden:

Men er det sammenligneligt på den måde?

Det er der ikke et entydigt svar på. Kommer an på hvem man er og hvordan man ser verden. Men i min optik er vores ydelser og personligheder så forskellige at vi ikke behøver stjæle kunder fra hinanden. Der er nogen til enhver type pige. Og jeg ønsker aldrig at blive valgt udelukkende pga pris. 

Hvis kunden ikke samtidig virkelig ønsker mit selvskab bliver det ikke godt. 

F.eks hoteller kan indrette sig forskelligt, have arrangementer der tiltrækker osv. Så på en måde kan de også tiltrække kunder på andet end pris.

Det er straks sværere at være den der sælger nøjagtig de samme produkter som alle andre, og konkurrere med kopivarer. Tænker her på alle forbrugsvarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine udeblivelser er faldet fra 26% til 4% med en enkelt ændring. 
Måske andre kan få glæde af et lign. "system". 

Jeg har tidligere nævnt at jeg har en skummel fortid som projekt- og produktudvikler. Jeg er vant til at arbejde med optimering af infrastruktur og arbejdsprocesser. Derfor er jeg glad for analyser og statistik ;) 
Som "topløs velvære-massør" har jeg i et års tid samlet data ind. Det seneste halve års tid har jeg netop regnet på.
Kun 4% udebliver fra en aftale. Det er absolut acceptabelt. 
Det er faldet markant fra 26% før jeg lavede om på mit booking "system". 
For et halvt års tid siden begyndte jeg med skabelonbeskeder mht. aftaler. og ingen kan booke uden vi har haft kontakt via sms. Evt. efter en forudgående telefonsamtale som godt kan være fra hemmeligt nummer. Det kan en sms, jo ikke. Så jeg har telefonnummeret (som sagtens kan være hemmeligt) og en forudgående sms dialog med skabelonbesked om dag og tidspunkt. Der er nok mange sex arbejdere der gør ligesådan. 
Min skabelonbesked indeholder dag, dato, tid og ordene "Husk at bekræfte på selve dagen før kl. 10:00 ellers tilbyder jeg tiden til en anden". 
Det virker fortrinligt. Også fordi jeg så kan "pusle dagen på plads" på ganske få minutter fra kl. 10 og dem der gerne vil akut til i dag kan jeg tilbyde eventuelle afbudstider - som er ikke-bekræftede når klokken har passeret 10:01. 
Den tid jeg bruger på "sekretær-arbejde" er blevet ultra kort. Så der er tid og overskud til en mere hver dag jeg er på. HURRA! 
Jeg er mindre potentielt irritabel og det er nemmere for alt og alle. 
Den præcise adresse får man så først når man bekræfter på selve dagen. Derfor står ingen og ringer på fordi de synes at det er jo deres tid selvom de ikke har bekræftet som aftalt. 
Gengangere er jo aldrig noget problem. De har været igennem "proceduren" før og ved godt at man er nødt til at holde sig til :) 
Gengangere får i øvrigt også sommetider en reminder kl. 10:01 om at de har en lille halv time til at huske at bekræfte, også selvom de har været forbi før og kender adressen. Der er forskel på folk ;) 

Nu skal det måske også siges at der er mere end dobbelt så mange der gerne vil booke som jeg har tid og lyst til. Derfor er det ikke noget problem hvis nogen ikke bekræfter, da der altid står en eller flere "på spring" til en akut afbudstid på selve dagen.
Men selv hvis der ikke var fuldt booket en uge frem, ville det stadig fungere, og jeg ville kende dagens "frikvarter" allerede kl. 10:01 og i øvrigt ved hvilke tidspunkter jeg evt. kan sige ja til hvis nogen ringer eller sms'er om "har du tid i dag?" eller gengangere der føler sig som VIPs, og har glemt at der også er andre der får samme idé :D 

Så... bekræftelse på selve dagen før kl. XX:XX har løst problemet for mit vedkommende. 
Fra 26% til 4% kan virkelig mærkes.

God arbejdslyst og god fornøjelse til alle. 

Kærligst, 
Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 47 minutter siden:

Hvor tidligt skal man booke hos dig hvis man skal bruge en meget specifik tid ... ?

Den tager vi i privaten, tror jeg... ellers får jeg bare hug for ikke at leve op til det jeg svarer her, fra andre der måske lige læser med som måske i forvejen er lidt øv-bøv-agtige over ikke at kunne få en tid når de vil :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Eva Nadine

vedr. indlægget om Booking-systemer ...

Det havde været smart hvis p/d pigerne kunne lave en kalender hvor gæsterne selv booker sig ind.
Sådan et system har været brugt - tror det var hos de 'hedengangne' Luksusmassage-piger.
Jeg har brugt det i forbindelse med mit job, og det er meget effektivt.
Men lige i denne branche er det nok svært, fordi der kommer en masse 'falske' bookinger, så det vil skabe flere problemer end det løser.

Måske er det meget godt for p/d pigerne at der også er nogle spontane / sidste øjebliks bookinger.
Så kan de få 'fyldt ud' efter eventuelle aflysninger.
Sat på spidsen, så kunne man måske ligefrem tilbyde sig som 'tilkalde-gæst' ... 
Så kunne pigen sende en SMS om formiddagen, hvis hun har et afbud eller en gæst der ikke har meldt tilbage ... 
Det giver da lidt 'spænding i hverdagen' hvis man pludselig bliver 'kaldt til besøg' ... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 26.7.2022 at 12:50:

Og lige en ekstra bemærkning. 

Hvem skal afgøre hvornår en pige er go nok (anerkendt og seriøs) til at være med i “klubben”. Dit løsningsforslag gør vi lige pludselig skal være medansvarlig for andres adfærd. 

Det kan fungere på hoteller og andre steder hvor der er en øverste chef der ansætter og fyrer folk efter behov for at holde serviceniveauet. Men ikke i vores verden hvor vi ingen indflydelse har på hvordan andre opfører sig. 

En godkendt pige der burde arbejde med de aftalte spilleregler der ikke gør det. Eller en blåstemplet kunde som opfører sig som et fjols hos en anden pige fordi de ikke havde kemi.

Og vi andre som er i ordningen kan intet gøre ved det andet end at få et dårlig ry fordi man ikke kan stile på blåstemplingen.

Vi er faktisk helt enige om problemstillingen, @SweetMilf6630  og mit ærinde er ikke at løse et problem, som ikke eksisterer. Jeg fremlægger tankegangen, fordi jeg har været med på EG i 5 år og igen og igen har set GP'er bringe deres frustration op over gæster, som ikke dukker op, men jeg kan se, at jeg burde have fundet en liste af alle disse indlæg, inden jeg skrev min velmente post.

I andre brancher ville man tale om "fælles interesser", og man ville have en brancheforening til at varetage den slags, selvom der er konkurrence mellem brancheforeningens medlemmer på mange andre områder. Branchen har en fælles interesse i at fremstå seriøs og troværdig og i at finde fælles løsninger til at blive mere effektive, fx. ved ikke at spilde tid på useriøse kunder, som bestiller uden at betale. Hvis IKKE man kiggede mod fælles løsninger, ville hver enkelte "leverandør" skulle udvikle egne løsninger, hvilket ville fordyre alle "leverandørers" løsninger og ødelægge markedet. Jeg har noteret mig, at EG har moderatorer, der går ind og beslutter, hvornår indlæg er over stregen eller forsøger at snyde fx vha. anmeldelser via fake profiler. Jeg har  noteret mig, at en del sites har et kvalitetsstempel med modsat fortegn, såsom "billeder er ikke valideret" eller "annoncør har snydt med billleder indenfor de sidste 90 dage". Så "nogen" går altså ind og vurderer på nogle objektive parametre. Jeg kan ikke tro andet, end at der er en del GP'er, der ønsker at blive betragtet som seriøse og ærlige og i at distancere sig fra de useriøse elementer. Det kunne de opnå ved at abonnere på en frivillig blåstemplingsordning. Men jeg medgiver, at det er svært, når der ikke findes nogen fællesorganisation til at koordinere det. I Holland er sex-arbejderne organiseret, og jeg troede i min naivitet, at det også var tilfældet i DK. Tak for den opdatering, @SweetMilf6630.

Det er en mistolkning, at jeg taler om "blåstempling" af kunder. Jeg taler om at bruge "belønning" frem for "straf". Stamkunder hos en enkelt GP har jeg adresseret i det oprindelige indlæg.

Et andet sted skriver du: "Og kan ikke se hvorfor gode kunder skal belønnes for andres fejl. Blot endnu er forsøg på at opnå rabatter. For der er mindst lige så mange opslag om for høje priser som om udeblevne kunder.  ". I min optik er det faktisk omvendt. Når "leverandører" spilder enormt meget tid på kunder, som ikke betaler eller kræver uendelig meget opmærksomhed uden at købe noget, så er de "leverandører" nødt til at kræve højere betaling fra de kunder, som faktisk køber noget. Ellers løber det ikke rundt. De seriøse kunder betaler for de useriøses adfærd. Du ser det fx. i fitnesscentre: Man er nødt til at nedlægge telefonsupporten, fordi de useriøse kunder ikke gider at læse hjemmesiden, men bare ringer ind og spørger. Det er jo meget nemmere end at studere hjemmesiden. Men det betyder samtidigt, at de seriøse kunder, som står med et problem, der ikke er besvaret på hjemmesiden, ikke kan få hjælp. Indenfor sundhed ser vi ventelister, der kunne være meget kortere, hvis alle mødte op. Alle straffes  - også de seriøse. Det er ikke retfærdigt. Derfor ser jeg på, hvad der kunne motivere til en mere hensigtsmæssig adfærd til gavn og glæde for alle - såvel leverandører som kunder.

Men tak for seriøst svar @SweetMilf6630. Det er netop det, der er mit mål: at fremme en seriøs debat.

Redigeret af Watanabe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 19 timer siden:

Jeg er mindre potentielt irritabel...

Hvem er du, og hvorfor skriver du fra Eva Nadine's profil ??!!??

/Ducks and runs fast for cover :P:D:lol::ph34r:

/Francois

P.S. Før nogen tror jeg mobber Eva Nadine, så vil jeg lige sige det er en indforstået efter 20+ års venskab uden for branchen ting. Eva Nadine har aldrig været særlig irritabel, undtagen med 2 ting : insensitive mennesker, og manglende Sushi.

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, den 27.7.2022 at 23:34:

Det havde været smart hvis p/d pigerne kunne lave en kalender hvor gæsterne selv booker sig ind.

Ikke rigtigt... de fleste af os vil gerne lige kunne sortere dem fra hvor vi allerede i sms-dialogen eller den første samtale fornemmer at der er et mis-match. 
Et booking system som hos f.eks. frisører og alternative behandlere hvor alle kan booke sig ind vil kun være optimalt for sex arbejdere der tager alt og alle ind. Det vil typisk være dem for hvem det alene eller allermest er pengene der tæller. 
Jeg overvejede en overgang en slags to-trins booking system hvor man efter første kontakt får et link til et elektronisk booking system og selv kan vælge dag og tid. Men det bliver for "låst" for mig. Jeg vil gerne have mulighed for selv at kunne pusle folk ind. Det jeg gør nu er næsten optimalt. 
Jeg havde det første halve år en mødebooker og sekretær. Og selvom hun (i mine øjne) er den bedste teledulle i landet, og har ret godt styr på hvad og hvem jeg selv ville sige ja og nej til, så er filteret langt bedre når man selv har folk i røret eller på sms. Også for køberen. Den personlige kontakt fra start gør os begge lidt bedre forberedt på det personlige møde. 
Der er f.eks. nogle af de faste gengangere der kræver lidt mere fysisk og/eller mentalt overskud end andre. Hvis der er 3 af dem på samme dag, så er det for voldsomt. For mig er der endda kun tale om "topløs massage". For mere øh... traditionelle? sex arbejdere kan det være endnu mere vigtigt. Man kan simpelthen ikke have for mange i træk der hiver lidt for hårdt i patværket f.eks. - eller tilsvarende :D Fleksibiliteten og friheden er vigtig for mig også. Jeg kan godt finde på at lægge en pause ind og så er jeg i stand til at tage en ekstra ind senere på dagen. Det veksler lidt, og en fuldt booket kalender er heller ikke at foretrække. 
Får jeg f.eks. lyst til et frikvarter fordi jeg skal i IKEA eller ud at spise med en veninde, er det rart jeg ikke er overbooket. Eller hvis jeg pludselig skal noget andet af mere privat karakter er det også rart at kunne tilbyde en alternativ tid inden for en rimelig fremtid. 

Vi har som flest ganske enkelt brug for den personlige kontakt før vi kan lave en aftale, og kan ikke altid garantere at vi kan holde til en hel dag eller uge på "den store klinge". Det er ikke helt som i andre service brancher. Det er mere "følsomt" på en måde.

Men måske vil det fungere for nogle. Skulle nogle kigge med her, så findes der relativt billige løsninger. F.eks. https://www.onlinebooq.dk/ har jeg prøvet af og det var det bedste af dem jeg puslede med. Det endte dog med at jeg fandt på det jeg har skrevet om i et tidligere indlæg her i tråden - for mig. 

Tanken er god... i praksis ikke så god for så mange ;) 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 22 timer siden:

Tanken er god... i praksis ikke så god for så mange ;) 

Kærligst, 
Eva <3

@Eva NadineJeg kan bekræfte, at en psykolog i min omgangskreds har præcis de samme betænkeligheder vedr. online booking systemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...