sergent-254 46 Skrevet 29. Juli, 2022 hvorfor købesex er godt det er det på grund af at du møder en pige/kvinde du aldrig har mødt før som kommer til din dør og har sex med dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2022 sergent-254 skrev, for 29 minutter siden: hvorfor købesex er godt det er det på grund af at du møder en pige/kvinde du aldrig har mødt før som kommer til din dør og har sex med dig Lyder lidt som om du ikke oplever dét, uden der er penge involveret...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 29. Juli, 2022 tvr skrev, for 43 minutter siden: Lyder lidt som om du ikke oplever dét, uden der er penge involveret...... købesex ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2022 mrfisher skrev, for 14 minutter siden: købesex ??? Nej at piger man aldrig har mødt kommer til din dør for at have sex med dig..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 29. Juli, 2022 Det er da heller ikke særlig almindeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 29. Juli, 2022 Argit skrev, for 7 minutter siden: Det er da heller ikke særlig almindeligt Tal for dig selv..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 776 Skrevet 29. Juli, 2022 Tjah, der er altid penge involveret... Jeg har været gift i knap 25 år.. Købesex med yngre og forskellige kvinder efter ønsker og lyster et par gange om ugen ville helt sikkert være billigere og give mere sex 2 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 29. Juli, 2022 otto06 skrev, 1 time siden: Tjah, der er altid penge involveret... Jeg har været gift i knap 25 år.. Købesex med yngre og forskellige kvinder efter ønsker og lyster et par gange om ugen ville helt sikkert være billigere og give mere sex Som jeg skrev i en anden tråd, med næsten samme emne : Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 29. Juli, 2022 (edited) otto06 skrev, for 2 timer siden: Tjah, der er altid penge involveret... Jeg har været gift i knap 25 år.. Købesex med yngre og forskellige kvinder efter ønsker og lyster et par gange om ugen ville helt sikkert være billigere og give mere sex -- Tjah - - tørke og trange tider vinder mere og mere indpas de forgangne år Redigeret 29. Juli, 2022 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 29. Juli, 2022 (edited) Var der ikke en gut herinde der allerede havde lavet en tråd om hvorfor købesex er godt ? Redigeret 29. Juli, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 29. Juli, 2022 tvr skrev, for 2 timer siden: Tal for dig selv..... Godt så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 30. Juli, 2022 tvr skrev, for 17 timer siden: Nej at piger man aldrig har mødt kommer til din dør for at have sex med dig..... Jeg har gjort det én gang med en kvinde jeg mødte på dating.dk. Vi gennemførte vist kun fordi vi havde aftalt det. Ellers praktiserer jeg gerne at møde den slags på neutral grund før vi evt. tager hjem til én af os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg