LystTilSM 98 Skrevet 26. Juli, 2022 Tidligere var det aldrig et problem at træffe en domina, nu synes jeg mulighederne er begrænset Nogen der kan foreslå en dygtig domina under 50 år og under 80 kg som kan besøges i dag Kære dominaer i må meget gerne sende mod en PB Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 28. Juli, 2022 Prøv Madame Sascha. Hende kan jeg anbefale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 98 Skrevet 2. August, 2022 LystTilSM skrev, den 26.7.2022 at 14:04: Tidligere var det aldrig et problem at træffe en domina, nu synes jeg mulighederne er begrænset Nogen der kan foreslå en dygtig domina under 50 år og under 80 kg som kan besøges i dag Kære dominaer i må meget gerne sende mod en PB Tak En gentagelse af ovenstående indlæg bare gældende for i aften og helst en som tilbyder CBT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 2. August, 2022 Der er en del Dominaer der planlægger med lidt længer tidshorisont. Ved ikke om du har søgt HER Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg