Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tvr
sergent-254 skrev, for 29 minutter siden:

hvorfor købesex er godt det er det på grund af at du møder en pige/kvinde du aldrig har mødt før som kommer til din dør og har sex med dig 

Lyder lidt som om du ikke oplever dét, uden der er penge involveret......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
tvr skrev, for 43 minutter siden:

Lyder lidt som om du ikke oplever dét, uden der er penge involveret......

købesex ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
mrfisher skrev, for 14 minutter siden:

købesex ???

Nej at piger man aldrig har mødt kommer til din dør for at have sex med dig.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Argit skrev, for 7 minutter siden:

Det er da heller ikke særlig almindeligt :)

Tal for dig selv.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, der er altid penge involveret... Jeg har været gift i knap 25 år.. Købesex med yngre og forskellige kvinder efter ønsker og lyster et par gange om ugen ville helt sikkert være billigere og give mere sex:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
otto06 skrev, 1 time siden:

Tjah, der er altid penge involveret... Jeg har været gift i knap 25 år.. Købesex med yngre og forskellige kvinder efter ønsker og lyster et par gange om ugen ville helt sikkert være billigere og give mere sex:D

Som jeg skrev i en anden tråd, med næsten samme emne

Del dette indlæg

Link til indlæg
otto06 skrev, for 2 timer siden:

--  Tjah:) - - tørke og trange tider vinder mere og mere indpas de forgangne år :P

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Var der ikke en gut herinde der allerede havde lavet en tråd om hvorfor købesex er godt ? 

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 17 timer siden:

Nej at piger man aldrig har mødt kommer til din dør for at have sex med dig.....

Jeg har gjort det én gang med en kvinde jeg mødte på dating.dk. Vi gennemførte vist kun fordi vi havde aftalt det. Ellers praktiserer jeg gerne at møde den slags på neutral grund før vi evt. tager hjem til én af os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...