Hop til indhold
Signor Cuoco

At undgå ærgrelser

Recommended Posts

Efter at have læst med i nogle år herinde, konstaterer jeg, at man kan undgå mange ærgrelser og opnå mange glæder ved at vælge en god pige, betale ca. 1500-2000 kroner pr time - og i øvrigt medbringe pli, kombineret med liflig lyst, hjemmefra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nøj du er skarp - det havde jeg aldrig selv fundet ud af. 

Troede det var bedst at smide kr 299;- på disken og opføre sig som et ligeså stort fjols som min diller er lang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen

Det her er endnu et godt eksempel på at man bare bliver klogere og klogere ved at være på EG :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 15 timer siden:

Efter at have læst med i nogle år herinde, konstaterer jeg, at man kan undgå mange ærgrelser og opnå mange glæder ved at vælge en god pige, betale ca. 1500-2000 kroner pr time - og i øvrigt medbringe pli, kombineret med liflig lyst, hjemmefra.

Pudsigt. 
Min konklusion, efter års læsen med herinde kombineret med feltstudier, er, at man skal gå efter en dårlig pige og betale mindst muligt. Dermed bliver en evt. skuffelse, som kan vise sig i begge ender af prisskalaen, mindre, og der er finanser til at prøve flere muligheder af; det sidste er naturligvis kun for fattigrøve og nærigpinde som mig, der køber fabriksfremstillede sko og egentlig ikke kan lide Barolo.

Ift. at medbringe pli, ja, så køber jeg sex netop for at være fri for at være/give udtryk for noget, jeg ikke er/har, så det er heller ikke aktuelt. 

Lysten kan vi enes om:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg indså allerede som 7-årig at jeg kunne undgå mange ærgelser ved at simpelt hen standse i sengen og ikke gå til skolen.
Min far mente det var en dum strategi så den gik ikke i mange dage. Desuden indså jeg snart selv at det blev lidt kedeligt. 

Den 7-årige Bananas livsvisdom holder stadig stræk: man kan undgå ærgelser ved at ikke gøre noget overhoved. Men det kan nemt blive kedeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...