Mickeeynaughty 5 Skrevet 26. Juli, 2022 Jeg har i dag været hos Melinda i Holsted og hold da op en fræk lille sag. Hun tager imod mig sødt og roligt, går hurtigt igang og der er topkvalitet på servicen lige fra start. Jeg kan kun anbefale denne frække lille sag. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poppel 80 Skrevet 26. Juli, 2022 Er det hende her https://annoncelight.dk/showad/278025 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 26. Juli, 2022 Det er det. Jeg havde fornøjelsen af at besøge hende for et par uger siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fighter 51 Skrevet 27. Juli, 2022 Ja, hun er fantastisk @Melinda 23 pls, come back to Aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 27. Juli, 2022 Fighter skrev, for 16 timer siden: Ja, hun er fantastisk @Melinda 23 pls, come back to Aalborg Nej nej, det må snart være Århus’ tur til at få besøg af hende 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 122 Skrevet 27. Juli, 2022 Undskyld Jeg spørger men kysser hun med ægte tungekys? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fighter 51 Skrevet 28. Juli, 2022 Jacn1989 skrev, den 27.7.2022 at 22:09: Undskyld Jeg spørger men kysser hun med ægte tungekys? Nope. Det er det vist ikke mange gp der gør. Men hun er nice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 29. Juli, 2022 Du kan tilkøbe kys og det er efter min mening helt godt. Jeg købte den ekstra da jeg besøgte hende sidst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fighter 51 Skrevet 31. Juli, 2022 ...og hun kommer "hjem" igen - siger bare ikke hvornår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happydog 16 Skrevet 1. August, 2022 Jeg har besøgt hende nogen gange. Hun er en sød pige som giver det man betaler for, - Men i min optik så skal man besøge hende i starten når hun er i dk. For hun er sket ikke så serviceminded den sidste del af hendes tid i dk. Det er min mening, andre har det måske anderledes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fighter 51 Skrevet 6. August, 2022 Happydog skrev, den 1.8.2022 at 18:26: Jeg har besøgt hende nogen gange. Hun er en sød pige som giver det man betaler for, - Men i min optik så skal man besøge hende i starten når hun er i dk. For hun er sket ikke så serviceminded den sidste del af hendes tid i dk. Det er min mening, andre har det måske anderledes. Det har jeg ikke oplevet. Hun giver den altid max gas og er skide fræk og sjov at være sammen med. 10 ud af 10 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg