Hop til indhold
klarpådet

God massage med afslutning i Århus?

Recommended Posts

Er træt i kroppen efter en masse arbejde! Kunne godt bruge en dejlig afslappende olie massage, hvor det også gerne må slutte af med et lille HJ. Kunne godt bruge anbefalinger, de steder jeg plejer at komme har skuffet på det seneste :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mutter hos Khao Hom giver en fantastisk grøn massage og også HJ. Vil du mere er der som regel en anden, der er med på mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nong ved jailak kan massere, og hun er også ferm til at toppe massagen med lidt blide bevægelser. Men forskellen på at få massage med HJ og så Nongs fulde pakke, som er så lækker, er faktisk kun 2-300 kr, såeeee. 

Grace (AL) gør det også rigtig godt, og lille smukke Sandy, (AL) som giver en meget blid massage. 
God massage giver SW massage, Noi, i Åbogade. Hun giver også en håndtrol, men man skal bede om den. Massagen er suveræn, HJ ved jeg ikke da jeg har fravalgt. Hun er en ældre dame. 
Kan tilslutte mig Khao Hom. Mutter er vist alene pt da Apple er på ferie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...