Dillermand Junior 2949 Skrevet 30. Juli, 2022 Har i et længere stykke tid haft lyst til at prøve dogging men ikke lykkedes med det, til dels fordi flere annoncer og tilbud om dogging foregår på rastepladser og lokationer langt væk fra mig når man ikke har bil. Men har skævet til Emma Natures annoncer ofte når de er kommet frem og har læst flere af de gode anmeldelser herinde som har lokket endnu mere med at Emma kunne være hende jeg skulle prøve sex i det fri ud med. Desværre har logistik flere gange spændt ben for det ønske da datoer og tidspunkter ikke har passet ind med job og andre aftaler, men så igår fik jeg øje på Emmas annonce om dogging idag lørdag den 30 og jeg tog chancen og skrev en sms til hende og da det var halv sent gik jeg i seng og forventede ikke svar før om morgenen. Jeg vågnede til fantastisk vejr perfekt til formålet og besked fra Emma om at hun gerne ville give mig min dogging debut så jeg fik hurtigt og nemt afklaret det nærmere tidspunkt. Jeg mødte op på aftalte tidspunkt og sted med lidt sommerfugle i maven om der ville være god kemi på trods af aldersforskel men dog tryg ved de anmeldelser herinde jeg har læst tidligere. Jeg fandt med Emma i telefonen hurtigt stedet i Parken hvor jeg drejede af ind i buskadset og. her ventede Emma på mig. Alle sommerfugle forsvandt hurtigt ved mødet med Emma der er en virkelig sød, rar og imødekommende ung studine der med et kram og hyggelig snak hurtigt gjorde det klart at det her nok skulle blive en rigtig god og fræk oplevelse. Vi fik klaret formalia og da jeg når jeg giver oralsex godt kan lide at bruge en finger blidt til at hjælpe med at stimulere fik jeg spurgt til det også, men det var hun helst foruden og det er helt fint med mig. Forstår udemærket at ikke alle tænder på det eller at nogen undgår det fordi enkelte kan være for voldsomme eller går over i decideret fisting uden at det er aftalt. Den slags grænser er rare at have på plads tidligt så pigen ikke er nød til at bremse en eller sige fra i kampens hede så vi begge to kan få en fræk oplevelse samme. Med det af vejen var jeg nu mere en klar til at give efter for min lyst, liderlighed og fantasi om sex i det fri. Vi varmede lidt op med at Emma tog blidt fat i kalorius udenpå bukserne mens jeg lod fingrene glide ned og løftede op i kjolen så jeg kunne mærke hendes dejlige numse, bryster kom også lidt ud og fik nogen kærtegn og så kom hun ned og sidde så jeg kunne gå igang med at slikke den dejlige fisse der ventede trusseløs på mig. Emma stønnede dejligt undervejs og hun fik vist også en orgasme af arbejdet med tungen. Så ville hun gerne gengælde og gik på knæ og gav et lækkert blow med hætte på inden at vi gik videre med sex i forskellige stillinger indtil jeg kom i en dejlig orgasme. Debuten var en dejlig oplevelse, Emmas sted og set up i Parken så tæt på alt livet i en sommerfyldt fælledpark var super frækt. Emma Nature er simpelthen en gudindesmuk fræk studine med en rar og imødekommende personlighed der trygt og venligt hjælper en med at få en fræk og sexet oplevelse for livet. Gentagelses faktoren er høj efter den her oplevelse, hvis sol måne og stjerner står rigtigt en anden gang og muligheden byder sig til. 14 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest klodshans1972 Skrevet 31. Juli, 2022 Spændende - jeg tror, at min frygt for at blive opdaget af forbipasserende vil være større end den nydelsen, som det nok reelt er. Men det lyder som et dejligt bekendtskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 31. Juli, 2022 klodshans1972 skrev, for 11 timer siden: Spændende - jeg tror, at min frygt for at blive opdaget af forbipasserende vil være større end den nydelsen, som det nok reelt er. Men det lyder som et dejligt bekendtskab. Ja det er nok ikke for alle og forstår godt den frygt. I praksis foregik det dog et sted hvor der alligevel skal lidt til før man forstyrres men det kunne ske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 795 Skrevet 2. August, 2022 Skøn anmeldelse tak for det // Amar Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 5. August, 2022 Glemte at nævne fordi jeg har set der ernogen der går op i det Der var ikke kun god fræk øjenkontakt under blow men da jeg tog hende i doggy vendte hun sig også bagud så man havde fræk øjenkontakt der også. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 10. August, 2022 Pga.andre aftaler bliver det desværre ikke til en gentagelse for mig men hvis andre er fristede af min og de andre anmeldelser herinde så er Emma i Fælledparken idag onsdag d. 10. August. God fornøjelse håber på en gentagelse selv en anden god gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg