Hop til indhold
MandMedM

MILF'en er en GILF - og gråt hår kan noget helt specielt

Recommended Posts

Hvis du nogensinde har googlet: "Granny with small saggy tits" - så er du klar til denne oplevelse:
https://annoncelight.dk/showad/344622

Hun er en meget speciel moden dansk gråhåret kvinde. Hun er nem at lave en aftale med via SMS - og hun holder punktligt sin del af aftalen. Reelt er hun meget lidt køn og de 49 hun nævner i annoncen er nok tættere på hendes vægt end hendes alder.

Forventningen til "Granny with small saggy tits" blev fuldt indfriet. Jeg kom i munden på hende efter få minutters blowjob og nåede aldrig til den glatbarberede eller det første hul fra nakken.

Fedt at få afprøvet en fantasi. Jeg har aldrig tidligere kommet under det indledende blowjob, heller ikke hos Kate eller nogle af andre fotomodeller. Det grå guld kan noget ;)

#Bucketlist

Del dette indlæg

Link til indlæg
MandMedM skrev, for 48 minutter siden:

Hvis du nogensinde har googlet: "Granny with small saggy tits" - så er du klar til denne oplevelse:

Hun er en meget speciel moden dansk gråhåret kvinde. Hun er nem at lave en aftale med via SMS - og hun holder punktligt sin del af aftalen. Reelt er hun meget lidt køn og de 49 hun nævner i annoncen er nok tættere på hendes vægt end hendes alder.

Forventningen til "Granny with small saggy tits" blev fuldt indfriet. Jeg kom i munden på hende efter få minutters blowjob og nåede aldrig til den glatbarberede eller det første hul fra nakken.

Fedt at få afprøvet en fantasi. Jeg har aldrig tidligere kommet under det indledende blowjob, heller ikke hos Kate eller nogle af andre fotomodeller. Det grå guld kan noget ;)

#Bucketlist

Hvor henne på landkortet holder hun til.? Åh kan se Lolland F

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
MandMedM skrev, for 2 timer siden:

Jeg har aldrig tidligere kommet under det indledende blowjob, heller ikke hos Kate eller nogle af andre fotomodeller.

Fed anmeldelse af GILF . Det kan være MandMedM, at hun ikke havde nogen bisser tilbage i munden eller tog sit gebis ud inden, at det var defor, at du kom så hurtigt og føltes så godt :wink:

Redigeret af asianman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er nu profil, men derfor har jeg stadig en mening

Prøvet.......sutter som en drøm, er du sunshine,,,,,,syntes jeg. Havde desværre lidt besvær med at få halv stiv pik i fissen. Meget store skambøffer blokere sku lidt, så måtte om i doggy hurtigt. Men meget stram. Anal havde jeg ikke lyst til, lange hår gør det ikke for mig

Del dette indlæg

Link til indlæg
MandMedM skrev, den 26.7.2022 at 18:41:

#Bucketlist

Enig i at gråt hår kan noget. Hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nylonmester skrev, for 1 time siden:

Hvor gammel vil du skyde hende til at være?

Ved det ikke, men nok tættere på 60 end de 49 hun skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...