Den ærlige 187 Skrevet 31. Juli, 2022 People Pleaseren skrev, for 1 minut siden: En ting er hvad der er bedst for dig, men er du også så stort et orakel at du kan sige hvad der er bedst for alle andre? Folk er forskellige og lever i forskellige forhold og under forskellige omstændigheder. Helt firkantede normer angående parforhold og sex er efter min mening unuancerede og unødvendige. Jeg kan slet ikke sige hvad der er godt for andre. men nu gav jeg bare min menig til kende om utroskab. Men er ikke utro hvis man har en aftale. hvis ikke der er enighed er det utroskab. og det er ikke ok i min verden lige meget hvor meget man vender og drejer den til sin fordel. men hvis du læser hvad jeg skriver. det er min holdning. hvis du lever fint med at være sammen med andre uden om din kone. skal jeg ikke gøre mig til dommer over dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 31. Juli, 2022 (edited) Den ærlige skrev, for 19 minutter siden: ville jeg vide om min kæreste er sammen med andre Ja da. for så har jeg valget at skride. eller accepterer det. det valg har jeg ikke hvis hun gør det uden jeg ved det. Jeg kan ikke la' vær' med at drille dig ... Du kommenterer ikke det jeg skriver ... Det vi snakkede om, og som jeg kommenterede, og du igen kommenterede, var IKKE det med kærester og utroskab. Det handlede om, hvis man helt generelt er blevet træt af en trofast partner og ikke rigtig orker vedkommende mere. Skal man så være hudløst ærlig og fortælle det? Du mener ubetinget ja. Jeg mener, for det meste, nej. Jeg er i grove træk enig med dig når det gælder utroskab. Men mener at der også hér er nuancer, det er ikke altid en god idé at være hensynsløs ærlig ... Kan i øvrigt fortælle, at een af grundene til at jeg ikke er gået mere 'All-In' for at finde en partner - netop er, at jeg VED jeg kigger for meget efter de kønne kvinder ... Og netop ikke vil stå i det dilemma ... Kronisk oplevelse af utilstrækkelighed og moralsk underlegenhed er ikke en god base for et parforhold ... Redigeret 31. Juli, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 31. Juli, 2022 (edited) sneræven skrev, for 8 minutter siden: Jeg kan ikke la' vær' med at drille dig ... Du kommenterer ikke det jeg skriver ... Det vi snakkede om, og som jeg kommenterede, og du igen kommenterede, var IKKE det med kærester og utroskab. Det handlede om, hvis man helt generelt er blevet træt af en trofast partner og ikke rigtig orker vedkommende mere. Skal man så være hudløst ærlig og fortælle det? Du mener ubetinget ja. Jeg mener, for det meste, nej. Jeg er i grove træk enig med dig når det gælder utroskab. Men mener at der også hér er nuancer, det er ikke altid en god idé at være hensynsløs ærlig ... Kan i øvrigt fortælle, at een af grundene til at jeg ikke er gået mere 'All-In' for at finde en partner - netop er, at jeg VED jeg kigger for meget efter de kønne kvinder ... Og netop ikke vil stå i det dilemma ... Kronisk oplevelse af utilstrækkelighed og moralsk underlegenhed er ikke en god base for et parforhold ... Jo jeg svarede kort og præcis min ven. selv om man ikke orker sin trofaste partner skal man sige det det kan ikke siges mere klart og tydligt hvad min mening er vi har før krydset klinger her inde og det er cool nok. men du skal læsse hvad jeg skriver. i stedet for at koncentrer dig på dine uendelige lange modsvar du skal læse hvad jeg skriver ikke hvad du tror jeg skriver. og du må drille så tosset du vil. gider bare ikke gentage mig selv hvergang. god aften Redigeret 31. Juli, 2022 af Den ærlige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 31. Juli, 2022 (edited) Jeg gi'r op ... Der er en grund til mit lange modsvar .. Nemlig at DU ikke læste hvad JEG skrev ... H-o-o-o-ld da op - nu har vi ligefrem gjort tråden 'hot' ... Redigeret 31. Juli, 2022 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 31. Juli, 2022 sneræven skrev, for 2 minutter siden: Jeg gi'r op ... Der er en grund til mit lange modsvar .. Nemlig at DU ikke læste hvad JEG skrev ... Jeg forstår bare ikke dine forkvaklet svar der ikke rigtig har nogen pointe. men er nok ikke gammel nok til at forstå din filosofiske tanke gang. så lige over giver op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 31. Juli, 2022 Den ærlige skrev, for 30 minutter siden: Jeg forstår bare ikke dine forkvaklet svar der ikke rigtig har nogen pointe. FRED!! Jo, den har en pointe - men lad nu det ligge ... Det er helt ligegyldigt .. som jeg skrev, jeg drillede dig bare .. det sku' ikke ta'es så tungt ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuckold.dream 28 Skrevet 1. August, 2022 Puha, var slet ikke klar over at jeg ville starte en "krig" med dette opslag men syntes dog at der har føre flere gode indspark til dette emne. Beklager at jeg ikke har set at det har været diskuteret før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 1. August, 2022 udinaturen skrev, den 30.7.2022 at 20:16: Jeg er selv i et forhold, og vi har været sammen siden 2007. Jeg er utvivlsomt hende utro, når jeg er sammen med en GP … Kærligheden er stor mellem os, men sexuelt er vi vokset fra hinanden og jeg vil aldrig overskride hendes grænser, for at opfylde mine egne behov. Jeg har aldrig haft en affære eller taget en tur med en anden hjem under en bytur. Men at være sammen med en GP nyder jeg virkelig, for her kan jeg udleve mine sultne fantasier, når behovet opstår. Jeg elsker desuden spændingen op til mødet, og jeg elsker faktisk at stedet ikke er diskret og at folk kan se, hvad det er jeg laver. Jeg sletter også først beskederne mellem GP’en og jeg efter en uges tid. Jeg skjuler faktisk intet. Det er ikke tabubelagt for mig, at købe sex. Vi ikke typerne, som kigger hinandens mobiler igennem - det er hver især privat Jeg ved ikke om hun har været mig utro, men det ville heller ikke gøre mig noget hvis hun har været det eller er. Der skal bare ikke være følelser involveret. Kun sex. Hvis hun fandt ud af det, tror jeg ikke hun ville være særlig overrasket, da jeg har en libido sjældent set. Ja, sådan er det forbløffende præcist også for mig. Jeg får lidt, meget lidt, småkedelig sex derhjemme, og de store oplevelser ude hos GP'erne. Ville ikke undvære disse besøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 2. August, 2022 (edited) edit Redigeret 2. August, 2022 af udinaturen Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 2. August, 2022 Signor Cuoco skrev, den 1.8.2022 at 13:25: Ja, sådan er det forbløffende præcist også for mig. Jeg får lidt, meget lidt, småkedelig sex derhjemme, og de store oplevelser ude hos GP'erne. Ville ikke undvære disse besøg. Sådan er vi rigtig mange mænd. Og så har vi få hellige riddere, som blot læser andre mænds tråde herinde, for at få en god spiller. Puhada. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 3. August, 2022 (edited) PaulusSyd skrev, den 31.7.2022 at 08:51: Omg er en forkortelse for Oh My God, og det bruges som oftest når nogen skriver, siger, eller laver noget tåbeligt. Lidt ligesom LOL, som står for Laughing Out Loud. Men på dansk, er det en forkortelse af omgående. Men med internettet, m.m. har de engelske udtryk fundet indpas i det danske sprog. På dansk skal der punktum efter en forkortelse “omg.” Dvs hvis jeg havde skriver “omg.” Havde jeg ment den danske version. du rammer mere plet med den første fortolkning. Altså den uden punktum teknisk set kan jeg se at jeg nok alligevel skulle have sat et punktum eller udråbstegn for det er jo sådanset enden på en sætning - LOL men budskabet er fanget med den første. Ja jeg synes det er en komplet latterlig kommentar der kom !! Redigeret 3. August, 2022 af Anders-and Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 3. August, 2022 jensen jr. skrev, den 31.7.2022 at 06:29: omgående Se længere nede, der er en der har gættet en mere korrekt version / fortolkning men ja omgående havde da været en mulighed især dengang i tresserne hvor det også var smart….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 3. August, 2022 Anders-and skrev, for 9 timer siden: Se længere nede, der er en der har gættet en mere korrekt version / fortolkning men ja omgående havde da været en mulighed især dengang i tresserne hvor det også var smart….. OK, jeg undrer mig bare over alle disse engelske forkortelser. Det gør livet surt for nogle (en del?) af os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 3. August, 2022 jensen jr. skrev, for 5 timer siden: OK, jeg undrer mig bare over alle disse engelske forkortelser. Det gør livet surt for nogle (en del?) af os. Ja men kan du huske da Elvis kom frem med sine hoftebevægelser ? Det kan jeg ikke men der var det også svært for mange at de tidligere generationer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 4. August, 2022 Anders-and skrev, for 16 timer siden: Ja men kan du huske da Elvis kom frem med sine hoftebevægelser ? Det kan jeg ikke men der var det også svært for mange at de tidligere generationer Det kan du ikke sammenligne. For Elvis' bevægelser fandtes der ingen ord og de fysiske bevægelser kan mange selv unge ikke, men for de betegnelser der bruges herinde for diverse gp-ydelser findes der danske alternativer, så hvorfor ikke bruge dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 4. August, 2022 (edited) jensen jr. skrev, for 2 timer siden: Det kan du ikke sammenligne. For Elvis' bevægelser fandtes der ingen ord og de fysiske bevægelser kan mange selv unge ikke, men for de betegnelser der bruges herinde for diverse gp-ydelser findes der danske alternativer, så hvorfor ikke bruge dem? He he hvis man kender ordene ved man de ikke er de samme. Dansk er et skønt sprog. Men ligesom en kultur kanon bliver det ofte noget begrænset, det engelske sprog kan meget mere indenfor de fleste områder. Det Grønlandske sprog kan meget lidt indenfor mange ting, men er verdens bedste sprog til at beskrive sne hvis man lærer det men hvad fannn Beatles-hår blev jo også noget man forstår i Danmark så måske en dag det er i øvrigt helt fint med mig du har det svært med dem. Men jeg ændre det altså ikke pga et lille mindretal gerne vil beholde det danske sprog intakt, smart er jo også et flot dansk ord (min gamle svigermor anvender og mine børn flækker af grin over det) men det er jo egentligt ikke rigtigt dansk vel selvom det endda er håbløst uddateret god vind Redigeret 4. August, 2022 af Anders-and Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NerdGeek 9 Skrevet 4. August, 2022 Side45 skrev, den 31.7.2022 at 00:01: Har du virkelig et så kedsommeligt liv i omg? OMFG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 4. August, 2022 Jeg tror, og dette er blot en teori, at Side45 er en kvinde. Jeg har læst flere af vedkommendes kommentarer igennem, og alt tyder på en negativ holdning rettet mod købesex og mænd som benytter sig glædespiger. Side45 er ikke en mand, eller en troll. Men en kvinde, som lader sit had til hendes tidligere mand gå udover andre herinde, og så bliver det pludselig personligt. Læs blot nogle af kommentarerne igennem. Hun er kun herinde for at svine folk til og intet andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 5. August, 2022 Er dette en tråd om utroskab? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 53 Skrevet 8. August, 2022 sneræven skrev, den 31.7.2022 at 19:01: Jah ... Jeg kom til at tænke på en anden situation, der faktisk er langt sværere ... Hvad hvis man har levet i mange år med en partner der har været en god og loyal ven og ægtefælle. Og man finder ud af, at man pludselig ikke orker - eller ikke rigtig føler noget for - partneren længere. Men man bliver, fordi man oplever man skylder partneren det, og fordi man ikke vil ødelægge livet for vedkommende. Man prøver i stedet, at løse situationen ved at søge mere selskab med andre. Skal man så også bare være hudløst ærlig og spille med åbne kort over for partneren? I vores kultur ligger der desværre en masse ære i at man er den eneste, partneren begærer. Det handler rigtig meget om krænket stolthed, og det kan gøre nogle mennesker virkelig ondskabsfulde - eller knuse dem fuldstændig. det synes jeg er rigtig gode overvejelser... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fullerman 53 Skrevet 8. August, 2022 FrøkenLegesyg skrev, den 31.7.2022 at 16:34: Det du kommenterer her er efter min overbevisning smagløst og lugter langt væk af uvidenhed....... Vi mennesker er "pålagt" normer og værdier. Begreber som samfundet har lagt ned over os. Fra naturens side er det helt naturligt at dyrke sex med flere forskellige partnere. Sex og kærlighed kan ikke sidestilles- eller rettere det kan sagtens adskilles. JEG ELSKER MIN MAND- JEG VILLE IKKE LEVE SAMMEN MED ANDRE. JEG RESPEKTERER HAM. Trods det har jeg sex med andre mænd- det store spørgsmål er så WHY ? Jow- det skal jeg fortælle- det handler om noget vi alle kender- det er reptilhjernen- det er impulser- det naturlige- og det kan ikke styres. NOGEN HAR BARE BEHOV FOR AT PARRE SIG MERE END ANDRE.... Basta - længere er den ikke. Til trådstarter vil jeg sige, at jeg har spurgt min ægtefælle om lov. Han slog det hen, men nægtede mig det ikke. Jeg har derfor ikke et behov for at fortælle om mine udskejelser. Jeg vil ikke risikere at gøre ham ked af det. Kødets lyst.. som man også sagde engang... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 11. August, 2022 Den ærlige skrev, den 31.7.2022 at 20:01: Jeg forstår bare ikke dine forkvaklet svar der ikke rigtig har nogen pointe. men er nok ikke gammel nok til at forstå din filosofiske tanke gang. så lige over giver op Hvor langt er dit længste forhold til en kvinde? hvor mange børn har i sammen? hvor meget har i været igennem af fælles succes’s og smerte? hvordan hang jeres liv og økonomi ellers sammen ? det er nok vigtigt at vi lige ved lidt om det en af mine farvoritter er råd om opdragelse fra folk der ikke selv har børn. De er simplelthed helt fantastisk morsomme. Man kunne lave en Woolf-morgentharler kalender med dem og den ville blive revet væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 11. August, 2022 (edited) Side45 skrev, den 30.7.2022 at 22:24: Det er egocentrere læsning Faktisk minder du om en jeg kender og som på sigt kan ødelægge rigtig meget. Du sætter dine perverse behov før det fællesskab du har med din såkaldte kærlighed. Det er jo ikke kærlighed at du er sammen med andre, det er heller ikke kærlighed at købesex ikke er tabulagt i din verden. Alt det du gør, gør ondt hos andre, men din egoisme i pikken vejer højere end familieliv og troskab. Jeg håber du mister alt kær, kærlighed og familiens kærlighed. Jeg har indset at noget mænd virkelig er meget bedre til end kvinder er at adskille sex og kærlighed. Når mænd sexer med en fremmed kvinde kan han - på en måde kvinder slet ikke evner - lægge sine følelser på hylden. Sex er ikke så " alvorligt" som det er for kvinder. Fordi kvinder er langt mere tilbøjelige til at forbinde sex med følelser. Der er jo ikke noget forkert i at isolere sex fra følelser. Og der er heller ikke noget forkert i at forbinde sex med følelser. Eller at kunne det ene engang imellem og det andet andre gange. Men mænd og kvinder er bare indrettet forskelligt. Jeg har lært at fordi min mand kigger efter andre piger, betyder det ikke at han ikke kigger efter mig og elsker mig. Vi kigger faktisk efter lækre mænd og kvinder sammen. Hygger os med at kommentere på dem og deres udseende ( selvfølgelig uden de hører det) f. eks kan jeg finde på at sige ": nøj hun er køn og velskabt, sikke små fine fødder hun har" og han kan sige " ham der der går derovre - kunne du tænde på ham?" vi har intet jalousi imellem os fordi vi er trygge hos og ved hinanden men også fordi vi ved hvad hinanden tænker og kommunikerer godt samnen. Vi har ingen hemmeligheder fordi vi anerkender hinandens sexualitet og forskelligheder. Det skal lige siges at vi er begge heteroseksuelle. Men selvom man ikke tænder på sit eget køn kan man jo godt se skønheden i andre alligevel At føle sig bedraget er en anden ting. Hvis man lyver overfor hinanden og bevidst fører hinanden bag lyset. Selvom mænd og kvinders sexualitet og tilgang til sex grundlæggende er forskellig, så skal vi selvfølgelig behandle hinanden ordentlig. Det ved alle jo, selvom ikke alle efterlever det. Jeg tror bare at man kan finde meget større ro inde i sig selv, hvis man anerkender at mænd og kvinder ser forskelligt på sex ( og ja selvfølgelig er der undtagelser). Anerkender at mænd - ofte ( ikke altid) ser lidt overfladisk på sex og at det faktisk ikke handler om at de ikke længere gider den derhjemme. Vi ejer jo ikke hinanden. Det gør vi altså ikke. Når det er sagt, så vil jeg tilføje at vi skal holde hvad vi har lovet. Og hvis vi ikke længere føler vi kan det - ja så må vi lave løfterne om - i samråd med partneren Vi skal huske at respektere hinanden, men det indebærer også at vi skal respektere og anerkende de forskelligheder vi har - også kønsmæssigt. Selvom det er meget umoderne at sige sådan idag - i disse tider hvor det siges at der er mere end 2 køn Redigeret 11. August, 2022 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 11. August, 2022 (edited) Den lille frøken skrev, for 6 timer siden: Jeg har indset at noget mænd virkelig er meget bedre til end kvinder er at adskille sex og kærlighed. Når mænd sexer med en fremmed kvinde kan han - på en måde kvinder slet ikke evner - lægge sine følelser på hylden. Sex er ikke så " alvorligt" som det er for kvinder. Fordi kvinder er langt mere tilbøjelige til at forbinde sex med følelser. Det kunne være spændende at få indkredset lidt nærmere, hvad man tænker på når man siger "kærlighed" og "følelser" Og vi mænd er også forskellige. Det jeg oplever, er at sex helt uden følelser ikke rigtig giver mening, der er ren mekanik. Når jeg er sammen med en kvinde - og det vil i mit tilfælde sige, GP'ere - har ikke haft en partner i mange år - så oplever jeg både lyst til sex, og en større eller mindre grad af ømhed. Det behøver ikke være problematisk, men klart man balancerer nogle gange på en kant og skal passe lidt på ... Nogle gange er det faktisk ømheden der 'trækker' oplevelsen for mig, mere end det er sex ... for det meste er det en kombination. Jeg tror det man almindeligvis mener når man snakker om "følelser" og "kærlighed" er familiefølelse, altså ønsket om at stifte familie med den pågældende. Eller hvad mener du, @Den lille frøken .. ? Jeg oplever mig tit klemt i de diskussioner, fordi jeg generelt både holder meget af kvinder, og begærer mange kvinder. Den er altså knudret at leve i ... Det er umuligt for mig ikke at være mere eller mindre kærlig, også sammen med en GP. En lille pudsighed: En pige jeg besøgte udbrød pludselig en gang undervejs, "Uuh, jeg elsker at ligge med brysterne ind imod en mandekrop" Jeg blev noget forbløffet, for når jeg ligger tæt 'hud mod hud, bryst mod bryst' med en pige, har jeg fornemmelsen af at smelte fuldstændig ... Er det sex eller følelser .. ? Redigeret 11. August, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 12. August, 2022 sneræven skrev, for 23 timer siden: Det kunne være spændende at få indkredset lidt nærmere, hvad man tænker på når man siger "kærlighed" og "følelser" Og vi mænd er også forskellige. Det jeg oplever, er at sex helt uden følelser ikke rigtig giver mening, der er ren mekanik. Når jeg er sammen med en kvinde - og det vil i mit tilfælde sige, GP'ere - har ikke haft en partner i mange år - så oplever jeg både lyst til sex, og en større eller mindre grad af ømhed. Det behøver ikke være problematisk, men klart man balancerer nogle gange på en kant og skal passe lidt på ... Nogle gange er det faktisk ømheden der 'trækker' oplevelsen for mig, mere end det er sex ... for det meste er det en kombination. Jeg tror det man almindeligvis mener når man snakker om "følelser" og "kærlighed" er familiefølelse, altså ønsket om at stifte familie med den pågældende. Eller hvad mener du, @Den lille frøken .. ? Jeg oplever mig tit klemt i de diskussioner, fordi jeg generelt både holder meget af kvinder, og begærer mange kvinder. Den er altså knudret at leve i ... Det er umuligt for mig ikke at være mere eller mindre kærlig, også sammen med en GP. En lille pudsighed: En pige jeg besøgte udbrød pludselig en gang undervejs, "Uuh, jeg elsker at ligge med brysterne ind imod en mandekrop" Jeg blev noget forbløffet, for når jeg ligger tæt 'hud mod hud, bryst mod bryst' med en pige, har jeg fornemmelsen af at smelte fuldstændig ... Er det sex eller følelser .. ? Hejsa. Tak for åbne og nysgerrige spørgsmål Ja hvad mener jeg egentlig når jeg skriver at der er flere mænd end kvinder der kan skille sex og følelser ad? Hvis man kigger på evolutionen og kvinders rolle i størstedelen af menneskehedens historie så er det jo en meget alvorlig sag for en kvinde at dyrke sex. Fordi graviditeten og fødslen er kvindens lod. En graviditet og en fødsel var ( og er til dels stadig) noget man kan dø af. Og ihvertfald meget livsændrende. At dyrke sex kunne - for en kvinde - være fatalt. For ikke at tale om skammen og udstødelsen ved at være enlig mor. Konsekvenserne ved sex for en mand var...... Men så er tiden jo anderledes nu? Idag findes der jo prævention og hjælp til enlige mødre osv Tjo. Men det ændrer ikke på at kvinden og manden i 99, 9 procent af menneskehedens historie har haft meget forskellige forudsætninger og konsekvenser at dyrke sex. At kvinder i vesten i de fleste lande nu kan få abort ( ja selv den ret er nu truet - se bare hvad der sker på den front i USA) og kan bruge prævention kan ikke ændre på at vi har hundrede og tusinder af år hvor vi IKKE har haft disse rettigheder. Man kan ikke på 50 år ændre en indkodet frygt for udslettelse der har stået på i hundrede tusinder af år. Det er jo i vores DNA og tager tid at ændre. Så - fordi det for kvinder har haft - og til dels stadig har større og langt alvorligere konsekvenser at dyrke sex, ja så er det vigtigt for kvinden at dyrke sex med en mand hun kan mærke hun kan stole på. Og det laver afsæt i hendes seksualitet. Det er klart at indenfor købesex verdenen gælder denne " regel" ikke helt på samne måde, for kvinder her vil stadig være kvinder men de er - for det meste ( eller det håber jeg) langt mere afklarede og tager deres forholdsregler. At dyrke sex er historisk set slet slet ikke så risikobetonet for manden. Det er sjov og ballade og denne usynlige dyne af alvor hænger ikke på samne måde over ham som over kvinden. Det er derfor jeg skriver at manden har et mere overfladisk - og måske sundere - ihvertfald mere ukompliceret forhold til sex - end kvinder har - historisk set. Jeg er ikke expert, og en antropolog ville kunne beskrive det meget bedre end jeg, men det er bare mine egne beskedne tanker. Håber du fik svar på dine spørgsmål 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg