Jannik kbh 14 Skrevet 25. Juli, 2022 Efter nogle års sygdom og en del operationer er jeg kommet levende ud på den anden side , dog med en stomi, har selv haft en mental hurdle pga af samme , men hvad tænker i Gpere om at skulle være sammen med en stomi opereret ? mvh Jannik 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 25. Juli, 2022 Nævn det lige ved booking, for god orden skyld, så er der ingen der bliver overrasket. Ellers skulle det næppe være et problem. Jeg har haft en gæst med stomi og det gik helt smertefrit 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 26. Juli, 2022 Alligevel utroligt at der er 8 likes for Emmas svar og 0 for Janniks spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 26. Juli, 2022 ja det fortæller lidt om hvor overfladiske og medløber herinde, giver mig kvalme . Til Jannik Super god tråd og ta sådan et emme og tabu op, respekt til dig . Jeg tænker du er lige så god som alle andre og ser absolut intet problem i det, jeg vil selv blot nævne det for en sikkerhedsskyld, så tror jeg alt er godt . Så var der måske også nogle mænd som burde nævne ved kontakt at de var fede/svært overvægte og uhygiejinske som mange er, som jeg syntes er langt mere ulækkert . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 26. Juli, 2022 Sportstossen skrev, for 52 minutter siden: ja det fortæller lidt om hvor overfladiske og medløber herinde, giver mig kvalme . Til Jannik Super god tråd og ta sådan et emme og tabu op, respekt til dig . Jeg tænker du er lige så god som alle andre og ser absolut intet problem i det, jeg vil selv blot nævne det for en sikkerhedsskyld, så tror jeg alt er godt . Så var der måske også nogle mænd som burde nævne ved kontakt at de var fede/svært overvægte og uhygiejinske som mange er, som jeg syntes er langt mere ulækkert . Du har måske ret i det du skriver. men det er jo hele pointen ved at købe tid hos en GP. Alle lige meget hvordan du ser ud, hvor gammel du er. Bizar ønsker mm. så kan man besøge en GP hvis man betaler. hvis der skulle være kræv til forskellige ting for at besøge pigerne. så tror jeg ikke de havde ret meget at lave. Respekt til TS. Bare kom afsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 26. Juli, 2022 (edited) Det er der intet i vejen for som jeg ser det- Super at du bringer emnet op. Fra en tidligere tråd sidste år: https://www.eroguide.dk/forum/topic/132842-massage-og-prostitution-og-stomi/?tab=comments#comment-1245147 God fornøjelse og vælg den pige du syntes bedst om (alder/højde/kropsbygning/hårfarve). -samt Kærlighed herfra Redigeret 26. Juli, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 26. Juli, 2022 Sportstossen skrev, for 3 timer siden: Så var der måske også nogle mænd som burde nævne ved kontakt at de var fede/svært overvægte og uhygiejinske som mange er, som jeg syntes er langt mere ulækkert Hmm jeg er alene enig med dig, hvad angår manglende hygiejne, fedme kan have mange andre årsager, end manglende motion og usund kost. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 26. Juli, 2022 Sportstossen skrev, for 3 timer siden: ja det fortæller lidt om hvor overfladiske og medløber herinde, giver mig kvalme . Hun gav et godt og brugbart svar på et svært spørgsmål. Det synes jeg til gengæld ikke at du gjorde før der lige skulle spyttes lidt galde op. Det ville have klædt dit indlæg hvis du ikke havde de første 3 linier med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 26. Juli, 2022 Forstår virkelig ikke hvorfor folk går så meget op i likes osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 26. Juli, 2022 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Hun gav et godt og brugbart svar på et svært spørgsmål. Det synes jeg til gengæld ikke at du gjorde før der lige skulle spyttes lidt galde op. Det ville have klædt dit indlæg hvis du ikke havde de første 3 linier med. Du syntes ikke TS havde fortjent like og skulder klap også ? det var blot min pointe og ikke hvad hun skrev ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Some1 182 Skrevet 26. Juli, 2022 Sportstossen skrev, for 10 timer siden: Du syntes ikke TS havde fortjent like og skulder klap også ? det var blot min pointe og ikke hvad hun skrev ! Et like for at stille et spørgsmål ?!? Hvorfor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg